1 |
فایل |
Pdf File |
2 |
هدف کلی |
اشنایی با مفهوم برند وتبلیغات و ارکان آن |
3 |
شایستگی های پایه |
آگاهی از دانش بازاریابی |
4 |
روش تدریس |
تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-ا |
5 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
جزء دروس تخصصی رشته است |
6 |
اهداف یادگیری |
درک و فهم اجزا و ارکان برند و تبلیغات |
7 |
منبع |
منابع
1 نعامی، عبدالله، امین زاده، شهرام (1396)، مدیریت برند وتبلیغات، انتشارات سایه.
2 پرسی، لاری؛ روسیتر، جان؛ الیوت، ریچارد (1391)، مدیریت استراتژیک تبلیغات، ترجمه: فریبرز رحیم¬نیا و زهرا محمدزاده، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی.
3 هیدینگ، تیلده؛ کنادتر، شارلوت اف؛ بجیر، موگنز (1395)، مدیریت برند: پژوهش، تئوری و عمل، ترجمه: حسین نوروزی و لیلا غلامی، نشر فوژان.
4 الویت، ریچارد؛ پرسی، لری (1396)، مدیریت راهبردی برند، ترجمه: احمد روستا، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی.
5 کاپفرر، ژان نوئل (1394)، مدیریت راهبردی نام تجاری، ترجمه: سینا قربانلو، انتشارات مبلغان.
6 هیگ، مت (1392)، سلاطین نام های تجاری، ترجمه: سنبل بهمن یار، انتشارات سیته.
7 خداداد حسینی، حمید؛ روستا، احمد؛ خلیلی شجاعی، وهاب (1395)، مدیریت برند با رویکرد برنامه¬ریزی، انتشارات نگاه دانش. |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
تخته، وایت برد- رایانه- پروژکتور |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی از طریق آزمون کتبی ارزیابی مطالعه موردی و ارائه کلاسی تا 40درصد |
10 |
وظایف دانشجو |
شرکت در امتحان کتبی، انجام مطالعه موردی، تحویل گزارش نهایی و مشارکت کلاسی |