| 1 | جایگاه درس در برنامه درسی دوره | عمق بخشی به مطالب مرتبط با روش شناسی تحقیق بصورت کاربردی | 
																			
											| 2 | هدف کلی | آشنایی دانشجویان با نحوه تحقیق در سطح رساله دکتری و مفاهیم مربوط به آن | 
																			
											| 3 | شایستگی های پایه | دانش نظری و کاربردی مرتبط با روش تحقیق در مدیریت | 
																			
											| 4 | اهداف یادگیری | توانایی در بررسی و مطالعه عمیق وجامع موضوعات و مشکلات مدیریتی در سازمانها و جامعه | 
																			
											| 5 | روش تدریس | تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-ارائه مفاهیم بصورت گروهی و یا انفرادی توسط دانشجو- ارزشیابی مستقیم و غیر مستقیم | 
																			
											| 6 | وظایف دانشجو | مطالعه تکالیف منتخب، تهیه گزارش و ارائه در کلاس وامتحان کتبی | 
																			
											| 7 | منبع | روش شناسی پژوهش کمی در مدیریت، نویسنده: حسن دانایی فرد
روش شناسی پژوهش کیفی در مدیریت، نویسنده: حسن دانایی فرد
روش در روش، نویسنده: احمد محمدپور
روشهای تحقیق آمیخته، نویسنده: عباس بازرگان | 
																			
											| 8 | مواد و امکانات آموزشی | وایت برد- رایانه- پروژکتور | 
																			
											| 9 | نحوه ارزشیابی | ، گزارش نقد (3نمره) ارائه کلاسی (3نمره)، تدوین پیشنهاده تحقیق (4 نمره) و آزمون کتبی(10 نمره) |