1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
عمق بخشی به مطالب مرتبط با روش شناسی تحقیق بصورت کاربردی |
2 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان با نحوه تحقیق در سطح رساله دکتری و مفاهیم مربوط به آن |
3 |
اهداف یادگیری |
توانایی در بررسی و مطالعه عمیق وجامع موضوعات و مشکلات مدیریتی در سازمانها و جامعه |
4 |
روش تدریس |
تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-ارائه مفاهیم بصورت گروهی و یا انفرادی توسط دانشجو- ارزشیابی مستقیم و غیر مستقیم |
5 |
وظایف دانشجو |
مطالعه تکالیف منتخب، تهیه گزارش و ارائه در کلاس وامتحان کتبی |
6 |
نحوه ارزشیابی |
پروژه کتبی (3 نمره) ارائه کلاسی (3نمره)، پیشنهاده تحقیق (4 نمره) و آزمون کتبی و مشارکت فعال(10نمره) |
7 |
شایستگی های پایه |
دانش نظری و کاربردی مرتبط با روش تحقیق در مدیریت |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد- رایانه- پروژکتور |
9 |
منبع |
روش شناسی پژوهش کمی در مدیریت، نویسنده: حسن دانایی فرد
روش شناسی پژوهش کیفی در مدیریت، نویسنده: حسن دانایی فرد
روش در روش، نویسنده: احمد محمدپور
. |