1 |
آشنایی با گروه های خاص |
|
2 |
رفتار حرکتی در افراد با نیازهای خاص |
|
3 |
مداخلات در تحقیقات رفتار حرکتی در آموزش ویژه |
|
4 |
مداخلات در تحقیقات رفتار حرکتی در آموزش ویژه |
|
5 |
انتخاب و اجرای آزمون های رفتار حرکتی در گروه های خاص |
|
6 |
انتخاب و اجرای آزمون های رفتار حرکتی در گروه های خاص |
|
7 |
مراحل مداخله در رفتار حرکتی افراد با نیازهای خاص |
|
8 |
مراحل مداخله در رفتار حرکتی افراد با نیازهای خاص |
|
9 |
ابزارها، روش ها و پروتکل های پژوهشی در رفتار حرکتی و کاربرد آنها در آموزش ویژه |
|
10 |
ابزارها، روش ها و پروتکل های پژوهشی در رفتار حرکتی و کاربرد آنها در آموزش ویژه |
|
11 |
قیود محیطی، فردی و تکلیف در یادگیری و کنترل حرکتی افراد با ناتوانی های مختلف |
|
12 |
قیود محیطی، فردی و تکلیف در یادگیری و کنترل حرکتی افراد با ناتوانی های مختلف |
|
13 |
تدوین و ارزیابی برنامه های مناسب با رشد و یادگیری در افراد با ناتوانی های مختلف |
|
14 |
تدوین و ارزیابی برنامه های مناسب با رشد و یادگیری در افراد با ناتوانی های مختلف |
|
15 |
ملاحظات اخلاقی و روانشناختی در آموزش مهارت ها به افراد با نیازهای خاص |
|