| 1 |
آشنایی با دانشجویان و تشریح روند مباحث+ آشنایی با انواع معارف |
|
| 2 |
استقراء گرایی: علم معرفتی ماخوذ از یافته¬های تجربی |
|
| 3 |
مساله استقراء |
|
| 4 |
اتکای مشاهدات بر نظریه¬ها |
|
| 5 |
ابطال¬گرایی |
|
| 6 |
ابطال¬گرایی پیشرفته |
|
| 7 |
محدودیت¬های ابطال¬گرایی |
|
| 8 |
نظریه به مثابه ساختار (برنامه¬های پژوهشی) |
|
| 9 |
نظریه به مثابه ساختار (پارادایم¬های کوهن) |
|
| 10 |
معقول¬گرایی در مقابل نسبی¬گرایی |
|
| 11 |
آفاقی¬گرایی |
|
| 12 |
تبیینی آفاقی¬گرایانه از تغییر نظریه¬ها در فیزیک |
|
| 13 |
معرفت¬شناسی نظم گریزانه فایرابند |
|
| 14 |
واقع¬گرایی، ابزارگرایی و حقیقت |
|
| 15 |
واقع¬گرایی غیرواصف |
|
| 16 |
جمع¬بندی نهایی مباحث |
|