| 1 |
آشنایی با فرآیند کلاسی و مروری بر آموخته های روانشناسی نیازهای ویژه (1)، تعریف کوکان استثنایی/ با نیازهای ویژه و اهمیت مداخله زودهنگام |
|
| 2 |
نقش فرهنگ و قومیت |
|
| 3 |
اختلال های هیجانی و رفتاری: تعاریف و طبقه بندی، شیوع |
|
| 4 |
ADHD، CD، ODD: تعاریف، نشانه ها و تشخیص |
|
| 5 |
ADHD، CD، ODD: شیوع، اختلال های همبود، مداخلات درمانی روانشناحتی و دارویی |
|
| 6 |
DMDD،IED: شیوع، اختلال های همبود، روش های مداخله روانشناحتی و دارویی، آموزش روانی جهت مشکلات رفتاری و هیجانی |
|
| 7 |
میانترم |
|
| 8 |
اختلال های طیف اوتیسم: تعریف و نشانه های متمایز در سنین و سطوح مختلف، نظریه ذهن، سطوح طیف اوتیسم |
|
| 9 |
نظریه های تبیینی، ویژگی های شناختی، هیجانی اجتماعی، آموزشی و انواع مداخلات |
|
| 10 |
ناشنوایی و کم شنوایی: تعاریف، سنجش، ساختمان گوش و انواع آسیب های شنوایی |
|
| 11 |
علل، آسیب های اجتماعی، ویژگی های تحول شناختی، زبانی اجتماعی، آشنایی با انواع مداخله |
|
| 12 |
تیزهوشی و خلاقیت: تعاریف، نشانه ها، انواع هوش، گروه های ویژه و تیزهوشان ویژه |
|
| 13 |
مداخلات و نیازهای ویژه افراد تیزهوش و خلاق در طول تحول |
|
| 14 |
معلولیت در افراد تیزهوش و خلاق |
|
| 15 |
اختلال ها و مداخلات برای هماهنگی رشدی، حرکات کلیشه ای، تیک |
|
| 16 |
امتحان پایان ترم |
|