طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس جزء دروس اصلی و تخصصی گرایشهای مدیریت می باشد
2 هدف کلی درک رویکردها، مفاهیم کاربردی و مدلهای مدیریت استراتژیک
3 شایستگی های پایه دانش پایه و مرتبط با موضوعات مدیریت مانند مبانی و اصول مدیریت، مفاهیم پایه بازاار یابی و....
4 اهداف یادگیری آشنایی دانشجویان باموضوعات کاربردی مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک آشنا یی دانشجویان با مباحث پیشرفته در زمینه مدیریت استراتژیک
5 روش تدریس تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-ارائه مفاهیم بصورت گروهی و یا انفرادی توسط دانشجو یان
6 وظایف دانشجو تدوین برنامه استراتژیک برای یک سازمان بر اساس معیارهای طرح شده در کلاس و شرکت در امتحان کتبی
7 منبع خدادا حسینی، سید حمید؛ عزیزی، شهریار، مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک رویکردی جامع، انتشارات صفار. فردآر، دیوید، مدیریت استراتژی، ترجمه: سید محمد اعرابی و محمد تقی زاده مطلق، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی. لازر، فیلیپ، مدیریت استراتژیک جهانی، ترجمه: رحیم نیا، فریبرز، ابراهیم مشرقی و مریم عبادی، انتشارات آستان قدس رضوی (به نشر). Thompson, John, Martin, Frank (2010), Strategic management: a wareness and change, South-Western Pub (6th edition)
8 مواد و امکانات آموزشی وایت برد- رایانه- پروژکتور
9 نحوه ارزشیابی ارزشیابی از طریق آزمون کتبی ارزیابی پروژه درسی تا 40 درصد