| 1 |
آشنایی با دانشجویان و توضیح اهداف درس |
|
| 2 |
فوائد مطالعات تاریخی و تاثیر آن در رشته علوم تربیتی |
|
| 3 |
آشنایی با انواع مطالعات تاریخی در آموزش و پرورش |
|
| 4 |
ویژگی¬های فرهنگ تربیتی ایران باستان |
|
| 5 |
ویژگی¬های فرهنگ تربیتی قرون اول ورود اسلام به ایران |
|
| 6 |
ویژگی¬های فرهنگ تربیتی دوره استقلال و پس از حمله مغول |
|
| 7 |
ویژگی¬های فرهنگ تربیتی دوره صفویه و قاجار |
|
| 8 |
ویژگی¬های فرهنگ تربیتی دوره پهلوی اول و دوم |
|
| 9 |
آزمون میان ترم |
|
| 10 |
مروری بر چهره¬های خاص موثر در محتوا و ساختار تعلیم و تربیت ایران |
|
| 11 |
آشنایی با ساختارهای تجربه شده در جریان تعلیم و تربیت ایران |
|
| 12 |
توضیحی درباب شکل¬گیری و هویت حوزه علمیه و دانشگاه در ایران |
|
| 13 |
آشنایی با برخی روش¬ها و ابزارهای تعلیم و تربیتی تجربه شده در ایران |
|
| 14 |
تحولات نظام تعلیم و تربیت پس از انقلاب اسلامی در ایران |
|
| 15 |
راه¬های پیش¬رو و درس¬آموخته¬های تاریخی در مرور تاریخ تعلیم و تربیت ایران |
|
| 16 |
جمع¬بندی نهایی مباحث |
|