طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره با توجه به اینکه دانشجویان این رشته با مباحث فنی تولید فرآورده های کشاورزی آشنایی دارند، لازم است به مبحث اقتصاد و بازار این محصولات و مدیریت در این صنعت که هدف نهایی تولید محصولات است، توجه شود که هدف این درس توجه به این موضوع است.
2 هدف کلی بهره گیری از مباحث علم اقتصاد در جریان تولید، هزینه کرد و بازاریابی فرآورد های کشاورزی و عمل در نقطه بهینه و شناخت ترجیحات مصرف کنندگان و مدیریت صحیح حوزه های مختلف دانشی واحد صنایع غذایی
3 شایستگی های پایه آشنایی با مباحث فنی تولید و هزینه در بخش تولید فرآورده های کشاورزی
4 اهداف یادگیری تقویت تفکر خلاق، تفکر سیستمی و تفکر انتقادی
5 روش تدریس سخنرانی، پرسش و پاسخ، بحث گروهی و مبتنی بر مسأله
6 وظایف دانشجو حضور فعال در کلاس، انجام تکالیف، شرکت در آزمونهای مختلف میان ترم و پایان ترم، انجام کارهای گروهی به صورت پروژه
7 منبع بخشوده، م و اکبری، ن. اقتصاد کشاورزی. انتشارات دانشگاه شهید باهنر کرمان اصول بازاریابی، فیلیپ کاتلر کراوفورد. مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی و مواد غذایی. ترجمه: سیاوش دهقانیان، محمد قربانی و فرخ دین قزلی. انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد رنگریز، ح. و ج. محرابی، 1391. تئوری‌های مدیریت پیشرفته، انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی، واحد قزوین، چاپ دوم.
8 مواد و امکانات آموزشی کلاس، تخته وایت برد، ماژیک، ویدئو پروژکتور، سامانه های وبینار و وی یو
9 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی 2.5 میان ترم 7 پایان ترم 8 تکالیف هفتگی 2.5
10 فایل Pdf File