1 |
بررسی میزان موفّقیّت مدرّسان آموزش زبان فارسی مدارس المهدی «ع» لبنان از دیدگاه فارسیآموزان لبنانی |
کارشناسی ارشد |
ایمان فرحات |
۱۴۰۳/۱۲/۰۱ |
2 |
بررسی تأثیر آموزش داستانهای مثنوی معنوی به روش داستانسرایی دیجیتال بر پایۀ الگوی زبامغز بر هوش هیجانی، هوش معنوی و سبک هویّت نوجوانان |
دکتری (Ph.D) |
زهرا جهانی |
۱۴۰۳/۱۰/۳۰ |
3 |
بررسی تأثیر آموزش معکوس درس فارسی بر انگیزش فعّال/ منفعل، تمایل به برقراری ارتباط و میزان یادگیری دانشآموزان دورة متوسطۀ دوم |
کارشناسی ارشد |
شراره قره قاشلو |
۱۴۰۳/۰۷/۲۲ |
4 |
ارائه الگوی آموزشی زبان فارسی مبتنی بر شعر و موسیقی سنّتی و بررسی تأثیر آن بر میزان تمایل به ادبیّات فارسی و فرهنگ ایرانی در فارسیآموزان سطح پیشرفته |
کارشناسی ارشد |
ایلیا طاهری بشرویه |
۱۴۰۳/۰۷/۲۲ |
5 |
طرّاحی سکّوی واقعیّتافزودۀ تحت وب مبتنیبر الگوی زبامغز و بررسی تأثیر آن بر درکمطلب زبانآموزان غیرفارسیزبان |
کارشناسی ارشد |
فاطمه سعدی |
۱۴۰۳/۰۷/۰۱ |
6 |
بررسی ارتباط دغدغهمندی معلّمان فارسی با انگیزش فعّال/منفعل و میزان تمایل به حضور در کلاس دانش آموزان دورۀ متوسطۀ اوّل |
کارشناسی ارشد |
فاطمه نیکوی رزگی |
۱۴۰۳/۰۶/۱۱ |
7 |
بررسی میزان فرسودگی تحصیلی، طلاق عاطفیآموزشی، رضایتمندی و نگرش به رشتۀ تحصیلی در دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسیارشد و دکتری رشتة زبان و ادبیّات فارسی دانشگاه فردوسی مشهد |
کارشناسی ارشد |
سیده فائزه حسینی خواه |
۱۴۰۳/۰۶/۱۱ |
8 |
بررسی سطوح انرژی معلمان ادبیات فارسی از دیدگاه دانش آموزان دوره متوسطه دوم |
کارشناسی ارشد |
سیدعیسی موحدی فر |
۱۴۰۳/۰۲/۱۵ |
9 |
بررسی تأثیر تدریس ادبیّات فارسی مبتنی بر الگوی ارتباطی مؤثّر بر میزان رضایتمندی، هیجانات تحصیلی و راهبردهای انگیزشی برای یادگیری دانشآموزان دورة متوسطه دوم |
کارشناسی ارشد |
سارا میربلوک سوستانی |
۱۴۰۳/۰۲/۰۹ |
10 |
بررسی زباهنگ آموزشی دغدغهمندی در معلّمان زبان و ادبیّات فارسی دورۀ متوسطۀ اوّل بر اساس الگوی مفهومی تحلیل زباهنگ |
کارشناسی ارشد |
شهلا محمدی ملک ابادی |
۱۴۰۲/۱۱/۰۸ |
11 |
بررسی تأثیرات آموزشهای چندحسی محیطی و چندحسی موضوعی بر تمایل به نگارش، خلّاقیت در نگارش توصیفی و غرقگی دانشجویان مقطع کارشناسی در نگارش دانشگاهی |
دکتری (Ph.D) |
زهرا شریعت پناه |
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ |
12 |
هیجان نخبه بینی دانش آموزان و بازتاب آن در کتاب های فارسی:مطالعه موردی دوره متوسطه اول |
کارشناسی ارشد |
فاطمه سلطانی ثانی |
۱۴۰۲/۰۶/۲۷ |
13 |
بررسی کتابهای فارسی در پرتوی الگوی زبامغز: مطالعۀ موردی پایۀ ششم دبستان |
کارشناسی ارشد |
مریم مدیری |
۱۴۰۲/۰۶/۲۶ |
14 |
بررسی ترجیحات نوازهگیری دانشجویان از حیث متغیرهای جنسیت و رشتۀ تحصیلی: مطالعۀ موردی نوازههای ادبی و غیرادبی |
کارشناسی ارشد |
مرضیه ایمانی |
۱۴۰۱/۰۷/۲۴ |
15 |
بررسی رابطۀ میان هوش هیجانحسّی و راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایۀ دهم متوسطه: مطالعۀ موردی درسهای ادبیات فارسی، عربی و زبان انگلیسی |
کارشناسی ارشد |
فائزه پوریزدان پناه کرمانی |
۱۴۰۱/۰۷/۲۳ |
16 |
تحلیل محتوای کتاب دستور زبان فارسی (1) بر اساس الگوی مفهومی آموزش |
کارشناسی ارشد |
سیدمحمدمجید موسوی گرمارودی |
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ |
17 |
تحلیل زباهنگ آموزشی همگراسازی تفکر: موردی از کلاسهای درس زبان و ادبیات فارسی دورۀ متوسطۀ اول |
کارشناسی ارشد |
مهدیه احسان |
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ |
18 |
تحلیلمحتوای کتاب فارسیعمومی بر اساس کلانشایستگیهای شناختی، هیجانیاجتماعی، حسیادراکی و ارزشها: مطالعه موردی درسنامه دانشگاهی محمود فتوحی و حبیبالله عباسی |
کارشناسی ارشد |
فاطره کاظمی |
۱۴۰۰/۰۷/۲۹ |
19 |
تحلیل محتوای کتاب تاریخ ادبیات ایران (4) بر اساس الگوی مفهومی آموزش |
کارشناسی ارشد |
فاطمه قاسمی |
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ |
20 |
آسیبشناسی و تحلیل محتوای کتابهای تاریخ زبان فارسی بر اساس الگوی هَیَجامَد و معرفی الگوی روایتمحور هَیَجامَدی برای تدوین متون |
کارشناسی ارشد |
زهرا جهانی |
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ |
21 |
آسیبشناسی و تحلیل محتوای کتابهای نگارش مقطع تحصیلی ابتدایی در پرتو الگوی هَیَجامَد |
کارشناسی ارشد |
اعظم جنتی فر |
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ |