| 1 |
معرفی مفاهیم اساسی و چارچوب کلی درس. آشنایی با ساختار اولیه مصاحبه شرح حال. تکلیف: ارائه شرح حال بیمار (فارسی) و درخواست از دانشجویان برای تشخیص گذاری و بررسی آن در جلسه بعد |
|
| 2 |
پرسش و پاسخ کلاسی، رسیدگی به تکالیف جلسه قبل و رفع اشکال. آشنایی با ساختار اولیه مصاحبه روانپزشکی ساختاریافته کوتاه(MINI)- رفع اشکال در مورد مصاحبه شرح حال و ایفای نقش گروهی تکلیف: ارائه شرح حال بیمار (انگلیسی) و درخواست از دانشجویان برای تشخیص گذاری و بررسی آن در جلسه بعد- ارجاع دانشجویان به پلی کلینیک جهت تخصیص مراجع به دانشجویان برای انجام مصاحبه شرح حال و MINI مشاهده مستقیم توسط مدرس و دانشجویان و رفع اشکال و بحث گروهی در صورت اجازه نامه کتبی بیمار (درغیر اینصورت آبزرو غیرمستقیم و بررسی مورد در کلاس و رفع اشکال انجام می شود) |
|
| 3 |
پرسش و پاسخ کلاسی، رسیدگی به تکالیف جلسه قبل و رفع اشکال- مصاحبه بینش گرا و علامت گرا-اجزا مصاحبه- ایفای نقش و بحث گروهی بر اساس منبع شماره 3- ارائه شرح حال بیمار (فارسی) و درخواست از دانشجویان برای تشخیص گذاری و بررسی آن در جلسه بعد- |
|
| 4 |
پرسش و پاسخ کلاسی، رسیدگی به تکالیف جلسه قبل و رفع اشکال- راهبردهای ایجاد رابطه قسمت اول- ایفای نقش و بحث گروهی بر اساس منبع شماره 3- ارائه شرح حال بیمار (انگلیسی) و درخواست از دانشجویان برای تشخیص گذاری و بررسی آن در جلسه بعد- |
|
| 5 |
پرسش و پاسخ کلاسی، رسیدگی به تکالیف جلسه قبل و رفع اشکال- راهبردهای ایجاد رابطه قسمت دوم- ایفای نقش و بحث گروهی بر اساس منبع شماره 3- ارائه شرح حال بیمار (فارسی) و درخواست از دانشجویان برای تشخیص گذاری و بررسی آن در جلسه بعد- |
|
| 6 |
پرسش و پاسخ کلاسی، رسیدگی به تکالیف جلسه قبل و رفع اشکال- راهبردهای کسب اطلاعات تکنیک ها قسمت اول- ایفای نقش و بحث گروهی بر اساس منبع شماره 3- ارائه شرح حال بیمار (انگلیسی) و درخواست از دانشجویان برای تشخیص گذاری و بررسی آن در جلسه بعد- |
|
| 7 |
پرسش و پاسخ کلاسی، رسیدگی به تکالیف جلسه قبل و رفع اشکال- راهبردهای کسب اطلاعات تکنیک ها قسمت دوم- ایفای نقش و بحث گروهی بر اساس منبع شماره 3- ارائه شرح حال بیمار (فارسی) و درخواست از دانشجویان برای تشخیص گذاری و بررسی آن در جلسه بعد- |
|
| 8 |
پرسش و پاسخ کلاسی، رسیدگی به تکالیف جلسه قبل و رفع اشکال- روش های ارزیابی وضعیت روانی قسمت اول- ایفای نقش و بحث گروهی بر اساس منبع شماره 3- ارائه شرح حال بیمار (انگلیسی) و درخواست از دانشجویان برای تشخیص گذاری و بررسی آن در جلسه بعد- |
|
| 9 |
پرسش و پاسخ کلاسی، رسیدگی به تکالیف جلسه قبل و رفع اشکال- روش های ارزیابی وضعیت روانی قسمت دوم- ایفای نقش و بحث گروهی بر اساس منبع شماره 3- ارائه شرح حال بیمار (فارسی) و درخواست از دانشجویان برای تشخیص گذاری و بررسی آن در جلسه بعد- |
|
| 10 |
پرسش و پاسخ کلاسی، رسیدگی به تکالیف جلسه قبل و رفع اشکال- گام های پنجگانه برای تشخیص گذاری قسمت اول- ایفای نقش و بحث گروهی بر اساس منبع شماره 3- ارائه شرح حال بیمار (انگلیسی) و درخواست از دانشجویان برای تشخیص گذاری و بررسی آن در جلسه بعد- معرفی اسکید اختلالات روانپزشکی و ارجاع دانشجویان به پلی کلینیک جهت تخصیص مراجع به دانشجویان برای انجام عملی آن |
|
| 11 |
پرسش و پاسخ کلاسی، رسیدگی به تکالیف جلسه قبل و رفع اشکال- گام های پنجگانه برای تشخیص گذاری قسمت دوم - ایفای نقش و بحث گروهی بر اساس منبع شماره 3- ارائه شرح حال بیمار (فارسی) و درخواست از دانشجویان برای تشخیص گذاری و بررسی آن در جلسه بعد- |
|
| 12 |
پرسش و پاسخ کلاسی، رسیدگی به تکالیف جلسه قبل و رفع اشکال- چگونگی ترکیب مراحل و اجزای مصاحبه با یکدیگر قسمت اول - ایفای نقش و بحث گروهی بر اساس منبع شماره 3- ارائه شرح حال بیمار (انگلیسی) و درخواست از دانشجویان برای تشخیص گذاری و بررسی آن در جلسه بعد- معرفی اسکید اختلالات شخصیت و ارجاع دانشجویان به پلی کلینیک جهت تخصیص مراجع به دانشجویان برای انجام عملی آن |
|
| 13 |
پرسش و پاسخ کلاسی، رسیدگی به تکالیف جلسه قبل و رفع اشکال- چگونگی ترکیب مراحل و اجزای مصاحبه با یکدیگر قسمت دوم - ایفای نقش و بحث گروهی بر اساس منبع شماره 3- ارائه شرح حال بیمار (فارسی) و درخواست از دانشجویان برای تشخیص گذاری و بررسی آن در جلسه بعد- |
|
| 14 |
پرسش و پاسخ کلاسی، رسیدگی به تکالیف جلسه قبل و رفع اشکال- چگونگی ترکیب مراحل و اجزای مصاحبه با یکدیگر قسمت سوم - ایفای نقش و بحث گروهی بر اساس منبع شماره 3- ارائه شرح حال بیمار (انگلیسی) و درخواست از دانشجویان برای تشخیص گذاری و بررسی آن در جلسه بعد- |
|
| 15 |
پرسش و پاسخ کلاسی، رسیدگی به تکالیف جلسه قبل و رفع اشکال- چگونگی مصاحبه با بیمار مشکل قسمت اول - ایفای نقش و بحث گروهی بر اساس منبع شماره 3- ارائه شرح حال بیمار (فارسی) و درخواست از دانشجویان برای تشخیص گذاری و بررسی آن در جلسه بعد- |
|
| 16 |
پرسش و پاسخ کلاسی، رسیدگی به تکالیف جلسه قبل و رفع اشکال- چگونگی مصاحبه با بیمار مشکل بیمار مشکل قسمت دوم - ایفای نقش و بحث گروهی بر اساس منبع شماره 3- ارائه شرح حال بیمار (فارسی) و درخواست از دانشجویان برای تشخیص گذاری و بررسی آن در جلسه بعد- جمع بندی، رفع اشکال و تحویل فرم نهایی کارهای عملی به مدرس |
|