1 |
آشنایی با فرآیند کلاسی و مروری بر آموخته های روانشناسی نیازهای ویژه (1)، تعریف کوکان استثنایی/ با نیازهای ویژه و اهمیت مداخله زودهنگام |
|
2 |
اختلال های هیجانی و رفتاری: تعاریف و طبقه بندی، شیوع |
|
3 |
نقش فرهنگ و قومیت |
|
4 |
ADHD، CD، ODD: تعاریف، نشانه ها و تشخیص |
|
5 |
ADHD، CD، ODD: شیوع، اختلال های همبود، مداخلات درمانی روانشناحتی و دارویی |
|
6 |
آموزش راهبردهای عملی جهت مشکلات رفتاری و هیجانی |
|
7 |
اختلال های طیف اوتیسم: تعریف و نشانه ها،سطوح حایتی |
|
8 |
نظریه ذهن در ASD، ویژگی های شناختی، هیجانی اجتماعی، آموزش و اشتغال |
|
9 |
ناشنوایی و کم شنوایی: تعاریف، تشخیص درجات، ساختمان گوش و انواع آسیب های شنوایی |
|
10 |
علل آسیب های شنوایی، ویژگی های کودکان و افراد با این آسیب ها (تحول شناختی، زبانی اجتماعی) |
|
11 |
میانترم |
|
12 |
تیزهوشی: تعاریف افراد تیزهوش، انواع هوش، مولفه های هوش، گروه های ویژه در میان تیزهوشان ویژه |
|
13 |
خلاقیت، یافته های پژوهشی و گزارشات از افراد تیزهوش و خلاق |
|
14 |
معلولیت های متعدد و شدید. اختلال های ارتباطی |
|
15 |
کم بینایی و نابینایی: علل، شیوع، شناسایی، انواع؛، مداخله زودهنگام |
|
16 |
مداخله به هنگام در کم بینایی و نابینایی |
|