| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
از دروس اصلی و تخصصی رشته میباشد. |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی با نظام حاکم بر بازارهای بین المللی و عوامل موثر بر آن |
| 3 |
شایستگی های پایه |
برخورداری از دانش پایه مفاهیم بازاریابی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
توانایی در بررسی و تحلیل موضوعات مرتبط با بازار یابی در عرصه بین الملل |
| 5 |
روش تدریس |
تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-ارائه موضوعات تخصصی بصورت گروهی و یا انفرادی توسط دانشجو یان |
| 6 |
وظایف دانشجو |
ارائه موضوع تخصصی بر اساس معیارهای طرح شده در کلاس
شرکت در امتحان کتبی |
| 7 |
منبع |
اسماعیل پور، حسن، (1396) مدیریت بازاریابی بین المللی.تهران، انتشارات نگاه دانش.
بابایی زکلیکی، محمد علی، (1390) بازاریابی بین المللی .تهران، انتشارات سمت. |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد- رایانه- پروژکتور |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی از طریق آزمون کتبی تا 50درصد
ارزیابی پروژه های درسی تا 50درصد |