تاثیر ابزارهای بازاریابی و انگیزه های سبز گردشگران بر نیت خرید سبز بواسطه تصویر و اعتماد برند سبز با نقش تعدیلگری تجربه برند -مورد مطالعه: گردشگران مشهد مقدس-
امید بهبودی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
بررسی تأثیر شیوههای مدیریت منابع انسانی با مشارکت بالا بر عملکرد عملیاتی شرکت های کوچک و متوسط افغانستان با نقش میانجی گری قابلیت های نوآوری و مزیت رقابتی و تعدیلگری انعطافپذیری زنجیره تأمین
سیدشاه سید
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
بررسی تاثیر اخلاق شرکتی درک شده بر وفاداری به برند با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی شرکت و بازاریابی سبر درک شده در بین مصرفکنندگان محصولات شرکت یونیلیور
سیده روشنک اکرانی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
بررسی تاثیر بازارگرایی پیشگام بر عملکرد برند با توجه به نقش واسطه ای استراتژی های موقعیت یابی (مورد مطالعه: شرکت های تحت پوشش موسسه کیفیت رضوی)
معصومه اسامی اصفهان
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
بررسی تاثیر نگرش به تبلیغات ویروسی بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش به برند
مرضیه صادقی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۸/۳۰
بررسی تأثیر اسناد ثبات و کنترلی بر احساسات منفی با تعدیل گری تعلق خاطر به برند دیجی کالا
آمنه آزادی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۷
بررسی تأثیر قلدری در محل کار بر قصد ترک شغل با نقش واسط فرسودگی عاطفی و نقش تعدیلکننده انسجام گروهی و حمایت سازمانی ادراکشده (شرکت پیشگامان عصر توسعه ارتباطات)
صادق عسکری پور نعمت اباد
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۶
بررسی تاثیر قابلیت های منابع انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی مدیریت برند و سنجش بازار صنایع دستی هرات
مصطفی اسماعیلی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۹
بررسی تأثیر سبکهای رهبری بر اشتراک دانش کارکنان با نقش میانجی انگیزه درونی
عبدالعزیز پوپل
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
بررسی تأثیر قابلیت استراتژیک رسانههای اجتماعی و یادگیریزدایی سازمانی بر نوآوریهای مخرب شرکتهای کوچک و متوسط با نقش تعدیلکنندگی پویایی محیطی (مورد مطالعه: پارک علم و فناوری در شهر بغداد)
مصطفی عبد علی جبر الساعدی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
بررسی تاثیر ویژگیهای بازار، درک فرهنگی و مدیریت دانش بر بهبود استراتژیهای بینالمللی با نقش میانجی رفتار مدیریت (مطالعه موردى: موسسات آموزش عالی خصوصی در کشور عراق)
احمد مکی محسن الخفاجی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
بررسی تاثیر اطمینان درک شده از تبلیغات، درک حرفه ای بودن تبلیغات و جذابیت درک شده از تبلیغات بر وفاداری مشتری با میانجی گری تصویر شرکت(مورد مطالعه: بیمارستان خصوصی آریا اپولو)
عبدالحی عقیل
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
بررسی تاثیر قصد پذیرش گیمیفیکیشن بر تعامل مشتری با مقاصد گردشگری با تعدیلگری بازی کامل و گرایش به گیمیفی کی شن)مورد مطالعه : مشتریان آژانس های مسافرتی در شهر مشهد
راشد وفا
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
تاثیر شیوه های مدیریت منابع انسانی بر مشارکت کاری و قصد ترک شغل پرستاری
عبیدالله یوسفی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
بررسی تاثیر تبلیغات درک شده بر مراجعه مجدد با نقش میانجی نگرش مشتری و تحسین مشتری (مورد مطالعه مراجعین بیمارستان صحت در حوزه غرب افغانستان)
صفی الله سروش
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
بررسی تاثیر جذابیت، تجربه و اعتماد مشتری بر قصد خرید با میانجیگری ارزش ویژه برند خودروهای ایرانی در کشور عراق
هدی فاضل کاطع البومحمد
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
بررسی اثر برداشت کارکنان از اصالت برند و تناسب ارزش برند شرکت بر رفتارهای شهروندی کارکنان با میانجیگری تعهد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پالایش شکر ای تیهاد در بابل)
خالد کاظم محمد
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
بررسی تأثیر قدرت پرتفوی، تناسب پرتفوی با نقش میانجی قابلیت توسعهای پرتفوی بر جذابیت برند (مورد مطالعه: شرکت دولتی صنایع دارویی و پزشکی sdi)
احمد غفار حسین الهلالی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
بررسی تاثیر شخصیت خریدار با نقش میانجی ترجیح خریداران برند های خارجی و تعدیلگری محرک های حسی بر قصد خریداران-مورد مطالعه: صنعت چوب هرات در افغانستان-
عبدالعظیم فقیر یار
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بررسی تاثیر رضایت و تجربه دانشجویان بر قدرت برند با میانجی گری وفاداری دانشجویان دانشگاه بغداد
علی عبدالرسول شمران الوائلی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
بررسی تاثیر عوامل دانش بازاریابی بر عملکرد درک شده با نقش میانجی گری کیفیت درک شده واحد ارتباط با جامعه در دانشگاه المستنصریة بغداد
حسام عباس عبد
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه المسنتصریه با نقش میانجیگری انگیزش کارکنان
روی عبدالصاحب لفته المالکی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
بررسی تاثیر خصوصیات استفاده از رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی گری بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و اعتماد)مورد مطالعه: مشتریان برند آسیاسل در عراق(
زهراء حسین کاظم
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
تأثیر رسانههای اجتماعی بر عملکرد بازاریابی با میانجیگری قابلیتهای سازمانی در صنایع کوچک و متوسط در عراق (مطالعه موردی در بغداد)
حسن دغیوی عبید
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با نقش واسطه ای مشارکت مشتریان و اعتماد (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی بجنورد)
مریم کرامتی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی درک شده بر وفاداری با میانجیگری اعتماد، رضایت و شهرت برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت مخابراتی زین العراق-بغداد)
هبه فاخر جابر الموسوی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
بررسی تاثیر مولفه های ریسک درک شده بر قصد سرمایه گذاری با بهره گیری از بستر نرم افزار تجارت آنلاین از طریق اعتماد سرمایه گذار
ایمان پ ژول
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر تصمیم خرید مسکن در مشهد با نقش تعدیل گری تبلیغات و اعتبار برند
الیاس موسوی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
بررسی تأثیر عوامل بازاریابی داخلی بر رضایت کارکنان، رضایت کارکنان بر رضایت مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات (مورد مطالعه: وزارت بهداشت عراق)
احمد عبدعلی مهدی جعب
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
بررسی تأثیر روش های تولید ناب بر عملکرد شرکت با میانجی گری نوآوری فرآیند در صنایع پتروشیمی کشور عراق
حسن یحیی صکب الجدیاوی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
بررسی رابطه دانش بازار با میانجی گری صدای مشتری و تعدیل گری شهرت برند بر عملکرد شرکت للمشروبات الغازیه در عراق
معتز علی جنزیل
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
بررسی تاثیر عدالت سازمانی و عوامل شغلی بر وفاداری کارکنان و میانجی گری رضایت کارکنان(مطالعه موردی: کارکنان شرکت برشنا هرات)
ایمل شهزاد
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی داخلی، استراتژیهای رقابتی و عوامل محیطی بر عملکرد با میانجیگریهای فرایندهای داخلی و توسعه آموزش (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه القادسیه در عراق)
نادیه کاظم عواد الدماجی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر رضایتمندی مشتریان با نقش میانجیگری هویت اجتماعی و ارزش درک شده
ایاد کاظم فهد الساعدی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
بررسى تاثیر نگرش مشتریان نسبت به بازاریابى عصبى با نقش میانجیگرى ارزش ویژه برند مشتری گرا و تبلیغات دهان به دهان بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان تجهیزات کهربائى برند سوپرانو در عراق)
زینب قصی هاشم عبدالعزیز
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
بررسی تاثیر اخلاق مداری و وجدان کاری فروشندگان بر درک مشتری از خدمات با نقش میانجی تعهد و وفاداری مشتریان در بیمه های عمر و تامین آتیه پاسارگاد خراسان رضوی
امیرمحمد توتونی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
بررسی تاثیر ترجیحات فکری مشتری بر عملکرد فروشنده با میانجی گری تعهد مشتری و تعدیلگری استراتژی خرید مشتریان و اعتماد مشتری( مطالعه موردی: بازار خودروهای خارجی در شهر هرات)
احمد فاضل فهیم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند و گرایش بازاریابی درک شده از دیدگاه مشتری بر قصد خرید مشتریان با میانجی گری تغییر رفتار مصرف کننده( مطالعه موردی: مشتریان پوشاک چرم مشهد)
فاطمه یعقوبی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
بررسی تاثیر پاسخگویی به مشتری بر رضایت مشتریان با میانجی گری عملکرد درک شده شرکت(مطالعه موردی: مشترکین شرکت برشنا در شهر هرات)
عبداللطیف سفید روان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
بررسی تاثیر آگاهی برند بر وفاداری برند با میانجی گری تعهد مشتری(مطالعه موردی: مشتریان برند گوشی سامسونگ در شهر بابل عراق)
محمد عبدالحسین کاظم الفیاض
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
بررسی تاثیر فناوری های ساخت و الزامات(رویکرد) ناب بر عملکرد عملیاتی (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی مواد غذایی در عراق)
جعفر محمد جابر العوادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
بررسی تاثیر کیفیت خدمات، رضایت مشتری، ارزش درک شده مشتری بر وفاداری با میانجی گری کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگری تصویر برند (مطالعه موردی: مشترکین شرکت برشنا در شهر هرات)
عبدالغفور رسولی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
بررسی تاثیر کیفیت خدمات، کیفیت محیطی، اعتبار و قیمت بر مقاصد رفتاری با میانجی گری رضایت مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان شرکت آبرسانی هرات)
عبدالتواب صابر
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
بررسی تاثیر کیفیت خدمات، انتظارات مشتری و تصویر برند بر وفاداری به برند با تعدیلگری رضایت مشتری (مطالعه موردی: مراجعان انجمن وکلای مدافع افغانستان)
فریدون رحیمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
بررسی تاثیر سبک مدیریت بر توانایی نوآوری فردی با میانجی-گری رضایت رفتاری و تعهد کارکنان و تعدیلگری رابطه تبادل اجتماعی کارکنان (مطالعه موردی: شرکت حوزوی هرات برشنا)
شفیق الله طاهری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
بررسی تاثیر تولید سبز درک شده بر مزیت رقابتی با میانجی گری تصویر برند(مورد مطالعه: مشتریان شرکت داروسازی هیمونت)
فردین رحیمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
بررسی تاثیر برونسپاری اثربخش با میانجی گری تنوع طلبی مشتری و کیفیت محصول بر وفاداری مشتریان فرش در عراق
قاسم عبدالله حمد الزهیری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
بررسی تاثیر کیفیت تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مجدد با درنظرگرفتن نقش میانجی گری متغیرهای رفتار مشارکتی و رضایت مشتری (مورد مطالعه : فروشگاه زنجیره ای رفاه درمشهد)
فاطمه سادات هاشمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی با نقش واسط تعهد سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان هتل های سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره شهر مشهد)
سینا رجبی اصل
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
کشف مولفه های شناختی-رفتاریِ بازآفرینیِ تعادل کار- زندگی و بررسی تاثیر سنگین باری نقش بر آن (مورد مطالعه: اعضای هیات علمی متاهل دانشگاه های دولتی شمال شرق کشور)
سیدمجتبی هاشمیان
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
بررسی تاثیر ارزش های مشتری بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری با میانجی گری رضایت آنها و تعدیلگری وفاداری به برند -مورد مطالعه: شرکت بهنوش-
فائزه علیزاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۱
تاثیر حس روانشناختی جامعه ی یک برند و تجربه ی متعالی بر شیفتگی مشتری با میانجیگری قدردانی مشتری( مورد مطالعه: برند نوشین )
آرزو نجارخداترس
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱
بررسی تأثیر معنویت در کار بر سرمایه اجتماعی کارکنان با نقش تعدیلگر رهبری تحول گرا در سازمان تأمین اجتماعی مشهد
بهروز جعفری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸
بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش تعدیلگری قابلیت ارتباطی(مورد مطالعه: شرکت های صنایع غذایی مشهد)
راضیه افضلی نیا
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر استقبال از سوپرجاذبها در معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد
زهرا مهدوی کیا
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۰
بررسی تاثیر مشتری گرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی تعهد رفتاری و ارتباطات در شرکتهای فعال در صنعت مواد غذایی استان خراسان رضوی
حامد اعلمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۴
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر قصد خرید مجدد مشتری با تأکید بر نقش واسط تعهد عاطفی و تعهد مستمر در مشتریان هتل های 4و5 ستاره شهر مشهد
محمدرضا رضازاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۰
بررسی تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرفکنندگان با نقش میانجیگری اعتماد مصرفکننده (مورد مطالعه: مشتریان سایت بامیلو)
نرگس شکوهی فلاح
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۰
بررسی تاثیر مشتریمداری ادراک شده بر رضایت مشتریان با نقش میانجیگری تعهد رفتاری مشتریان (مورد مطالعه: بنیاد شهید بغداد)
اسماعیل جهید جوید منیهل
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۴
بررسی تاثیر عوامل مؤثر بر پذیرش آموزش الکترونیکی با نقش میانجی گری رضایت دانشجویان (مورد مطالعه : دانشجویان دانشگاه کربلا)
میاسه ناظم عزیز الجوده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۹
بررسی تأثیر مشتری مداری بر عملکرد اتحادیه های صنفی اتاق اصناف شهر مشهد با نقش میانجی گری کیفیت خدمات و ارزش دوره عمر مشتری با رویکرد کارت امتیازی متوازن bsc
محمدامین قربان بیگی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۸
بررسی تاثیر مدیریت دانش ضمنی بازاریابی بر کسب مزیت رقابتی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: کارکنان بانک رشید 16 در دیوانیه عراق)
ثائر حسن کاظم الحرجوصی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۴/۱۳
بررسی تاثیر نوآوری بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی گری ارزش درک شده و نقش تعدیل گر رضایت مشتریان.(مورد مطالعه:بانک تجارت در مشهد)
الهه پاسبان موشکی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۱۹
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی گری تعهد و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک سامان شهر مشهد)
مژگان حسن زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۱۸
بررسی تأثیر مشتری گرایی بر عملکرد فروشنده به واسطه فروش مبتنی بر ارزش (مورد مطالعه، فروشندگان شرکت افرند اطلس تهران)
اکرم رمضانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۱۳
بررسی تاثیر کیفیت خدمات، رضایت مشتری، ارزش مشتری بر وفاداری مشتری با نقش میانجی گری کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی شهر نیشابور).
مهرنوش نوروزی راد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۱۳
بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد فروش با نقش تعدیل گری مشتری گرایی (مطالعه موردی: شرکت سیمان شرق)
ملیحه دهقان بنادکی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۳۰
بررسی تأثیر رضایتمندی و رسیدگی به شکایات بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر ادراک میهمانان از محیط هتل (مورد مطالعه: هتل اپارتمان های شهر مشهد )
شهریار شیخ
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۸
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتریان با نقش تعدیل گر نوآوری در خدمات (مورد مطالعاتی : بیماران بیمارستان رضوی مشهد)
فرشته حیدری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۱۵
بررسی عوامل موثر بر عملکرد بازاریابی به واسطه به کارگیری تجارت الکترونیک در شرکتهای کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس مشهد
فرزانه شریفیان نوق
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۲/۲۲
بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید با نقش تعدیل گری تصویر برند(مورد مطالعه :خریداران گوشی های هوشمند )
احسان رئوف خوش فطرت
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۳۰
بررسی تاثیر سهولت و قابلیت استفاده درک شده همراه بانک بر وفاداری مشتری با نقش میانجی گری اعتماد(مورد مطالعه:مشتریان بانک پاسارگاد مشهد
افشین رفعت پناه بایگی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۱۶
بررسی نقش میانجی بازار گرایی در رابطه میان سبک رهبری تحولگرا و تعهد سازمانی در شعب بانک انصار مشهد
ابراهیم رحیمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۰۱
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بازاریابی موبایلی از سوی کاربران (مشتریان شرکتهای صنایع غذایی مشهد)
راضیه صالح آبادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۹/۰۷
عنوان پایان نامه (به فارسی): تعیین تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان با نقش واسطه گری کیفیت خدمات ( مطالعه موردی مشتریان 2-5 سال نمایندگی های اتومبیل هیوندا در مشهد )
محمد گوهری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۹/۰۷
بررسی اثرساختار مالکیت برعملکرد شرکت های معدنی خراسان رضوی با توجه به نقش میانجی گری فرهنگ سازمانی و ساختار سازمانی
مهرداد نیازمند
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۹/۰۷
بررسی تاثیر عنصر حقیقی محصول بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش تعدیل گری دانش و شناخت بازارهای خارجی. (مورد مطالعه:شرکتهای تولیدی مواد غذایی شهرکهای صنعتی شهرستان مشهد)
ایمان قربانی جاغرق
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۸/۱۹
بررسی تاثیر فروش گرایی و تخصص نیروی فروش بر عملکرد نیروی فروش با توجه به نقش واسط اعتماد مشتری (مورد مطالعه: نمایندگی های فروش خودروهای وارداتی در سطح شهر مشهد)
سیده صنم حسینی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۹
بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش در معادن سنگ آهن ایران
طاهره باوندیان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۲
بررسی تاثیر ارزش ویژه ی برند از دیدگاه مصرف کننده بر رضایت و وفاداری به برند (مورد مطالعه سرزمین موج های آبی)
سمیّه فتاحی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۸/۲۴
شناسایی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش (مطالعه موردی: سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان)
مریم صبح خیز
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۷/۱۵
بررسی عوامل کیفی موثر بر وفاداری مشتری از طریق رضایتمندی در خدمات بانکداری. مورد مطالعه در شعب بانک رفاه مشهد
نسرین شیبانی نوقابی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۷/۱۰
سنجش آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشگاه حکیم سبزواری
سکینه محمدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۷/۰۸
بررسی اثر برند ایکوئیتی در تدوین استراتژی بازاریابی بیمارستانی: مورد مطالعاتی بیمارستانهای سطح شهر مشهد
سمانه سادات موسوی یزد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۶/۲۶
بررسی نقش واسط کیفیت اطلاعات مشتری در رابطه ی بین عوامل دورن سازمانی و عملکرد ارتباط با مشتری (شعبات بانک های غیر دولتی شهر مشهد)
شهرزاد ضیائی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۲/۱۵
بررسی عوامل موثر بر تصمیم گیری به پذیرش تجارت سیار ( مورد مطالعاتی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد)