1 |
تعریف، طبقه بندی کودکان با نیازهای ویژه، رویکرد اکولوژیک، آموزش ویژه |
|
2 |
تاثیرات منحصر به فرد خانواده: نگرش ها،واکنش ها، درک جامع از محیط خانواده،مادران شاغل.... |
|
3 |
توانمندسازی والدین، همکاری در آموزش و مدافع حقوق کودکان با نیازهای ویژه، روابط با خواهرو برادر، هم سالان، تاثیرات فرهنگ و جامعه |
|
4 |
کودکان با نیازهای ویژه و سازمان های دولتی، طراحی برنامه آموزشی، حقوق کودکان با نیازهای ویژه |
|
5 |
مداخله زودهنگام: فواید و پیشگیری، عوامل خطرساز |
|
6 |
فرآیندهای غربالگری و تشخیص (قبل و بعد از تولد) |
|
7 |
ناتوانی تحولی هوشی |
|
8 |
ناتوانی تحولی هوشی |
|
9 |
ناتوانی تحولی هوشی |
|
10 |
میانترم |
|
11 |
نواقص بینایی |
|
12 |
نواقص بینایی |
|
13 |
معلولیت های چندگانه و شدید |
|
14 |
معلولیت های چندگانه و شدید |
|
15 |
معلولیت های جسمانی و مشکلات فیزیکی |
|
16 |
معلولیت های جسمانی و مشکلات فیزیکی |
|