| 1 | 
											ارائه سرفصل دروس و منابع درسی -مقدمه ای بر ملاحظات ویژه و روش های نوین در تمرینات اصلاحی-بیان اهداف و انتظارات | 
											 | 
										
																			
											| 2 | 
											ملاحظات اخلاقی در پژوهشهای زیستپزشکی- دستورالعمل ها و راهنماهای اخلاق در پژوهش های علوم ورزشی و  تمرینات اصلاحی | 
											 | 
										
																			
											| 3 | 
											مروری بر شناسایی و ارزیابی ناهنجاریهای اسکلتی-عضلانی بر اساس فرآیند نظاممند NASM-CEx | 
											 | 
										
																			
											| 4 | 
											مروری بر زنجیره تمرینات اصلاحی بر اساس فرآیند نظاممند NASM-CEx | 
											 | 
										
																			
											| 5 | 
											ملاحظات ویژه در شناسایی و ارزیابی ناهنجاری های اسکلتی -عضلانی کودکان با استفاده از روشSOAP | 
											 | 
										
																			
											| 6 | 
											ملاحظات ویژه در طراحی تمرینات اصلاحی کودکان با استفاده از روشSOAP | 
											 | 
										
																			
											| 7 | 
											ملاحظات ویژه در شناسایی و ارزیابی ناهنجاری های وضعیتی سالمندان با استفاده از روشSOAP | 
											 | 
										
																			
											| 8 | 
											ملاحظات ویژه در طراحی تمرینات اصلاحی  سالمندان با استفاده از روشSOAP | 
											 | 
										
																			
											| 9 | 
											ملاحظات ویژه فرهنگی و روانشناختی در اجرای فرآیند نظاممند NASM-CEx | 
											 | 
										
																			
											| 10 | 
											روشهای نوین در آگاهیبخشی به کودکان و نوجوانان جهت پیشگیری از ابتلا به ناهنجاریهای وضعیتی | 
											 | 
										
																			
											| 11 | 
											روشهای نوین در آگاهیبخشی به سالمندان جهت پیشگیری از تشدید ناهنجاریها و اختلالات اسکلتی-عضلانی و بهبود کیفیت زندگی | 
											 | 
										
																			
											| 12 | 
											بررسی رویکردها و روش های تمرینی نوین (بازی های اصلاحی چند مهارتی خلاق و  تعاملی، تمرینات جندوجهی جسمی، ذهنی و تنفسی،    DNSو PRI)  اصلاح ناهنجاریهای وضعیتی در جمعیت های خاص | 
											 | 
										
																			
											| 13 | 
											فناوریهای نوین و هوش مصنوعی در تمرینات اصلاحی شامل حسگرهای پوشیدنی، رباتهای توانبخشی، واقعیت افزوده و مجازی | 
											 | 
										
																			
											| 14 | 
											ارزیابی پیشرفت و پایش علمی برنامههای اصلاحی با ارائه گزارش موردی و مطالعه آزمایش جهت اثربخشی و بهبود مستمر | 
											 | 
										
																			
											| 15 | 
											روشهای پژوهشی مبتنی بر شواهد و نگارش مقالات تخصصی در حوزه تمرینات اصلاحی  با روش PICOT: اصول، روشها و فنون نگارش علمی | 
											 | 
										
																			
											| 16 | 
											روشهای پژوهشی مبتنی بر شواهد و نگارش مقالات تخصصی در حوزه تمرینات اصلاحی  با روش PICOT: اصول، روشها و فنون نگارش علمی | 
											 | 
										
																			
											| 17 | 
											مرور جامع، ارائه پروژه نهایی و مسابقه علمی-پژوهش ارائه 3 دقیقه ای | 
											 | 
										
																			
											| 18 | 
											آزمون میان ترم | 
											 |