1 |
بررسی ارتباط دغدغهمندی معلمان زبان و ادبیّات فارسی با انگیزش فعال/منفعل و میزان حضور در کلاس دانشآموزان دورۀ متوسطۀ اول |
کارشناسی ارشد |
فاطمه نیکوی رزگی |
۱۴۰۲/۱۱/۰۸ |
2 |
بررسی زباهنگ آموزشی دغدغهمندی در معلّمان زبان و ادبیّات فارسی دورۀ متوسطۀ اوّل بر اساس الگوی مفهومی تحلیل زباهنگ |
کارشناسی ارشد |
شهلا محمدی ملک ابادی |
۱۴۰۲/۱۱/۰۸ |
3 |
بررسی تأثیرات آموزشهای چندحسی محیطی و چندحسی موضوعی بر تمایل به نگارش، خلّاقیت در نگارش توصیفی و غرقگی دانشجویان مقطع کارشناسی در نگارش دانشگاهی |
دکتری (Ph.D) |
زهرا شریعت پناه |
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ |
4 |
بررسی کتابهای فارسی در پرتوی الگوی زبامغز: مطالعۀ موردی پایۀ ششم دبستان |
کارشناسی ارشد |
مریم مدیری |
۱۴۰۲/۰۶/۲۶ |
5 |
طراحی پلتفرم واقعیتافزوده تحت وب مبتنی بر الگوی زبامغز و بررسی تأثیر آن بر درکمطلب زبانآموزان غیرفارسیزبان |
کارشناسی ارشد |
فاطمه سعدی |
۱۴۰۲/۰۲/۳۱ |
6 |
بررسی ترجیحات نوازهگیری دانشجویان از حیث متغیرهای جنسیت و رشتۀ تحصیلی: مطالعۀ موردی نوازههای ادبی و غیرادبی |
کارشناسی ارشد |
مرضیه ایمانی |
۱۴۰۱/۰۷/۲۴ |
7 |
بررسی رابطۀ میان هوش هیجانحسّی و راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایۀ دهم متوسطه: مطالعۀ موردی درسهای ادبیات فارسی، عربی و زبان انگلیسی |
کارشناسی ارشد |
فائزه پوریزدان پناه کرمانی |
۱۴۰۱/۰۷/۲۳ |
8 |
هیجان نخبه بینی دانش آموزان و تجلی آن در کتابهای فارسی مطالعه موردی دوره متوسطه اول |
کارشناسی ارشد |
فاطمه سلطانی ثانی |
۱۴۰۱/۰۴/۲۶ |
9 |
تحلیل محتوای کتاب دستور زبان فارسی (1) بر اساس الگوی مفهومی آموزش |
کارشناسی ارشد |
سیدمحمدمجید موسوی گرمارودی |
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ |
10 |
تحلیل زباهنگ آموزشی همگراسازی تفکر: موردی از کلاسهای درس زبان و ادبیات فارسی دورۀ متوسطۀ اول |
کارشناسی ارشد |
مهدیه احسان |
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ |
11 |
تحلیلمحتوای کتاب فارسیعمومی بر اساس کلانشایستگیهای شناختی، هیجانیاجتماعی، حسیادراکی و ارزشها: مطالعه موردی درسنامه دانشگاهی محمود فتوحی و حبیبالله عباسی |
کارشناسی ارشد |
فاطره کاظمی |
۱۴۰۰/۰۷/۲۹ |
12 |
تحلیل محتوای کتاب تاریخ ادبیات ایران (4) بر اساس الگوی مفهومی آموزش |
کارشناسی ارشد |
فاطمه قاسمی |
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ |
13 |
آسیبشناسی و تحلیل محتوای کتابهای تاریخ زبان فارسی بر اساس الگوی هَیَجامَد و معرفی الگوی روایتمحور هَیَجامَدی برای تدوین متون |
کارشناسی ارشد |
زهرا جهانی |
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ |
14 |
آسیبشناسی و تحلیل محتوای کتابهای نگارش مقطع تحصیلی ابتدایی در پرتو الگوی هَیَجامَد |
کارشناسی ارشد |
اعظم جنتی فر |
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ |