فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ
تعداد موارد: ۷۴

Workplace spirituality as a source for competitive advantage: an empirical study

International Journal of Organizational Analysis

مجلات خارجی 2019 December Volume (28) No (3) Pages (655-676)

Investigating the Effect of Brand Equity on Customer’s Lifetime Value (Household Goods of LG Company in Mashhad City)

International Journal of Information and Management Sciences

مجلات خارجی 2018 September Volume (29) No (3) Pages (303-322)

Mediating role of job satisfaction in the relationship between motivation, perceived support, training and perceived commitment

Journal of Research and Health

مجلات خارجی 2018 January Volume (8) No (1) Pages (3-11)

Mediating Role of Student Satisfaction on the Relationship between Educational Quality, Service Quality and the Adoption of E- Learning

International Journal of Economic Perspectives

مجلات خارجی 2017 December Volume (11) No (3) Pages (117-137)

Investigating the impact of mediation role of student satisfaction on the relationship between educational quality, service quality and the adoption of e-learning among Karbala University students

International Journal of Economic Perspectives

مجلات خارجی 2017 August Volume (11) No (3) Pages (250-264)

the effect of knowledge management on the organiztional innovation by considering the miditator role of organiztional learning

INTAN Management Journal

مجلات خارجی 2016 August Volume (4) No (1) Pages (141-149)

Evaluation of information technology management roles in sales Food Industries Case Study Food companies Khorasan Razavi

Ciencia e Natura

مجلات خارجی 2015 September Volume (37/4) Pages (70-74)

Classifying and Designing Customer's Strategy Pyramid by Customer LifeTime Value (CLV)(Case study: Shargh Cement Company)

Journal of Basic and Applied Scientific Research

مجلات خارجی 2013 December Volume (3) No (7) Pages (473-483)

the category of customers to analyze of CLV in the East Cement Co of Iran

Journal of Knowledge Management

مجلات خارجی 2012 August Volume (16) No (3) Pages (357-372)

A Descriptive-Correlation Research to Explain Potential of BPR

Chinese Business Review

مجلات خارجی 2011 December Volume (10) No (7) Pages (516-525)

Impact of Customer Relationship Management (CRM) in Iran Baking Sector

International Journal of Organizational Innovation

مجلات خارجی 2009 June Volume (2) No (1) Pages (225-251)

Application of Information Technology in Supply Chain Management (SCM) in the Iran Textile Industry to solve part of the problems.

The International Conference On Management Sciences and Arts

کنفرانس های خارجی | 2008-09-15

E- Supply Chain Management (SCM) to improve the Productivity in Order to strengthen of competition power in the Market

2nd International Conference on Management Sciences and Arts

کنفرانس های خارجی | 2008-09-10

effect of business process re-engineering on performance of Iran banking sector

International Business Conference

کنفرانس های خارجی | 2008-08-20

impact of customer relationship management in Iran banking

International Conference on Industrial globalization and Technology Innovation

کنفرانس های خارجی | 2007-08-29

بازنماییِ مولفه هایِ اخلاقی در راهبردهایِ شناختیِ بازآفرینیِ تعادل کار-زندگ ی

اخلاق در علوم و فناوری

مجلات داخلی | مهر ۱۴۰۱ دوره (17) شماره (3) صفحات (52-57)

تاثیر تجربه مشتری از خرید برخط بر قصد خرید مجدد مشتریان

کاوش های مدیریت بازرگانی

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۴۰۱ دوره (14) شماره (27) صفحات (207-232)

بررسی تاثیر تجربه مشتری از خرید آنلاین بر قصد خرید مجدد مشتریان دیجی کالا در سطح کشور ایران

کاوش های مدیریت بازرگانی

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۴۰۱ دوره (14) شماره (27) صفحات (209-235)

تبیین نقش تعدیل گر تناسب مطالبه ها-توانایی های شغلی در ارتباط میان اضافه بار نقش و راهبردهای بازآفرینی تعادل کار-زندگی

مدیریت منابع در نیروی انتظامی

مجلات داخلی | اسفند ۱۴۰۰ دوره (9) شماره (4) صفحات (223-254)

منافع تعامل مدیریت منابع انسانی سالم، ذهنیت استرس مثبت، بهزیستی جمعی و عملکرد کارکنان در سازمان

پژوهشنامه بیمه

مجلات داخلی | دی ۱۴۰۰ دوره (37) شماره (1) صفحات (79-104)

بازنماییِ مولفه هایِ اخلاقی در راهبردهایِ شناختیِ بازآفرینیِ تعادل کار-زندگی

اخلاق در علوم و فناوری

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۹ دوره (17) شماره (1) صفحات (1-25)

شناسایی عوامل تعدیلگرِ ارتباط سنگینباری نقش و رفتارهایِ بازآفرینیِ تعادل کار زندگی در بین اعضای هیئتعلمی دانشگاه

مدیریت سازمان های دولتی

مجلات داخلی | مهر ۱۳۹۹ دوره (8) شماره (32) صفحات (12-24)

ارایه مدلی تلفیقی از روش دیمتل و فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی به منظور شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر برندسازی اجتماعی در شبکه‌های اجتماعی بر مبنای رویکرد داده بنیاد

مدیریت کسب و کار

مجلات داخلی | مرداد ۱۳۹۹ دوره (12) شماره (46) صفحات (40-73)

شناسایی ملاک های ارزشیابی رفتارهای آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه: یک مطالعه کیفی

مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی

مجلات داخلی | مرداد ۱۳۹۹ دوره (10) شماره (30) صفحات (73-100)

شناسایی راهبردهای رفتاری بازآفرینی تعادل کار- زندگی: بر پایۀ تجارب زیستۀ اعضای هیئت علمی دانشگاه

فرهنگ در دانشگاه اسلامی

مجلات داخلی | بهمن ۱۳۹۸ دوره (9) شماره (4) صفحات (479-506)

تببین و رتبه بندی مضامین و فرامضامین رفتارهای نقش آموزشی اساتید دانشگاه از منظر رهیافت ذی نفع گرا: یک مطالعه ترکیبی

تدریس پژوهی

مجلات داخلی | دی ۱۳۹۸ دوره (7) شماره (4) صفحات (1-22)

طراحی مدل تعاملی هوش بازاریابی و اثربخشی عملکرد صنعت بیمه با بهره‌گیری از تکنیک AHP فازی مطالعة موردی: بیمه پاسارگاد

تحقیقات بازاریابی نوین

مجلات داخلی | مرداد ۱۳۹۸ دوره (9) شماره (2) صفحات (149-168)

بررسی تاثیر پشیمانی از برند بر قصد رفتاری به واسطه ی رضایت و نقش تعدیل گری هویت برند استفاده کنندگان در باشگاه های ورزشی درجه یک شهر مشهد

مدیریت برند

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۷ دوره (5) شماره (3) صفحات (79-106)

بازاریابی احساسی، قابلیتهای دینامیک و سودآوری سازمانی

مدیریت بازاریابی

مجلات داخلی | شهریور ۱۳۹۶ دوره (12) شماره (35) صفحات (97-110)

بررسی تأثیر جهان وطن گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به واسطة ملی گرایی مصرف کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی)

مدیریت بازرگانی

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۵ دوره (8) شماره (4) صفحات (795-810)

تاثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره شهر مشهد

تحقیقات بازاریابی نوین

مجلات داخلی | شهریور ۱۳۹۵ دوره (6) شماره (2) صفحات (19-36)

مدلی نوین برای برآورد حجم پول های کثیف در اقتصاد ایران (کاربرد روش های عددی و مسئله معکوس در اقتصاد)

اقتصاد پولی، مالی

مجلات داخلی | تیر ۱۳۹۵ دوره (22) شماره (11) صفحات (78-96)

بررسی تأثیر فروش گرایی و تخصص نیروی فروش بر عملکرد نیروی فروش با توجه به نقش واسط اعتماد مشتری (مطالعه موردی: نمایندگی های فروش خودروهای وارداتی در سطح شهر مشهد)

تحقیقات بازاریابی نوین

مجلات داخلی | بهمن ۱۳۹۳ دوره (6) شماره (6) صفحات (55-74)

تأثیر صادرات نامرئی کالاها و خدمات گردشگری در اشاعة فرهنگ؛ با نقش تعدیل‌گری تصویر ذهنی مقصد گردشگری

برنامه ریزی و توسعه گردشگری

مجلات داخلی | بهمن ۱۳۹۳ دوره (3) شماره (11) صفحات (96-117)

تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (مورد مطالعه: مسافران ورودی وخروجی استفاده کننده ازخدمات گمرک فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد)

تحقیقات بازاریابی نوین

مجلات داخلی | فروردین ۱۳۹۳ دوره (4) شماره (4) صفحات (235-258)

تاثیر کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر قصد استفاده مداوم شهروندان از خدمات شهرداری هوشمند (مورد مطالعه : کاربران خدمات الکترونیکی منطقه 12 شهرداری مشهد)

اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر چابکی بازاریابی با نقش میانجی گری قابلیت نوآوری در شعب بانک آینده - شهر مشهد.

هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه،

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۰۸/۰۵

ارائه مدلی جهت محاسبه ارزش دوره عمر مشتریان در صنعت نرم افزار

کنفرانس بین‌المللی مدل‌ها و تکنیک‌های کمی در مدیریت

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۰۳/۰۳

بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی رسانه های اجتماعی و نوآوری خدمات بر رضایت مشتری

دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۹/۰۷

بررسی تاثیر تعهد مصرف کنندگان بر وفاداری به برند با میانجی گری اعتماد )مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات چی توز در مشهد(

سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۶/۲۸

بررسی تاثیر معنویت در کار بر سرمایه اجتماعی کارکنان با نقش تعدیلگر رهبری تحول گرا در سازمان تامین اجتماعی مشهد

سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری و دهمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۷/۱۲/۰۵

بررسی نقش مدیریت فناوری اطلاعات در کنترل کیفیت کارخانجات صنایع غذایی ایران مطالعه موردی محصولات صنایع غذایی استان خراسان رضوی

نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۷/۰۶/۲۸

بررسی نقش مدیریت فناوری اطلاعات در تولید و انبار داری نوین کارخانجات صنایع غذایی ایران مطالعه موردی شرکت های صنایع غذایی استان خراسان رضوی

نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۷/۰۶/۲۸

بررسی تاثیربازاریابی حسی بروفاداری به برند با نقش میانجی گری کیفیت درک شده ورضایت مشتریان ال جی

سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و حسابرسی پویا

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۷/۰۶/۲۳

بررسی تاثیر عوامل موثر بر پذیرش آموزش الکترونیکی با نقش میانجی گری رضایت دانشجویان دانشگاه کربلا

سومین کنفرانس بین المللیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۶/۰۶/۲۴

بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر قصد خرید محصول سبز با نقش تعدیل گری ارزش‌های اسلامی

سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۶/۰۶/۲۳

تحلیل رابطه بین کیفیت خدمات درک شده و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و نقش تعدیل گر فاکتور مورینگ در بانک سپه شهرستان بجنورد

اولین کنفرانس علمی بین المللی مدیریت، اقتصاد کاربردی و تجارت

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۶/۰۵/۳۱

بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتریان بر وفاداری مشتریان بانک سپه استان خراسان شمالی با نقش میانجی گری رضایت مشتریان

اولین کنفرانس علمی بین المللی مدیریت، اقتصادکاربردی و تجارت ICMEB2017

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۶/۰۵/۳۱

( بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتریان بر وفاداری مشتریان بانک سپه استان خراسان شمالی با نقش میانجی گری رضایت مشتریان )

اولین کنفرانس علمی بین المللی مدیریت، اقتصادکاربردی و تجارت

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۶/۰۵/۳۱

بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر قصد خرید محصول سبز با نقش تعدیل گری ارزش‌های اسلامی

دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۶/۰۵/۲۹

تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند

دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،و حسابرسی پویا

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۶/۰۳/۰۴

تاثیر پیشبردهای فروش بر ارزش ویژه برند

دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،و حسابرسی پویا

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۶/۰۳/۰۴

بررسی تاثیر رضایت مشتری بر وفاداری مشتری از طریق نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه:مشتریان بانک ملی نیشابور).

کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۱۲/۱۵

بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک سامان مشهد)

کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۱۲/۱۵

«الویت بندی روش های بازاریابی در مرحله رشد از چرخه عمر سازمانی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبیAHP مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان»

کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۱۱/۲۸

بررسی تاثیر عوامل حیاتی موفقیت بر فروش مجازی

اولین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۱۱/۱۹

بررسی تاثیر تبلیغات موثر بر رفتار خرید مشتری با نقش میانجی گری ارتباط موفق با مشتری (مورد مطالعاتی:مشتریان چرمیران مشهد)

اولین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۱۱/۱۹

بررسی اثربخشی مدیریت دانش بر نوآوری و یادگیری سازمانی - مدیران بیمه سلامت خراسان رضوی

چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۰۶/۲۵

عنوان:بررسی تاثیر عملکردکارکنان واحد فرانت آفیس در جلب رضایت مشتری مورد مطالعه : هتل های 4و5ستاره مشهد

اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۱۲/۰۳

بررسی اثرساختار مالکیت برعملکرد شرکت ¬با توجه به نقش میانجی¬گری فرهنگ سازمانی و ساختار سازمانی (مطالعه موردی: مجموعه شرکت¬های معدنی خراسان رضوی)

کنفرانس بین المللی ابزار وتکنیکهای مدیریت

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۱۰/۱۵

بررسی تاثیر قیمت و کیفیت محصولات شرکت های تولیدی مواد غذایی شهرک های صنعتی شهرستان مشهد بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش تعدیل گری دانش و شناخت بازارهای خارجی

کنفرانس بین المللی ابزار وتکنیکهای مدیریت

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۱۰/۱۵

بررسی نقش تعدیل گری دانش و شناخت بازارهای خارجی بر رابطه بین بسته بندی و استاندارد بین المللی محصولات شرکت های تولیدی مواد غذایی شهرک های صنعتی شهرستان مشهد بر عملکرد صادراتی

کنفرانس بین المللی ابزار وتکنیکهای مدیریت

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۱۰/۱۵

تاثیر فاصله فرهنگ ملی بر عملکرد سرمایه گذاری مشترک بین المللی

اولین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۰۸/۰۷

بررسی رابطه بین ویژگی شخصیتی برون گرایی خریدار بر تمایل به خرید اینترنتی در شهرستان گنبد کاووس

دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۰۵/۱۲

بررسی تاثیر عملکرد کارکنان فرانت آفیس بر جلب رضایت مشتریان

همایش ملی تحقیقات بازاریابی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۱۲/۰۳

بررسی اثر ارزش ویژه برند در تدوین استراتژی های بازاریابی بیمارستانی (مورد مطالعاتی: بیمارستان های خصوصی سطح مشهد)

اولین همایش دوسالانه ملی بازاریابی فرصت ها و چالش ها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۰۲/۱۰

تاثیر رنگ ها بر فروش براساس رفتار خرید مصرف کننده

اولین همایش ملی بازاریابی:فرصت ها و چالش ها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۰۲/۱۰

تاثیرکیفیت خدمات بر رضایت و وفاداری مشتریان شرکت شاداب خراسان در

اولین همایش ملی بازاریابی، فرصتها و چالشها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۰۲/۱۰

بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر رضایتمندی نمایندگی های مجاز ایران خودرو دراستان خراسان رضوی

اولین همایش ملی بازاریابی: فرصتهاو چالشها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۰۲/۱۰

تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد سازمانی با نقش واسط استراتژی های رقابتی(مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهرک های صنعتی شهرستان مشهد)

اولین همایش ملی بازاریابی:فرصت ها وچالش ها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۰۲/۱۰

تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بررضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم

اولین همایش ملی بازاریابی، فرصتها و چالشها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۰۲/۱۰

تاثیرکیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان براعتماد مشتریان شعب بانک ملت درشهر مشهد

اولین همایش ملی بازاریابی: فرصتهاو چالشها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۰۲/۱۰

بررسی تاثیرنقش واسط بازارگرایی بر رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد سازمانی

اولین همایش ملی بازاریابی:فرصت ها و چالش ها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۰۲/۱۰

بررسی نقش واسط یادگیری سازمانی بررابطه بین مدیریت دانش و نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی متوسط وبزرگ شهرک های صنعتی شهرستان نیشابور)

ششمین کنفرانس مدیریت دانش

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۲/۱۲/۰۶