1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
کاربرد کلیه دروس رشته به منظور انجام تحقیق به روش علمی و انجام پایان نامه و طرح های پژوهشی و حل مسائل حوزه کاری و ارتقای سطح تفکر انتقادی |
2 |
هدف کلی |
ارتقای توانمندی شناسایی مساله، بیان مساله و راه کار و روش علمی دستیابی به پاسخ و آزمون آن |
3 |
شایستگی های پایه |
اشنایی با آمار و نمونه گیری و اقتصاد خرد و کلان، اقتصادسنجی و برنامه ریزی ریاضی |
4 |
اهداف یادگیری |
ارتقای سطح تفکر خلاق، سیتمی، آینده نگر و انتقادی |
5 |
روش تدریس |
پرسش و پاسخ، بحث گروهی، مشارکتی، مبتنی بر مسأله و پروژه |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور فعال در کلاس، انجام تکالیف هفتگی شرکت در بحثها و شرکت در آزمونهای میان ترم و پایان ترم و انجام پروژه های تحقیقاتی |
7 |
منبع |
خاکی، غ. روش تحقیق در مدیریت
حافظ نیا. روش های تحقیق در علوم رفتاری. انتشارات سمت
حجازی، ن.، بازرگان، ع. سرمد، ز. روش های تحقیق در علوم اجتماعی
ارقامی، سنجری و بزرگنیا. مقدمه ای بر بررسی های نمونه ای |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس، تخته وایت برد، ماژیک، کامپیوتر، ویدئو پروژکتور، سامانه وبینار و سامانه وی یو |
9 |
نحوه ارزشیابی |
پروژه، شفاهی، تکالیف، پروژه، میان ترم و پایان ترم |