| 1 |
جلسه صفر - آشنایی با روند کلاس |
|
| 2 |
کرکسیون ها |
|
| 3 |
جلسه صفر - آشنایی با روند کلاس |
|
| 4 |
تعریف میراث فرهنگی و آشنایی با صول مرمت- معرفی کلاس و چرایی اهمیت مرمت |
|
| 5 |
تعریف میراث فرهنگی و آشنایی با صول مرمت- معرفی کلاس و چرایی اهمیت مرمت |
|
| 6 |
مرمت شهری - کاربری های جدید |
|
| 7 |
کرکسیون انتخاب سایت و اتود انتخاب موضوع کاربری |
|
| 8 |
بازدید |
|
| 9 |
بازدید |
|
| 10 |
تسمیه (conservation vs... preservation,...) |
|
| 11 |
کرکسیون پروژه های احیا |
|
| 12 |
میراث ناملموس - میراث طبیعی |
|
| 13 |
کرکسیون پروژه های احیا |
|
| 14 |
کرکسیون پروژه های احیا |
|
| 15 |
کرکسیون پروژه های احیا |
|
| 16 |
کرکسیون پروژه های احیا |
|
| 17 |
کرکسیون پروژه های احیا |
|
| 18 |
کرکسیون پروژه های احیا |
|
| 19 |
کرکسیون پروژه های احیا |
|
| 20 |
کرکسیون پروژه های احیا |
|
| 21 |
آسیب شناسی |
|
| 22 |
مرمت علمی و مرمت میان رشته ای / تکنولوژی در مرمت - اقتصاد |
|
| 23 |
اقتصاد در مرمت |
|
| 24 |
حفاظت و مرمت بدنه شهری |
|
| 25 |
احیا معمارانه و طراحی در مقطع - حضور انسان |
|
| 26 |
نگاه به میراث در ایران- تئورسین های ایرانی مرمت و نظرات آنها |
|
| 27 |
حفاظت شهری و منظر فرهنگی |
|
| 28 |
کرکسیون ویژه |
|