1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
از دروس اصلی است |
2 |
هدف کلی |
آشنا کردن دانشجویان با لحظه های تغییر در تاریخ ادب فارسی |
3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی کلی با نقطه های تغییر مسیر ادبی |
4 |
اهداف یادگیری |
شناسایی نقطه های تحول بر اساس تاریخ ادبی نه تاریخ سیاسی
دوره بندی تاریخ ادبیات فارسی با معیارهای علمی
شناسایی نظم گفتمانی در هر دوره
شناسایی علل تغییر و تحول در هر دوره |
5 |
روش تدریس |
مطالعه پیشینی و گفتگو |
6 |
وظایف دانشجو |
خواندن بخش های مشخص شده از کتاب منبع
ارایه تحلیل بر اساس یافته های خود |
7 |
منبع |
جلدهای اول تا چهارم کتاب تاریخ ادبیات ایران و قلمرو زبان فارسی |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
.تخته و پاورپوینت |
9 |
نحوه ارزشیابی |
فعالیت کلاسی و ازمون پایان ترم |