1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
مفهوم روشن نیست |
2 |
هدف کلی |
آشنا شدن دانشجویان با ژانرهای ادبی اواخر صفویه تا حدود انقلاب مشروطه |
3 |
شایستگی های پایه |
نامفهوم است |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنا شدن دانشجویان با ژانرهای اصلی و فرعی دوره مورد بررسی
آشنا شدن با چهره های شاخص در ژانرهای متفاوت رایج در دوره
شناسایی آثار شاخص و جریان ساز
آگاهی یافتن از متغیرهای برون متنی مؤثر بر جریانهای و ژانرهای ادبی |
5 |
روش تدریس |
دوازده ژانر اصلی دوره قبلا شناسایی شده که به نوبت مطرح خواهد شد
هر جلسه از دانشجویان درباره مطالب هفته گذشته پرسش خواهد شد |
6 |
وظایف دانشجو |
خواندن هر فصل و پاسخ به سوالات مطرح شده در پایان فصل
جستجو در وضعیت ژانرهای ادبی که در کتاب مطرح شده است |
7 |
منبع |
تاریخ ادبیات ایران (4) |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
تخته سیاه و پور پوینت |
9 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش هفتگی
آزمون پایان ترم |