طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 فایل Pdf File
2 هدف کلی اشنایی با مفهوم برند وتبلیغات و ارکان آن
3 شایستگی های پایه آگاهی از دانش بازاریابی
4 روش تدریس تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-ا
5 جایگاه درس در برنامه درسی دوره جزء دروس تخصصی رشته است
6 اهداف یادگیری درک و فهم اجزا و ارکان برند و تبلیغات
7 منبع منابع 1 نعامی، عبدالله، امین زاده، شهرام (1396)، مدیریت برند وتبلیغات، انتشارات سایه. 2 پرسی، لاری؛ روسیتر، جان؛ الیوت، ریچارد (1391)، مدیریت استراتژیک تبلیغات، ترجمه: فریبرز رحیم¬نیا و زهرا محمدزاده، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی. 3 هیدینگ، تیلده؛ کنادتر، شارلوت اف؛ بجیر، موگنز (1395)، مدیریت برند: پژوهش، تئوری و عمل، ترجمه: حسین نوروزی و لیلا غلامی، نشر فوژان. 4 الویت، ریچارد؛ پرسی، لری (1396)، مدیریت راهبردی برند، ترجمه: احمد روستا، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی. 5 کاپفرر، ژان نوئل (1394)، مدیریت راهبردی نام تجاری، ترجمه: سینا قربانلو، انتشارات مبلغان. 6 هیگ، مت (1392)، سلاطین نام های تجاری، ترجمه: سنبل بهمن یار، انتشارات سیته. 7 خداداد حسینی، حمید؛ روستا، احمد؛ خلیلی شجاعی، وهاب (1395)، مدیریت برند با رویکرد برنامه¬ریزی، انتشارات نگاه دانش.
8 مواد و امکانات آموزشی تخته، وایت برد- رایانه- پروژکتور
9 نحوه ارزشیابی ارزشیابی از طریق آزمون کتبی ارزیابی مطالعه موردی و ارائه کلاسی تا 40درصد
10 وظایف دانشجو شرکت در امتحان کتبی، انجام مطالعه موردی، تحویل گزارش نهایی و مشارکت کلاسی