1 |
معرفی سرفصل و روش تدریس- تکالیف و نحوه ارزیابی- معرفی چند ابزار توانبخشی شناختی (tES، TMS، VR |
|
2 |
معرفی آزمون، اجرا و تفسیر: Corsi Blocks / Digit Span / N-Back/ Oddball Task |
|
3 |
معرفی آزمون، اجرا و تفسیر: Letter-Digit Task / Flanker Task / Go/No-go Task |
|
4 |
معرفی آزمون، اجرا و تفسیر:Berg's Card Sorting Test (BCST) / PEBL Trail-making task |
|
5 |
معرفی آزمون، اجرا و تفسیر Stroop task / Spatial Cueing / Attentional Network Test (ANT) |
|
6 |
معرفی آزمون، اجرا و تفسیر Match-to-sample task / Math Processing task / Object Judgment Determine |
|
7 |
معرفی آزمون، اجرا و تفسیر Tower of London / Tower of Hanoi |
|
8 |
معرفی آزمون، اجرا و تفسیر Simple Response Time / Implicit Association Test / Balloon Analog Risk Task |
|
9 |
معرفی آزمون، اجرا و تفسیر Clock Test/ Connections/ TOAV |
|
10 |
معرفی آزمون، اجرا و تفسیر Tapping/Matrix Rotation / Simon Task |
|
11 |
بافت سنجش بالینی (انواع موقعیت های ارجاعی، ملاحظات اخلاقی سنجش، سنجش گروه های متفاوت، انتخاب آزمون های روانشناختی، سنجش کامپیوتری) |
|
12 |
مصاحبه سنجشی و سنجش رفتاری |
|
13 |
معرفی، اجرا و تفسیر پرسشنامه شخصیتی5-DSM(5-PID)-تدریس آفلاین نرم افزار psychopy |
|
14 |
غربالگری و سنجش آسیب عصب-روان شناختی |
|
15 |
رنامه ریزی درمان و تصمیم گیری بالینی |
|
16 |
نحوه تنظیم گزارش روانشناختی-بازدید از آزمایشگاه شناختی در صورت امکان (یا آشنایی با خدمات آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز (NBML) |
|
17 |
|
|