1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
کمک به ارتقای توان مدیریت اقتصادی واحدهای فعال در حوزه کشاورزی |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با ساختارهای مختلف بازاری در اقتصاد تولید و بهینه سازی تولید و بهره گیری از نهاده ها در بازارهای مختلف |
3 |
شایستگی های پایه |
گذراندن اقتصاد خرد تکمیلی |
4 |
اهداف یادگیری |
ارتقای سطح تفکر سیستمی و آینده نگر |
5 |
روش تدریس |
سخنرانی، پرسش و پاسخ، مشارکتی، مبتنی بر مسأله و پروژه محور |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع و فعال در کلاس
انجام تکالیف و پروژه ها
شرکت در آزمونهای مختلف در طول ترم و پایان ترم |
7 |
منبع |
• اصول اقتصاد تولید محصولات کشاورزی تالیف: دکتر بخشوده و اکبری انتشارات دانشگاه کرمان
• تئوری اقتصاد خرد (تقرب ریاضی)، جیمز. م. هندرسن و ریچارد ا. کوانت. ترجمه مرتضی قره باغیان و جمشید پژویان. انتشارات رسا.
• تئوری اقتصاد خرد. سجاد فرجی دیزجی. انتشارات دانشگاه علوم اقتصادی
• اقتصاد تولید، مبانی نظری بهینه سازی تولید. تالیف سوند راسموسن. ترجمه دکتر حبیب شهبازی و دکتر حمید بلالی. دانشگاه بوعلی سینا
• اقتصاد تولید تالیف جان. پی. دال. فرانک، ترجمه دکتر ارسلان بد. مرکز نشر دانشگاهی تهران
• Economics of the Firm, Theory and Practice, Thompson and formby. 1993. Printice Hall International Edition.
• Intermediate Microeconomics, Nichelson, Sandye, Lucke and Wood. 2012. South western
• Microeconomocs, Lipsey, Courant and Ragan. 1999. Addison - Wesley. |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
امکانات لازم در کلاس مجازی و در صورت حضوری شدن، تخته وایت برد، ویدئو پروژکتور، ماژیک |
9 |
نحوه ارزشیابی |
شفاهی، پروژه، تکالیف و آزمونهای کوییز، میان ترم و پایان ترم |
10 |
فایل |
Pdf File |