ارائه الگوی مفهومی رهسپاری موفق تحول دیجیتال مبتنی بر تئوری داده بنیاد
مهدی اسلام خواه
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بررسی تأثیر ادراک از رهبری خودشیفته بر رفتار آوایی کارکنان با میانجیگری استرس شغلی (مورد مطالعه: اداره مالیات هرات)
محمد حسین محمدی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
بررسی تاثیر عوامل استرس زا، خودکارآمدی مصرف کننده و اعتماد به پلتفرم بر قصد خرید مستمر با نقش میانجی اعتماد به برند(مطالعه موردی: شرکت میلادآیس کریم مزار شریف کشور افغانستان)
احمد حامد خواجه عمری
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۸
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر میزان رضایت مصرفکننده با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش پیشنهادی مصرفکننده (مورد مطالعه: مشتریان شرکت افغان بیسیم)
بهار آذین
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۶
بررسی تاثیر عوامل استرسزا بر دلبستگی شغلی با نقش تعدیلگری استفاده از رسانه های اجتماعی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان فروشگاه آنلاین emarket کشور افغانستان) /
غلام مجتبی خواجه عمری
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۲
بررسی تأثیر نوآوری محصول و قابلیت قیمتگذاری بر عملکرد بینالمللی شرکتهای صادراتی استان هرات با نقش واسطه گری مزیت رقابتی
شبانه کریمی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۰
طراحی سامانه توصیه گر کمک تشخیصی بیماری های قلب و عروق مبتنی بر مدل های یادگیری ماشین و علم طراحی
محمود زاهدیان نژاد
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۸
بررسی تأثیر نوآوری مدل کسبوکار بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط فرهنگ و یادگیری سازمانی مورد مطالعه شرکتهای صادراتی استان هرات باستان
سکینه یوسفی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۵
بررسی تاثیر مزیت نسبی بازار و سازگاری بازار بر رضایت مشتری با نقش میانجی گری ارزش درک شده مشتری -مورد مطالعه: شرکت نوشابه تولیدی سوپر کولا شهر هرات-
زرمینه احمدی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
بررسی تاثیر شهرت برند و رقابت برند بر وفاداری برند با نقش میانجیگری اعتماد به برند -مورد مطالعه: شرکت نوشابه تولیدی سوپر کولا شهر هرات-
وحید دهقان زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۲
بررسی تاثیر فراشایستگی ادراک شده بر خلاقیت با نقش میانجی خستگی عاطفی (مطالعه موردی: اداره امور دارایی و مالیاتی ولایت هرات- افغانستان)
بصیر احمد بارکزی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۸
بررسی تاثیر مولفه های رفتار مصرف کنندگان در پلتفرمهای تحویل غذا به قصد ترویج تبلیغات دهان به دهان از طریق قصد خرید
محمد هنرمند
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
بهینه سازی چندهدفه مکان یابی احداث نیروگاه های خورشیدی برای تامین تقاضای برق
حمیدرضا سرچاهی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۷
طراحی سیستم توصیه گر زمینه آگاه جهت سفارش خرید داروخانه ها
زینب صبحی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۰
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی درک شده کارکنان بر عزت نفس سازمانی و تعهد عاطفی سازمان با توجه به نقش میانجی عدالت رویه ای (مورد مطالعه: سازمان معارف استان هرات).
عبدالمالک فاروقی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان خدمات الکترونیکی ثبت احوال در دفاتر پیشخوان در شهر مشهد بر اساس مدل کانو
حمیده جمشیدی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
تاثیر سودمندی و سهولت درک شدهی فناوری اطلاعات بر توانمندسازی و بهرهوری کارکنان با توجه به نقش واسط سرمایهی اجتماعی در موسسه رهاب مشهد
امیرحسن صفائی دلوئی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
بررسی اثر رهبری اخلاقی بر مشارکت کاری، رفاه و عملکرد کارکنان با توجه به نقش میانجی فرهنگ اخلاقی
بس بی بی شکوری
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
بررسی تاثیر جهتگیری رهبر بر بسیج تغییر از طریق نقش میانجی رهبری توزیعی
جاوید غمی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
بررسی تاثیر چالش های مدیریت منابع انسانی بخش دولتی بر بهره وری کارکنان سازمان فرهنگ اسلامی شهر هرات
فریدون نظری
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
بررسی عوامل موثر بر بکارگیری فناوری اینترنت اشیا با نقش میانجی اعتماد و ریسک درک شده در حوزه سلامت در شهروندان مشهد
فاطمه همتی نژاد
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
بررسی تاثیر مهارت های اینترنت بر مهارت های مربوط به اینترنت اشیا و استفاده از اینترنت اشیا: با توجه به نقش پذیرش تکنولوژی اینترنت اشیا و نگرش(مورد مطالعه:کارکنان رسمی و قراردادی شهرداری مشهد)
مهیار نجفی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
بررسى تأثیر مکانیزمهای کنترل بر عملکرد شرکتهای تولیدی پوشاک عراق با تعدیلگری مدیریت ریسک کیفیت
هشام مایع فزاع المساعدی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
بررسی تاثیر نقش توسعه، کاربرد و کیفیت سیستمهای اطلاعات مدیریتی بر اثربخشی تصمیمگیریهای مدیریتی (مورد مطالعه: دانشگاه سومر در شهر الرفاعی)
احمد ریسان ابراهیم الرکابی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
بررسى تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد مشتری مداری سازمان با نقش تعدیلگری تاب آوری زنجیره تامین و میانجی گری ظرفیت جذب سفارش در صنعت نساجی عراق
علی عبدالرحیم هادی السلطانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
شناسایی و رتبهبندی عوامل اصلی موفقیت بر پیادهسازی حکمرانی فناوری اطلاعات در عراق