1 |
معرفی رئوس مطالب، اهداف درس و مفاهیم پایه در ارزیابی شخصیت، آشنایی با نحوه انجام و گزارش شرح حال روانشناسی |
|
2 |
ادامه آموزش ضرورت اخذ مصاحبه شرح حال در تفسیر ارزیابی شخصیت |
|
3 |
جمع بندی و تکمیل آموزش اخذ شرح حال بالینی در ارزیابی شخصیت به همراه تکمیل کاربرگ شرح حال |
|
4 |
رفع اشکال از تکلیف اجرای شرح حال و آشنایی با نحوه انجام مصاحبه تشخیصی روانشناسی |
|
5 |
ادامه آموزش ضرورت اخذ مصاحبه روانپزشکی و تشخیص گذاری بالینی در تفسیر صحیح ارزیابی شخصیت |
|
6 |
رفع اشکال از تکلیف اجرای مصاحبه تشخیصی و معرفی آزمون MMPI II؛انجام رول پلی دانشجویی از یک قسمت مصاحبه شرح حال و پرسش و پاسخ کلاسی و رفع اشکال |
|
7 |
معرفی آزمونMMPI II و مقیاس های روایی-رفع اشکال از تکلیف؛انجام رول پلی دانشجویی از یک قسمت مصاحبه شرح حال و پرسش و پاسخ کلاسی و رفع اشکال |
|
8 |
اجرا، تفسیر شکل بندیMMPI II-رفع اشکال از تکلیف؛انجام رول پلی دانشجویی از یک قسمت مصاحبه شرح حال و پرسش و پاسخ کلاسی و رفع اشکال |
|
9 |
نمره گذاری و تفسیر نهائیMMPI II-رفع اشکال از تکلیف؛انجام رول پلی دانشجویی از یک قسمت مصاحبه شرح حال و پرسش و پاسخ کلاسی و رفع اشکال |
|
10 |
آشنایی با MCMI-III و الگوهای بالینی آن؛انجام رول پلی دانشجویی از یک قسمت مصاحبه شرح حال و پرسش و پاسخ کلاسی و رفع اشکال |
|
11 |
نمره گذاری و تفسیر نهائی MCMI-III و الگوهای بالینی آن؛انجام رول پلی دانشجویی از یک قسمت مصاحبه شرح حال و پرسش و پاسخ کلاسی و رفع اشکال |
|
12 |
معرفی NEO-PI-R، شاخص ها، اجرا و نمره گذاری-رفع اشکال از تکلیف؛انجام رول پلی دانشجویی از یک قسمت مصاحبه شرح حال و پرسش و پاسخ کلاسی و رفع اشکال |
|
13 |
تفسیرنهائی NEO-PI-R و جمع بندی- رفع اشکال از تکلیف؛انجام رول پلی دانشجویی از یک قسمت مصاحبه شرح حال و پرسش و پاسخ کلاسی و رفع اشکال |
|
14 |
معرفی آزمون کتل و شاخص ها؛انجام رول پلی دانشجویی از یک قسمت مصاحبه شرح حال و پرسش و پاسخ کلاسی و رفع اشکال |
|
15 |
ادامه شاخص های کتل و تفسیر؛انجام رول پلی دانشجویی از یک قسمت مصاحبه شرح حال و پرسش و پاسخ کلاسی و رفع اشکال |
|