1 |
مقدمه ای بر آسیبشناسی عصبی • معرفی آزمون: Corsi Blocks / Digit Span / N-Back/ Oddball Task |
|
2 |
آشنایی با فرایند آموزش و نحوه انجام تکالیف در طی ترم؛ مقدمه کلی: عصب روانشناسی چه ارتباطی با عملکرد روانشناسی دارد؟ • معرفی چند ابزار توانبخشی شناختی (tES، TMS، VR) |
|
3 |
مبانی گزارش نویسی • معرفی آزمون: Simple Response Time / Implicit Association Test / Balloon Analog Risk Task |
|
4 |
اختلال های توجهی و دیداری فضایی • معرفی آزمون: Tower of London / Tower of Hanoi |
|
5 |
کژکاری اجرایی • معرفی آزمون: Match-to-sample task / Math Processing task / Object Judgment Determine / Tapping • |
|
6 |
ارزیابی حافظه • معرفی آزمون: Stroop task / Spatial Cueing / Attentional Network Test (ANT) / Matrix Rotation / Simon Task |
|
7 |
آشنایی با خدمات آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز (NBML)؛معرفی نرم افزار سایکوپای (آشنایی با محیط ابزار) |
|
8 |
اختلال های حرکت ارادی • معرفی نرم افزار سایکوپای (آشنایی با محیط) |
|
9 |
ارزیابی عصب روانشناسی بالینی کودکان • معرفی نرم افزار سایکوپای (آشنایی با ساخت استروپ) • |
|
10 |
بررسی های عصب شناختی • معرفی آزمون: Letter-Digit Task / Flanker Task / Go/No-go Task |
|
11 |
ابعاد روانشناختی و روانپزشکی اختلال مغزی: ماهیت، ارزیابی و تلویحات روانشناسی بالینی • معرفی آزمون: Berg's Card Sorting Test (BCST) / PEBL Trail-making task |
|
12 |
اثرات دارودرمانی و سایر مواد بر عملکرد شناختی • معرفی آزمون: Clock Test/ Connections/ TOAV |
|
13 |
عصب روانشناسی تباهیدگی ناحیه پیشانی- گیجگاهی • معرفی برخی از آزمون های مداد کاغذی رایج (ارزیابی شناختی PCAP) |
|
14 |
عصب روانشناسی افراد سالمند (ارزیابی شناختی PCAP) |
|
15 |
ادامه عصب روانشناسی افراد سالمند (ارزیابی با MMSE) |
|
16 |
رفع اشکال و معرفی برخی از آزمون های مداد کاغذی رایج (معاینه شناختی ادن بروک،ACE-R) |
|