| 1 |
انواع تعاریف در طبقه بندی کودکان با نیازهای ویژه، رویکرد اکولوژیک، آموزش ویژه، ابزارهای رایج |
|
| 2 |
تاثیرات منحصر به فرد خانواده، بافت و محیط |
|
| 3 |
سازمان های دولتی، طراحی برنامه آموزشی، مباحث حقوقی کودکان با نیازهای ویژه |
|
| 4 |
کودکان با نیازهای ویژه و سازمان های دولتی، طراحی برنامه آموزشی، حقوق کودکان با نیازهای ویژه |
|
| 5 |
مداخله زودهنگام: فواید و پیشگیری، عوامل خطرساز |
|
| 6 |
میانترم |
|
| 7 |
اختلال های گفتاری و زبانی |
|
| 8 |
اختلال های گفتاری و زبانی |
|
| 9 |
شناسایی و توانبخشی مشکلات و اختلال های رایج رفتاری کودکان |
|
| 10 |
شناسایی و توانبخشی مشکلات و اختلال های رایج هیجانی کودکان |
|
| 11 |
شناسایی و توانبخشی مشکلات و نواقص بینایی |
|
| 12 |
شناسایی و توانبخشی مشکلات و نواقص بینایی |
|
| 13 |
شناسایی و طبقه بندی معلولیت های و ناتوانایی های ذهنی، هوشی و شناختی |
|
| 14 |
معلولیت های جسمانی و مشکلات فیزیکی |
|
| 15 |
انواع مداخله زودهنگام در معلولیت های جسمانی و مشکلات فیزیکی |
|
| 16 |
مروری بر فرآیند کلاس در ترم جاری، مقدمه ای بر مفهوم و تعریف کودکان با نیازهای ویژه، انواع اسامی رایج و علل آن، طبقه بندی افراد و دانش آموزان با نیازهای ویژه |
|
| 17 |
امتحان پایان ترم |
|