1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
از دروس اصلی و تخصصی رشته میباشد. |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با نظام حاکم بر بازارهای بین المللی و عوامل موثر بر آن |
3 |
شایستگی های پایه |
برخورداری از دانش پایه مفاهیم بازاریابی |
4 |
اهداف یادگیری |
توانایی در بررسی و تحلیل موضوعات مرتبط با بازار یابی در عرصه بین الملل |
5 |
روش تدریس |
تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-ارائه موضوعات تخصصی بصورت گروهی و یا انفرادی توسط دانشجو یان |
6 |
وظایف دانشجو |
ارائه موضوع تخصصی بر اساس معیارهای طرح شده در کلاس
شرکت در امتحان کتبی |
7 |
منبع |
اسماعیل پور، حسن، (1396) مدیریت بازاریابی بین المللی.تهران، انتشارات نگاه دانش.
بابایی زکلیکی، محمد علی، (1390) بازاریابی بین المللی .تهران، انتشارات سمت. |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد- رایانه- پروژکتور |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی از طریق آزمون کتبی تا 60 درصد
ارزیابی پروژههای درسی حداقل 40 درصد |