طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره از دروس اصلی و تخصصی رشته میباشد.
2 هدف کلی آشنایی با نظام حاکم بر بازارهای بین المللی و عوامل موثر بر آن
3 شایستگی های پایه برخورداری از دانش پایه مفاهیم بازاریابی
4 اهداف یادگیری توانایی در بررسی و تحلیل موضوعات مرتبط با بازار یابی در عرصه بین الملل
5 روش تدریس تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-ارائه موضوعات تخصصی بصورت گروهی و یا انفرادی توسط دانشجو یان
6 وظایف دانشجو ارائه موضوع تخصصی بر اساس معیارهای طرح شده در کلاس شرکت در امتحان کتبی
7 منبع اسماعیل پور، حسن، (1396) مدیریت بازاریابی بین المللی.تهران، انتشارات نگاه دانش. بابایی زکلیکی، محمد علی، (1390) بازاریابی بین المللی .تهران، انتشارات سمت.
8 مواد و امکانات آموزشی وایت برد- رایانه- پروژکتور
9 نحوه ارزشیابی ارزشیابی از طریق آزمون کتبی تا 60 درصد ارزیابی پروژههای درسی حداقل 40 درصد