| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
عمق بخشی به مطالب مرتبط با روش شناسی تحقیق بصورت کاربردی |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان با نحوه تحقیق در سطح رساله دکتری و مفاهیم مربوط به آن |
| 3 |
شایستگی های پایه |
دانش نظری و کاربردی مرتبط با روش تحقیق در مدیریت |
| 4 |
اهداف یادگیری |
توانایی در بررسی و مطالعه عمیق وجامع موضوعات و مشکلات مدیریتی در سازمانها و جامعه |
| 5 |
روش تدریس |
تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-ارائه مفاهیم بصورت گروهی و یا انفرادی توسط دانشجو- ارزشیابی مستقیم و غیر مستقیم |
| 6 |
وظایف دانشجو |
مطالعه تکالیف منتخب، تهیه گزارش و ارائه در کلاس وامتحان کتبی |
| 7 |
منبع |
روش شناسی پژوهش کمی در مدیریت، نویسنده: حسن دانایی فرد
روش شناسی پژوهش کیفی در مدیریت، نویسنده: حسن دانایی فرد
روش در روش، نویسنده: احمد محمدپور
روشهای تحقیق آمیخته، نویسنده: عباس بازرگان |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد- رایانه- پروژکتور |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
، گزارش نقد (3نمره) ارائه کلاسی (3نمره)، تدوین پیشنهاده تحقیق (4 نمره) و آزمون کتبی(10 نمره) |