1 |
طبقه بندی متون نثر به متن مغلوب و متن متمکن و متن تذکره ای و ارائۀ نمونه و بیان تمایز آنها |
|
2 |
تعطیل |
|
3 |
ویژگیهای متون مغلوب و پرداختن به آنها با توجه ه اطلاعات فرم تهیه شدهب |
|
4 |
خواندن نمونه هایی متون گروه اول آثار شطحی |
|
5 |
معرفی ویژگیهای متون تعلیمی و انواع این متون از نظر روش و موضوع |
|
6 |
خواندن و بررسی نمونه های گروه دوم (آثار تعلیمی) |
|
7 |
معرفی و بررسی ویژگیهای گروه سوم (طبقات و مقامات صوفیه) |
|
8 |
آثار و افراد شاخص در گروههای سه گانه:1. سهروردی و داستان رمزی |
|
9 |
آثارو افراد شاخص در گروههای سه گانه:2.آثار جامع تعلیمی (کشف المحجوب، رسالۀ قشیریه، مصباح الهدایه) |
|
10 |
بررسی پژوهشهای مربوط به متون نثر در حوزۀ کتابها |
|
11 |
بررسی پژوهشهای مربوط به متون نثر در حوزۀ مقالات |
|
12 |
بحث در بارۀ زمینه های پژوهشی مربوط به متون نثر |
|
13 |
دسته بندی موضوعی و انتخاب متون معتبر هر دسته |
|
14 |
سیر تاریخی و جریانهای تصوف و نمونه های متنی هر جریان |
|
15 |
بیان کلیات و منابع و تاریخچه متون نثر |
|
16 |
جمع بندی و رفع اشکال و پاسخ به سوالات |
|