بررسی تاثیر تجربه برند و کیفیت درک شده محصول بر تمایل به پرداخت بیشتر مشتریان با نقش میانجی اصالت برند درک شده و تعدیلگری درگیری ذهنی مشتریان
الهه مجتهدزاده
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
بررسی تأثیر همخوانی اینفلوئنسر با محصول بر قصد توصیه با توجه به نقش میانجی شخصیتپردازی درک شده
محمد همایونفر
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
بررسی تاثیر ارزش و خونگرمی درک شده بر تمایل به پرداخت بیشتر با نقش میانجی دلبستگی به برند
نیلوفر پوردلان
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
شناسایی مؤلفههاى مدیریت منابع انسانی انعطافپذیر و بررسی تأثیر آن بر عملکرد عملیاتی با نقش تعدیلگر دوسوتوانی سازمانی در شرکتهای تولیدى کشور عراق
منذر عباس شعلان طرف
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
شناسایی ابعاد تقاضای شغلی و تاثیر مزایای اوقات فراغت سازمانی درک شده بر آن
نادیا رشیدی کرمانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
شناسایی مولفههای نجابت مدیریتی و بررسی تاثیرآن بر تمایل به ترک خدمت کارکنان با نقش تعدیل گری حمایت سازمانی ادراک شده
زینب شیخ الاسلامی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
بررسی تأثیر بی انصافی ادراک شده بر تمایل به محصولات منحصربه فرد به واسطه نیاز به پایگاه اجتماعی و نقش تعدیل گری تحرک اقتصادی ادراک شده
الا رئوف شیبانی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری به برند به واسطهی دلبستگی عاطفی و نقش تعدیلگری تصویر فروشگاه
سیده مریم ساداتی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی در جامعه برند آنلاین بر خلق ارزش مشترک به واسطه الهام بخشی اعضا و تعدیلگری ناهمگنی قابل مشاهده و همگنی ارزش (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحه موبونیوز در اینستاگرام)
محدثه نورالدینی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۸
بررسی تاثیر کمالگرایی مصرفکننده و منزلتگرایی در مصرف بر نگرش نسبت به محصولات لوکس با نقش تعدیلگر تاثیر بین فردی
سما صولتی دربندی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
کشف مؤلفه های رفتاری رهبری فداکارانه و بررسی تأثیر آن بر اهمال کاری کارکنان
مرضیه ادیب زاده
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۰
شناسایی مؤلفه های سرمایه انسانی استراتژیک و بررسی تأثیر آن بر رفتارهای کاری نوآورانه با تعدیل گری در هم تنیدگی شغلی
حسن هادی علی اللهیبی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۳
طراحی مدل فراشایستگی های مدیران بخش دولتی (موردمطالعه: دستگاه های اجرایی استان خراسان جنوبی)
محمد محمدی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۷
بررسی اثر تشابه سازی با تایید کننده مشهور بر روی قصد خرید به واسطه رفتار شهروندی و نقش تعدیل گری رابطهی فرا اجتماعی
محمدرضا خدیوی آیسک
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱
بررسی تأثیر رهبری خدمتگزار بر خلاقیت کارکنان با نقش میانجی جو خلاقیت و جو خدمات در صنعت گردشگری
امیرحسین مزروعی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۹
بررسی تاثیراستراتژی بازاریابی زیست محیطی درک شده بر ارزش ویژه برند به واسطه ی رفتار شهروندی مشتری و نقش تعدیل گری آشنایی با برند -مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های محصولات ارگانیک در شهر مشهد-
نسیم کریمی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
شناسایی مؤلفههای رفتار شارلاتانی در سازمان و بررسی تأثیر رهبری اصیل ادراک شده با نقش تعدیلگری هویت اخلاقی کارکنان بر آن در بخش دولتی
محرم ابراری رومنجان
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
ارائه یک چارچوب طراحی برای داشبورد ارزیابی مدیریت تجربه مشتری در بانک های تجاری ایران
پریسا موسوی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
کشف محتوای نظریه ضمنی روابط رهبران اثربخش و شناسایی سبکهای رهبری متناسب با آن
آذر قاسمی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
بررسی تأثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید با میانجی گری تجربه برند و تعدیل گری سطح تعلق خاطر مشتری
زینب پاکروان
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
بررسی تأثیر محتوای تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر قصد خرید به واسطه تصویر لذتجویانه برند و نقش تعدیل گری ریسک درک شده-هتل های پنج ستاره شهر مشهد-.
محمد حسن قاسمی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
مجوز اخلاقی بعنوان یک پیش بینی کننده ی رفتارهای انحرافی در سازمان های بخش عمومی
عاطفه سدیری جوادی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۲
بررسی اثر انعطافپذیری راهبردی بر پایداری شرکت، با نقش میانجی نوآوری مدل کسب و کار و تعدیلگری پویایی محیطی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان پارک علم و فناوری خراسان)
مهدی طالبی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۱
طراحی مدل رهبری کارآفرینانه در وزارت امور خارجه کشور عراق
محمد سامی محسن الزبیدی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۸
بررسی تاثیر استراتژی رهبری فراگیر بر قانون شکنی خیرخواهانه به واسطه خودکارآمدی کارکنان و هویت یابی سازمانی -مورد مطالعه : کارکنان شعب سازمان تامین اجتماعی مشهد-
سجاد هوشورفیض ابادی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
طراحی مدل به کارگیری تحلیل منابع انسانی
مونا کاردانی ملکی نژاد
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۱
بررسی تأثیر نوآوری بر مزیت رقابتی با نقش میانجی انعطاف پذیری سازمانی (مورد مطالعه: هتل های چهار ستاره و پنج ستاره شهرهای کربلا و نجف)
ابتهال عبدالعالی نعمه
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
بررسی تاثیر تاییدکننده مشهور بر ارزش ویژه درک شده برند با نقش میانجی گری ارتباط شخصی با برند مورد مطالعه: برند نوین چرم در شهرستان مشهد
مریم غفاری
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۴
بررسی تأثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر عملکرد تجاری با میانجیگری صدای مشتری (مورد مطالعه: کلینیکهای سلامت استان خراسان رضوی)
روح الله اسلامی فرد
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
بررسی تاثیر رهبری قابل اعتماد و معنی داری کار بر رفاه روانشناختی کارکنان با نقش واسط سرمایه روانشناختی
محبوبه خجسته نژادگلمکانی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
تبیین الگوی نزدیک بینی مدیران ارشد سازمان های بخش دولتی
آزیتا حاجی زاده
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
طراحی مدل کنترل بهینه برنامهریزی نیروی کار مبتنی بر مهارتهای انسانی مورد نیاز نیروی کار بخش سلامت
شیلا منظم ابراهیم پور
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
بررسی تأثیر سرمایهگذاری برند بر سرسپردگی برند بهواسطه تعهد مشتری (موردمطالعه: مشتریان شرکت های تولیدکننده پروفیل upvc)
زینت رکنی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
بررسی تأثیر تعلق خاطر مصرف کننده به برند بر وفاداری برند با میانجیگری کیفیت رابطه و دلبستگی به برند
عاطفه رضائی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
کشف الگوی ذهنی کارشناسان و مدیران نسبت به آمادگی برای تغییرات سازمانی در شهرداری مشهد
حسین عبداله زاده رافی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
ارائه مدل حکمرانی سازمانی در سازمانهای عامالمنفعه ایرانی (مورد مطالعه: سازمانهای عامالمنفعه آموزشی، خیریه، و درمانی استان خراسان رضوی)
سلمان سالاری
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
کشف مولفه های استرس فرهنگ پذیری و بررسی تاثیر آن بر عملکرد علمی مورد مطالعه دانشجویان ایرانی در لهستان
امیرمحمد ملکی فارمد
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
کشف ویژگیهای فردی پرسهزنان سایبری، و بررسی نقش تعدیلگر آن و رضایت شغلی بر رابطة بین فروافتادگی شغلی و پرسهزنی سایبری
احمدرضا کریمی مزیدی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
طراحی و تبیین الگوی شوخطبعی رهبران
محمد غلامی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
کشف مؤلفههای رفتاری حرص مدیران و بررسی تأثیر آن بر سرمایه انسانی و اجتماعی در محیط کاری شهرداری مشهد
جواد یغما
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
تبیین الگوی مدیریت تنوع نیروی انسانی با رویکرد استراتژیک به مدیریت منابع انسانی در شرکتهای خصوصی برتر ایران
سیده فاطمه قاسم پورگنجی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۰۶/۳۱
بررسی تاثیر محتوای تبلیغات رسانههای اجتماعی و محتوای پیشبرد فروش رسانههای اجتماعی بر قصد رفتاری مصرفکنندگان با نقش میانجیگری تصویر احساسی برند و تصویر عملکردی برند (مورد مطالعه: مصرفکنندگان برند چری)
نگار قناعت
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
بررسی تأثیر تجربه مشتری از طریق نقش واسط سبک زندگی و مصرف متظاهرانه بر وفاداری(مورد مطالعه: مشتریان جوان کافیشاپهای شهر مشهد)
فاطمه صادق زاده معارفی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۸
بررسی نقش واسط قابلیت های بازاریابی عملیاتی در رابطه بین قابلیت های بازاریابی پویا و عملکرد سازمانی
شادی ظهوریان آزاد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۰
بررسی تأثیر بهیادآوری تجربه برند بر رفتارهای حمایتی به واسطه هویتیابی برند(مورد مطالعه؛ فارغالتحصیلان دانشگاه فردوسی مشهد)
فاطمه گودرزی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۴
کشف مولفه های شناختی-رفتاریِ بازآفرینیِ تعادل کار- زندگی و بررسی تاثیر سنگین باری نقش بر آن (مورد مطالعه: اعضای هیات علمی متاهل دانشگاه های دولتی شمال شرق کشور)
سیدمجتبی هاشمیان
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
بررسی تاثیر استفاده از تجزیه و تحلیل بازاریابی بر کسب مزیت رقابتی پایدار از دیدگاه قابلیت های پویا با در نظر گرفتن نقش میانجی زیرکی بازار و مدیریت توسعه محصول (مورد مطالعه:شرکتهای نرم افزاری در ایران)
مسعود آبیار
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۶
کشف و اولویت بندی موانع به کارگیری اینترنت اشیاء از دیدگاه صاحبنظران در حوزة سلامت ایران
مهدی دادخواه
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۹
تبیین مدل رهبری اخلاقی در شرکتها و گروههای تابعه سازمان صنایع دفاع جمهوری اسلامی ایران
سیدرضا نوری
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۸/۱۱/۳۰
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز درک شده بر رفتار شهروندی زیست محیطی با نقش میانجی گری تعهد سازمانی و مسئولیت زیست-محیطی سازمان (مورد مطالعه: کارشناسان دانشگاه فردوسی مشهد)
اکرم قزل باش
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰
بررسی تأثیر ارزش اشتراک گذاری اجتماعی برند- مصرفکننده بر مشارکت مشتری در رسانههای اجتماعی با واسطه قدردانی برند (مورد مطالعه: کاربران رسانه های اجتماعی در مشهد)
نصیبه صحرانوردبقمچ
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳
تاثیر وابستگی عاطفی به برند مشتریان بر ارزش ویژه برند در شبکه های اجتماعی با اثر میانجیگری اعتبار برند و رضایت مشتریان ) مورد مطالعه : مشتریان بانک آینده در شهر مشهد (
مهدیس مقیمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱
بررسی تاثیر تساویگرایی و مشارکت بر عملکرد نوآوری به واسطه ظرفیت جذب دانش سازمانی (مورد مطالعه: شرکتهای فعال در صنعت مواد غذایی شهرک صنعتی توس مشهد)
مهسا جاودان مهر
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱
بررسی تاثیر ظرفیت جذب دانش بر عملکرد شرکت با توجه به نقش واسط گرایش به کارآفرینی و گرایش به بازار-مورد مطالعه شرکت های کوچک و متوسط شهر هرات-
ادریس محمدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰
کشف مولفههای رهبری معنوی و بررسی تأثیر آن بر سلامت سازمانی در دانشگاههای دولتی شمال شرق ایران
مهدی تقوائی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
بازگویی روایتهای رفتارهای غیراخلاقی سازمانیار
زهرا حسینی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰
بررسی نقش تعدیلگری ظرفیت زیرساخت و یادگیری سازمانی در رابطه بین حاکمیت شرکتی و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه : شرکتهای صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد)
رضا پارسائی تبار
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بررسی تاثیر سنجش عملکرد استراتژیک بر عملکرد سازمانهای دولتی با توجه به نقش میانجی تصمیمگیری استراتژیک (مورد مطالعه: سازمانهای دولتی استان خراسان جنوبی)
محرم ابراری رومنجان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۶
طراحی الگوی شکل گیری تعصب گرایی در سازمان
علی ضیائی بوکانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۴
شناسایی مؤلفههای آوای نوعدوستانه کارکنان و بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر آن
سمانه صادقیان
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۷
بررسی تاثیر پشیمانی از برند بر قصد رفتاری به واسطه ی رضایت و نقش تعدیل گری هویت برند استفاده کنندگان در باشگاه های ورزشی درجه یک شهر مشهد
تهمینه سروری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۵
کشف فرآیند شکل گیری رفتار زیرآب زنی و پیامدهای آن در سازمانهای بخش دولتی
قاسم اسلامی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۲
کشف و تبیین مؤلفههای رفتار مخرب رهبران و تأثیر آن بر بروز رفتار انحرافی کارکنان (مورد مطالعه: ادارات ورزش و جوانان استان خراسان شمالی)
حامد خراسانی طرقی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۲
ارائه الگوی تابآوری سازمانی: رویکرد دادهبنیاد
حامد محمدی شهرودی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۱
بررسی تأثیر مادی گرایی بر تمایل به خرید کالاهای تقلبی به واسطه ریسک شرمساری
مهدی کافی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۸
بررسی تأثیر استراتژی های آمیخته بازاریابی صادرات بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی مزیت های رقابتی (مورد مطالعه: شرکت های صادراتی شهرهای کابل و هرات)
بنفشه فراهی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵
تاثیر گرایش به کارآفرینی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی رهبری هزینه (موردمطالعه: شرکتهای حملونقل بینالمللی افغانستان)
دانیال کفتان زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۵
بررسی نقش تعدیل گر آشفتگی بازار و شدت رقابت در رابطه بین استراتژیهای نوآوری و عملکرد کسبوکار (موردمطالعه: شرکتهای صنایع ماشینآلات و تجهیزات شهر تبریز)
فرشاد قادری خشندرق
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۹
کشف ویژگیها و مولفههای جهادی بودن و عوامل شکلدهنده آن از منظر آیات قرآن با جهتدهی به نگرشها و رفتارهای شغلی منابع انسانی
احمد اله یاری بوزنجانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۱۰/۱۰
بررسی تاثیر فرآیند استراتژی (فرهنگ سازمانی و اجرای استراتژی) بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی نوآوری
فاطمه رضوی زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۸
بررسی تأثیر شواهد برند خدمات بر نگرش برند به واسطه ی رضایت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک ملت شهر مشهد)
کورش مهری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۱۵
کشف مؤلفههای بدبینی سازمانی و تأثیر آن بر مقاومت درمقابل تغییر(مورد مطالعه: پرستاران بیمارستانهای دولتی استان خراسان شمالی)
وحید میرزایی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۸
کشف محتوای ابعاد نیروی کار احساسی پرستاران و بررسی تاثیر اقدامات مدیریت منابع انسانی بر آن در بیمارستانهای دولتی مشهد
سیده منصوره حسینی رباط
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۷
کشف محتوای نظریههای ضمنی رهبری از دیدگاه پیروان و بررسی میزان تأثیر میزان همخوانی نظریههای رهبری ایده آل و درک شده بر کیفیت روابط رهبر و پیرو در شرکت پخش فرآوردههای نفتی ایران منطقه کرمان
محمدصادق شریفی راد
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۱
بررسی تأثیر سادگی و تعامل بر وفاداری برند بهواسطه قابلیت استفاده از تلفن همراه سامسونگ (موردمطالعه: کاربران شهر هرات افغانستان)
علیرضا زارع
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۱۶
تاثیر قابلیتهای مدیریت منابع انسانی بر نوآوری بواسطه ظرفیتهای مدیریت دانش (مورد مطالعه: شهرک صنعتی توس مشهد)
سعید کمالی فهیم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۰۵
کشف مولفه های رفتار نقش اساتید و بررسی تأثیر ادراک دانشجویان از آن بر نیات رفتاری آن ها به واسطه ی پاسخهای احساسی مثبت و منفی
سیدمجتبی هاشمیان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۳۰
شناخت الگوی ذهنی خبرگان از عوامل اثرگذار در بهره وری منابع انسانی در سازمان های دولتی کشور
سمانه لاجوردی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۷
شناخت مؤلفه های فرهنگ سازمانی و اثر آن بر ابعاد توانمندسازی منابع انسانی (مورد مطالعه: شهرداری مشهد)
یوسف رمضانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۴/۱۰/۰۹
بررسی تأثیر عوامل سازمانی بر عملکرد نوآورانه به واسطه سرعت تصمیم گیری راهبردی با نقش تعدیل گری تیم گرایی (مورد مطالعه، مدیران شرکت های صنایع غذایی شهرک صنعتی طوس)
هما مولوی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۱۵
کشف ویژگی های رفتارخادمانه و عوامل مؤثر بر آن در اماکن متبرکه آستان قدس رضوی: روش آمیخته اکتشافی.
علیرضا امینی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۴/۰۳/۲۳
کشف مدل رفتار اخلاقی پرستاران و بررسی تاثیرفعالیتهای مدیریت منابع انسانی بر آن در شبکه خدمات درمانی دولتی شهر مشهد
زهرا نیکخواه فرخانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۹
تاثیر اعتماد و هویت مبتنی بر برند بر تبلیغات شفاهی بواسطه نقش شیفتگی به برند
منصوره دهقان بنادکی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۰/۳۰
بررسی تاثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره شهر مشهد
لیلا بصیر
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۰/۲۸
بررسی تاثیر تبلیغات بر وفاداری برند به واسطه تصویربرند و کیفیت درک شده برند (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهرستان کاشمر)
عاطفه زیبائی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۸/۰۶
تأثیر هویت یابی سازمانی و هویت یابی کارمند از مشتری بر دلبستگی شغلی به واسطه مشتری مداری ( مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین منطقه شمال شرق کشور)
فائزه معینی اصل
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۶/۳۱
تاثیر تعامل تیم مدیریت ارشد بر میزان تاب آوری آنان بواسطه اتخاذ تصمیمات جامع استراتژیک تیم مدیریت ارشد(مورد مطالعه: شهرک صنعتی توس مشهد)
یاشار مرادیان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۶/۲۷
تاثیر رهبری نوآورانه و اشتراک دانش بر عملکرد سازمان به واسطه هماهنگی استراتژیک (مورد مطالعه: شرکتهای زیرمجموعه و تابعه توانیر)
سولماز الهامی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۶/۲۷
تاثیر جهت گیری های استراتژیک بر عملکرد شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان به واسطه نوآوری سازمانی
عاطفه سجاد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۶/۲۰
مکانیابی شعب فروش با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی و سیستم اطلاعات جغرافیایی؛ مورد مطالعه شرکت گندم دشت مشهد
حنظله زینوندلرستانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۶/۱۰
تأثیر پیشگیری از تقلب بر وفاداری نگرشی به واسطه کیفیت رابطه( مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک اقتصاد نوین مشهد)
معصومه نقدعلی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۲/۲۲
طراحی و تبیین مدل مدیریت راهبردی منابع انسانی در شرکت برق منطقه ای خراسان
محمدمهدی شاه بیکی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۲/۱۲/۱۸
بررسی تاثیر سرمایه روانشناختی بر عملکرد شغلی کارکنان بواسطه کیفیت زندگی کاری (مورد مطالعه: شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد)
سمیرا سیدآبادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۱/۲۴
بررسی نقش تعدیلکنندگی جهتگیری مذهبی در تأثیر اعتماد برند بر اعتبار برند و وفاداری مشتریان(مورد مطالعه: فروشگاههای برند خارجی پوشاک در مشهد)
پگاه رادپور
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۱/۰۹
تاثیر عوامل موثر بر وفاداری مشتری به برند به واسطه شناخت هویت مشتری توسط برند(مورد مطالعه: مشتریان نمایندگیهای تویوتا)
شیرین فیض محمدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۰/۳۰
ارائه الگوی رفتاری تصمیمگیری سرمایهگذاران خراسان رضوی
سیدمرتضی غیورباغبانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۲/۱۰/۲۸
تدوین سناریوهای آینده ی بازار شرکت فولاد ماهان سپاهان
حامد حاج اقامعمار
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۰/۲۲
بررسی تأثیر کیفیت خدمات اینترنتی بر قصد رفتاری مشتریان به واسطه رضایت مشتری ( مورد مطالعه بانک سامان )
آرزو طاهرپورکلانتری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۶/۳۰
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر نیت رفتاری تماشاگران به واسطه رضایت آنها (مورد مطالعه:تماشاگران تیم فوتسال لیگ برتری فرش آرا مشهد)
سیدمحسن علاقه بندی حسینی طوسی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۶
بررسی تاثیر کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت بر وفاداری مشتری در شعب بانک ملت ایران
صدیقه باقری قلعه جوقی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۶
تاثیر ارزش درک شده بر نیات رفتاری بواسطه رضایت شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی مشهد (مورد مطالعه: نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، موبایل و لوازم صوتی و تصویری 1391)
هدیه لقمانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۵
بررسی نقش واسط قابلیتهای بازاریابی در تاثیر جهت گیریهای استراتژیک بر عملکرد سازمانی
ملیحه پوررضا
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۳
تبیین و ارائه مدل شایستگی های مدیران در سیستم بانکی
وجیهه هوشیار
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۱/۱۲/۲۲
تاثیر برخی از عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامه های بازاریابی رابطه مند (مورد مطالعه : مشتریان هتل های 5 ستاره شهر مشهد)
بهناز شیرازی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۱۱/۲۱
بررسی تاثیر رابطه گرایی در کانال های بازاریابی بر استراتژی های بازاریابی
مینو افشانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۱۱/۰۲
تأثیر عوامل روانشناختی بر پافشاری بر تعهدات اولیه ی تصمیم، به واسطه ادراک از ریسک مدیران (مورد مطالعه مدیران شرکت ها بازرگانی)
قاسم اسلامی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۱۰/۰۶
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر مشتری گرایی به واسطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی
فاطمه دربنایی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۰۷/۱۰
تاثیر نگرش خریدار بر ارزش برند به واسطه کیفیت رابطه خریدار- فروشنده
مهدی فخریه
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۰۶/۲۵
بررسی نقش واسط هوش هیجانی مدیران در تأثیر سبک رهبری تحولگرا بر عملکرد زمینهای کارکنان (مورد مطالعه: مدارس دخترانه نواحی 6 و 7 سازمان آموزش و پرورش مشهد مقدس)
نسترن قره باغی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۰۴/۲۰
بررسی تاثیر کیفیت وب سایت بر عملکرد ارتباط با مشتری به واسطه رضایت و اعتماد مشتری (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین در مشهد)
زهرا عبدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۰۳/۱۷
بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند (مورد مطالعه: هتل های 5 ستاره شهرمشهد)
سیده زهرا فاطمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۰۱/۲۱
تاثیر تعهد صادراتی و شباهت بازار بر تطبیق استراتژی ترفیع و عملکرد شرکت های صادراتی شهر مشهد
محمدعلی حیدری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۱۲/۱۶
بررسی تاثیر استراتژی های زنجیره تامین بر عملکرد مدیریت زنجیره تامین با استفاده از مدل کارت امتیاز متوازن(مورد مطالعه: شرکتهای واقع در شهرک صنعتی کلات)
سمیرا کیوانی پور
کارشناسی ارشد
|
۱۳۸۹/۰۹/۲۳
تاثیر محیط بر عملکرد صادراتی از طریق تطبیق قیمت
سیدجواد میرجهان مرد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۸۹/۰۸/۱۷
بررسی تاثیر ابعاد محتوایی وب سایت بر اثربخشی بازاریابی الکترونیک از طریق اعتماد الکترونیکی