فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۸۶

تاثیر ابزارهای بازاریابی و انگیزه های سبز گردشگران بر نیت خرید سبز بواسطه تصویر و اعتماد برند سبز با نقش تعدیلگری تجربه برند -مورد مطالعه: گردشگران مشهد مقدس-

امید بهبودی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۳/۰۶/۱۸

بررسی تأثیر شیوه‌های مدیریت منابع انسانی با مشارکت بالا بر عملکرد عملیاتی شرکت های کوچک و متوسط افغانستان با نقش میانجی گری قابلیت های نوآوری و مزیت رقابتی و تعدیلگری انعطاف‌پذیری زنجیره تأمین

سیدشاه سید
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

بررسی تاثیر اخلاق شرکتی درک شده بر وفاداری به برند با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی شرکت و بازاریابی سبر درک شده در بین مصرف‌کنندگان محصولات شرکت یونیلیور

سیده روشنک اکرانی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۰/۱۸

بررسی تاثیر بازارگرایی پیشگام بر عملکرد برند با توجه به نقش واسطه ای استراتژی های موقعیت یابی (مورد مطالعه: شرکت های تحت پوشش موسسه کیفیت رضوی)

معصومه اسامی اصفهان
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

بررسی تاثیر نگرش به تبلیغات ویروسی بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش به برند

مرضیه صادقی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

بررسی تأثیر اسناد ثبات و کنترلی بر احساسات منفی با تعدیل گری تعلق خاطر به برند دیجی کالا

آمنه آزادی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۷/۱۷

بررسی تأثیر قلدری در محل کار بر قصد ترک شغل با نقش واسط فرسودگی عاطفی و نقش تعدیل‌کننده انسجام گروهی و حمایت سازمانی ادراک‌شده (شرکت پیشگامان عصر توسعه ارتباطات)

صادق عسکری پور نعمت اباد
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

بررسی تاثیر قابلیت های منابع انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی مدیریت برند و سنجش بازار صنایع دستی هرات

مصطفی اسماعیلی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۱۹

بررسی تأثیر سبک‌های رهبری بر اشتراک دانش کارکنان با نقش میانجی انگیزه درونی

عبدالعزیز پوپل
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۲/۰۳

بررسی تأثیر قابلیت استراتژیک رسانه‌های اجتماعی و یادگیری‌زدایی سازمانی بر نوآوری‌های مخرب شرکت‌های کوچک و متوسط با نقش تعدیل‌کنندگی پویایی محیطی (مورد مطالعه: پارک علم و فناوری در شهر بغداد)

مصطفی عبد علی جبر الساعدی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۰/۱۳

بررسی تاثیر ویژگی‌های بازار، درک فرهنگی و مدیریت دانش بر بهبود استراتژی‌های بین‌المللی با نقش میانجی رفتار مدیریت (مطالعه موردى: موسسات آموزش عالی خصوصی در کشور عراق)

احمد مکی محسن الخفاجی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۰/۱۳

بررسی تاثیر اطمینان درک شده از تبلیغات، درک حرفه ای بودن تبلیغات و جذابیت درک شده از تبلیغات بر وفاداری مشتری با میانجی گری تصویر شرکت(مورد مطالعه: بیمارستان خصوصی آریا اپولو)

عبدالحی عقیل
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۳۰

بررسی تاثیر قصد پذیرش گیمیفیکیشن بر تعامل مشتری با مقاصد گردشگری با تعدیلگری بازی کامل و گرایش به گیمیفی کی شن)مورد مطالعه : مشتریان آژانس های مسافرتی در شهر مشهد

راشد وفا
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۲۹

تاثیر شیوه های مدیریت منابع انسانی بر مشارکت کاری و قصد ترک شغل پرستاری

عبیدالله یوسفی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۱۵

بررسی تاثیر تبلیغات درک شده بر مراجعه مجدد با نقش میانجی نگرش مشتری و تحسین مشتری (مورد مطالعه مراجعین بیمارستان صحت در حوزه غرب افغانستان)

صفی الله سروش
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۰۸

بررسی تاثیر جذابیت، تجربه و اعتماد مشتری بر قصد خرید با میانجیگری ارزش ویژه برند خودروهای ایرانی در کشور عراق

هدی فاضل کاطع البومحمد
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۴/۱۵

بررسی اثر برداشت کارکنان از اصالت برند و تناسب ارزش برند شرکت بر رفتارهای شهروندی کارکنان با میانجی‌گری تعهد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پالایش شکر ای تیهاد در بابل)

خالد کاظم محمد
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۳/۳۱

بررسی تأثیر قدرت پرتفوی، تناسب پرتفوی با نقش میانجی قابلیت توسعه‌ای پرتفوی بر جذابیت برند (مورد مطالعه: شرکت دولتی صنایع دارویی و پزشکی sdi)

احمد غفار حسین الهلالی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۳/۰۳

بررسی تاثیر شخصیت خریدار با نقش میانجی ترجیح خریداران برند های خارجی و تعدیلگری محرک های حسی بر قصد خریداران-مورد مطالعه: صنعت چوب هرات در افغانستان-

عبدالعظیم فقیر یار
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۰/۲۶

بررسی تاثیر رضایت و تجربه دانشجویان بر قدرت برند با میانجی گری وفاداری دانشجویان دانشگاه بغداد

علی عبدالرسول شمران الوائلی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۲۱

بررسی تاثیر عوامل دانش بازاریابی بر عملکرد درک شده با نقش میانجی گری کیفیت درک شده واحد ارتباط با جامعه در دانشگاه المستنصریة بغداد

حسام عباس عبد
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۲۱

بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه المسنتصریه با نقش میانجی‌گری انگیزش کارکنان

روی عبدالصاحب لفته المالکی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۲۰

بررسی تاثیر خصوصیات استفاده از رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی گری بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و اعتماد)مورد مطالعه: مشتریان برند آسیاسل در عراق(

زهراء حسین کاظم
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۱۸

تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی با میانجی‌گری قابلیت‌های سازمانی در صنایع کوچک و متوسط در عراق (مطالعه موردی در بغداد)

حسن دغیوی عبید
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۱۱

بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با نقش واسطه ای مشارکت مشتریان و اعتماد (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی بجنورد)

مریم کرامتی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۱۱

بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی درک شده بر وفاداری با میانجی‌گری اعتماد، رضایت و شهرت برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت مخابراتی زین العراق-بغداد)

هبه فاخر جابر الموسوی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۶/۲۹

بررسی تاثیر مولفه های ریسک درک شده بر قصد سرمایه گذاری با بهره گیری از بستر نرم افزار تجارت آنلاین از طریق اعتماد سرمایه گذار

ایمان پ ژول
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۶/۲۸

بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر تصمیم خرید مسکن در مشهد با نقش تعدیل گری تبلیغات و اعتبار برند

الیاس موسوی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۶/۲۲

بررسی تأثیر عوامل بازاریابی داخلی بر رضایت کارکنان، رضایت کارکنان بر رضایت مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات (مورد مطالعه: وزارت بهداشت عراق)

احمد عبدعلی مهدی جعب
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۶/۱۷

بررسی تأثیر روش های تولید ناب بر عملکرد شرکت با میانجی گری نوآوری فرآیند در صنایع پتروشیمی کشور عراق

حسن یحیی صکب الجدیاوی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۶/۱۰

بررسی رابطه دانش بازار با میانجی گری صدای مشتری و تعدیل گری شهرت برند بر عملکرد شرکت للمشروبات الغازیه در عراق

معتز علی جنزیل
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۵/۰۳

بررسی تاثیر عدالت سازمانی و عوامل شغلی بر وفاداری کارکنان و میانجی گری رضایت کارکنان(مطالعه موردی: کارکنان شرکت برشنا هرات)

ایمل شهزاد
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۴/۲۸

بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی داخلی، استراتژی‌های رقابتی و عوامل محیطی بر عملکرد با میانجی‌گری‌های فرایندهای داخلی و توسعه آموزش (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه القادسیه در عراق)

نادیه کاظم عواد الدماجی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۴/۲۲

بررسی تاثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر رضایتمندی مشتریان با نقش میانجی‌گری هویت اجتماعی و ارزش درک شده

ایاد کاظم فهد الساعدی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۴/۱۵

بررسى تاثیر نگرش مشتریان نسبت به بازاریابى عصبى با نقش میانجیگرى ارزش ویژه برند مشتری گرا و تبلیغات دهان به دهان بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان تجهیزات کهربائى برند سوپرانو در عراق)

زینب قصی هاشم عبدالعزیز
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۴/۱۵

بررسی تاثیر اخلاق مداری و وجدان کاری فروشندگان بر درک مشتری از خدمات با نقش میانجی تعهد و وفاداری مشتریان در بیمه های عمر و تامین آتیه پاسارگاد خراسان رضوی

امیرمحمد توتونی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۲۹

بررسی تاثیر ترجیحات فکری مشتری بر عملکرد فروشنده با میانجی گری تعهد مشتری و تعدیلگری استراتژی خرید مشتریان و اعتماد مشتری( مطالعه موردی: بازار خودروهای خارجی در شهر هرات)

احمد فاضل فهیم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۲۹

بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند و گرایش بازاریابی درک شده از دیدگاه مشتری بر قصد خرید مشتریان با میانجی گری تغییر رفتار مصرف کننده( مطالعه موردی: مشتریان پوشاک چرم مشهد)

فاطمه یعقوبی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۲۸

بررسی تاثیر پاسخگویی به مشتری بر رضایت مشتریان با میانجی گری عملکرد درک شده شرکت(مطالعه موردی: مشترکین شرکت برشنا در شهر هرات)

عبداللطیف سفید روان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۱۹

بررسی تاثیر آگاهی برند بر وفاداری برند با میانجی گری تعهد مشتری(مطالعه موردی: مشتریان برند گوشی سامسونگ در شهر بابل عراق)

محمد عبدالحسین کاظم الفیاض
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۱۹

بررسی تاثیر فناوری های ساخت و الزامات(رویکرد) ناب بر عملکرد عملیاتی (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی مواد غذایی در عراق)

جعفر محمد جابر العوادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۰۷

بررسی تاثیر کیفیت خدمات، رضایت مشتری، ارزش درک شده مشتری بر وفاداری با میانجی گری کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگری تصویر برند (مطالعه موردی: مشترکین شرکت برشنا در شهر هرات)

عبدالغفور رسولی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۰۱

بررسی تاثیر کیفیت خدمات، کیفیت محیطی، اعتبار و قیمت بر مقاصد رفتاری با میانجی گری رضایت مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان شرکت آبرسانی هرات)

عبدالتواب صابر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۰۱

بررسی تاثیر کیفیت خدمات، انتظارات مشتری و تصویر برند بر وفاداری به برند با تعدیلگری رضایت مشتری (مطالعه موردی: مراجعان انجمن وکلای مدافع افغانستان)

فریدون رحیمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۰/۲۹

بررسی تاثیر سبک مدیریت بر توانایی نوآوری فردی با میانجی-گری رضایت رفتاری و تعهد کارکنان و تعدیلگری رابطه تبادل اجتماعی کارکنان (مطالعه موردی: شرکت حوزوی هرات برشنا)

شفیق الله طاهری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۰/۲۲

بررسی تاثیر تولید سبز درک شده بر مزیت رقابتی با میانجی گری تصویر برند(مورد مطالعه: مشتریان شرکت داروسازی هیمونت)

فردین رحیمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۰/۲۲

بررسی تاثیر برونسپاری اثربخش با میانجی گری تنوع طلبی مشتری و کیفیت محصول بر وفاداری مشتریان فرش در عراق

قاسم عبدالله حمد الزهیری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۰/۰۹

بررسی تاثیر کیفیت تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مجدد با درنظرگرفتن نقش میانجی گری متغیرهای رفتار مشارکتی و رضایت مشتری (مورد مطالعه : فروشگاه زنجیره ای رفاه درمشهد)

فاطمه سادات هاشمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۶/۲۲

تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی با نقش واسط تعهد سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان هتل های سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره شهر مشهد)

سینا رجبی اصل
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۶/۲۲

کشف مولفه های شناختی-رفتاریِ بازآفرینیِ تعادل کار- زندگی و بررسی تاثیر سنگین باری نقش بر آن (مورد مطالعه: اعضای هیات علمی متاهل دانشگاه های دولتی شمال شرق کشور)

سیدمجتبی هاشمیان
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۰۳/۳۱

بررسی تاثیر ارزش های مشتری بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری با میانجی گری رضایت آنها و تعدیلگری وفاداری به برند -مورد مطالعه: شرکت بهنوش-

فائزه علیزاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۱/۲۱

تاثیر حس روانشناختی جامعه ی یک برند و تجربه ی متعالی بر شیفتگی مشتری با میانجیگری قدردانی مشتری( مورد مطالعه: برند نوشین )

آرزو نجارخداترس
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۱۱

بررسی تأثیر معنویت در کار بر سرمایه اجتماعی کارکنان با نقش تعدیلگر رهبری تحول گرا در سازمان تأمین اجتماعی مشهد

بهروز جعفری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۱/۲۸

بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش تعدیلگری قابلیت ارتباطی(مورد مطالعه: شرکت های صنایع غذایی مشهد)

راضیه افضلی نیا
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۱/۲۳

بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر استقبال از سوپرجاذب‌ها در معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد

زهرا مهدوی کیا
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۹/۲۰

بررسی تاثیر مشتری گرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی تعهد‌ رفتاری و ارتباطات در شرکت‌های فعال در صنعت مواد غذایی استان خراسان رضوی

حامد اعلمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۲۴

بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر قصد خرید مجدد مشتری با تأکید بر نقش واسط تعهد عاطفی و تعهد مستمر در مشتریان هتل های 4و5 ستاره شهر مشهد

محمدرضا رضازاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۲۰

بررسی تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان با نقش میانجیگری اعتماد مصرف‌کننده (مورد مطالعه: مشتریان سایت بامیلو)

نرگس شکوهی فلاح
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۲۰

بررسی تاثیر مشتری‌مداری ادراک شده بر رضایت مشتریان با نقش میانجی‌گری تعهد رفتاری مشتریان (مورد مطالعه: بنیاد شهید بغداد)

اسماعیل جهید جوید منیهل
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۱/۰۴

بررسی تاثیر عوامل مؤثر بر پذیرش آموزش الکترونیکی با نقش میانجی گری رضایت دانشجویان (مورد مطالعه : دانشجویان دانشگاه کربلا)

میاسه ناظم عزیز الجوده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۹

بررسی تأثیر مشتری مداری بر عملکرد اتحادیه های صنفی اتاق اصناف شهر مشهد با نقش میانجی گری کیفیت خدمات و ارزش دوره عمر مشتری با رویکرد کارت امتیازی متوازن bsc

محمدامین قربان بیگی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۸

بررسی تاثیر مدیریت دانش ضمنی بازاریابی بر کسب مزیت رقابتی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: کارکنان بانک رشید 16 در دیوانیه عراق)

ثائر حسن کاظم الحرجوصی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۴/۱۳

بررسی تاثیر نوآوری بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی گری ارزش درک شده و نقش تعدیل گر رضایت مشتریان.(مورد مطالعه:بانک تجارت در مشهد)

الهه پاسبان موشکی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۱۹

بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی گری تعهد و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک سامان شهر مشهد)

مژگان حسن زاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۱۸

بررسی تأثیر مشتری گرایی بر عملکرد فروشنده به واسطه فروش مبتنی بر ارزش (مورد مطالعه، فروشندگان شرکت افرند اطلس تهران)

اکرم رمضانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۱۳

بررسی تاثیر کیفیت خدمات، رضایت مشتری، ارزش مشتری بر وفاداری مشتری با نقش میانجی گری کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی شهر نیشابور).

مهرنوش نوروزی راد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۱۳

بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد فروش با نقش تعدیل گری مشتری گرایی (مطالعه موردی: شرکت سیمان شرق)

ملیحه دهقان بنادکی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۳۰

بررسی تأثیر رضایتمندی و رسیدگی به شکایات بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گر ادراک میهمانان از محیط هتل (مورد مطالعه: هتل اپارتمان های شهر مشهد )

شهریار شیخ
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۲۸

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتریان با نقش تعدیل گر نوآوری در خدمات (مورد مطالعاتی : بیماران بیمارستان رضوی مشهد)

فرشته حیدری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۱۵

بررسی عوامل موثر بر عملکرد بازاریابی به واسطه به کارگیری تجارت الکترونیک در شرکت‌های کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس مشهد

فرزانه شریفیان نوق
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۲/۲۲

بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید با نقش تعدیل گری تصویر برند(مورد مطالعه :خریداران گوشی های هوشمند )

احسان رئوف خوش فطرت
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۳۰

بررسی تاثیر سهولت و قابلیت استفاده درک شده همراه بانک بر وفاداری مشتری با نقش میانجی گری اعتماد(مورد مطالعه:مشتریان بانک پاسارگاد مشهد

افشین رفعت پناه بایگی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۱۶

بررسی نقش میانجی بازار گرایی در رابطه میان سبک رهبری تحول‌گرا و تعهد سازمانی در شعب بانک انصار مشهد

ابراهیم رحیمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۰۱

بررسی عوامل موثر بر پذیرش بازاریابی موبایلی از سوی کاربران (مشتریان شرکتهای صنایع غذایی مشهد)

راضیه صالح آبادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۹/۰۷

عنوان پایان نامه (به فارسی): تعیین تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان با نقش واسطه گری کیفیت خدمات ( مطالعه موردی مشتریان 2-5 سال نمایندگی های اتومبیل هیوندا در مشهد )

محمد گوهری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۹/۰۷

بررسی اثرساختار مالکیت برعملکرد شرکت های معدنی خراسان رضوی با توجه به نقش میانجی گری فرهنگ سازمانی و ساختار سازمانی

مهرداد نیازمند
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۹/۰۷

بررسی تاثیر عنصر حقیقی محصول بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش تعدیل گری دانش و شناخت بازارهای خارجی. (مورد مطالعه:شرکتهای تولیدی مواد غذایی شهرکهای صنعتی شهرستان مشهد)

ایمان قربانی جاغرق
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۸/۱۹

بررسی تاثیر فروش گرایی و تخصص نیروی فروش بر عملکرد نیروی فروش با توجه به نقش واسط اعتماد مشتری (مورد مطالعه: نمایندگی های فروش خودروهای وارداتی در سطح شهر مشهد)

سیده صنم حسینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۰۹

بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش در معادن سنگ آهن ایران

طاهره باوندیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۰۲

بررسی تاثیر ارزش ویژه ی برند از دیدگاه مصرف کننده بر رضایت و وفاداری به برند (مورد مطالعه سرزمین موج های آبی)

سمیّه فتاحی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۸/۲۴

شناسایی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش (مطالعه موردی: سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان)

مریم صبح خیز
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۷/۱۵

بررسی عوامل کیفی موثر بر وفاداری مشتری از طریق رضایتمندی در خدمات بانکداری. مورد مطالعه در شعب بانک رفاه مشهد

نسرین شیبانی نوقابی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۷/۱۰

سنجش آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشگاه حکیم سبزواری

سکینه محمدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۷/۰۸

بررسی اثر برند ایکوئیتی در تدوین استراتژی بازاریابی بیمارستانی: مورد مطالعاتی بیمارستانهای سطح شهر مشهد

سمانه سادات موسوی یزد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۶/۲۶

بررسی نقش واسط کیفیت اطلاعات مشتری در رابطه ی بین عوامل دورن سازمانی و عملکرد ارتباط با مشتری (شعبات بانک های غیر دولتی شهر مشهد)

شهرزاد ضیائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۲/۱۵

بررسی عوامل موثر بر تصمیم گیری به پذیرش تجارت سیار ( مورد مطالعاتی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد)

لیدا مؤیدیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۲/۱۵