فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ
تعداد موارد: ۷۶

Hot Topics and Directions of Human Resource Analytics Based on a Hybrid Method (Bibliometric Analysis, Fuzzy Delphi Method and SWARA)

International Journal of Information Science and Management

مجلات خارجی 2025 January Volume (23) No (1) Pages (147-169)

Identifying Internal Marketing Components and Determining Its Impact on Employee Commitment with the Mediating Role of Service Quality and the Moderating Role of Employee Cultural Alignment

Business, Marketing, and Finance Open

مجلات خارجی 2024 November Volume (1) No (5) Pages (115-127)

Identification of Strategic Human Capital Components and Examination of Its Impact on Innovative Work Behaviors with Job Embeddedness Moderation

International Journal of Innovation Management and Organizational Behavior

مجلات خارجی 2024 November Volume (4) No (4) Pages (1-9)

How role overload affects female teachers' work-life balance crafting behaviours: a coexistence collective moderation model

International Journal of Management in Education

مجلات خارجی 2024 January Volume (18) No (1) Pages (46-69)

Identification of Flexible Human Resource Management Components and Examination of Its Impact on Operational Performance with the Moderating Role of Organizational Ambidexterity

International Journal of Innovation Management and Organizational Behavior

مجلات خارجی 2023 December Volume (3) No (4) Pages (167-179)

Remote working and work performance during the COVID-19 pandemic: the role of remote work satisfaction, digital literacy, and cyberslacking

Behaviour and Information Technology

مجلات خارجی 2023 July Volume (43) No (10) Pages (1938-1956)

Creativity and paternalistic leadership in a developing country's restaurants: The role of job embeddedness and career stage

International Journal of Tourism Research

مجلات خارجی 2021 July Volume (23) No (4) Pages (677-689)

Antecedents and outcomes of job embeddedness among nurses

Journal of Social Psychology

مجلات خارجی 2021 June Volume (162) No (4) Pages (455-470)

Narcissistic leadership and employees’ innovative behaviour: mediating roles of job embeddedness and job engagement

Innovation: Management, Policy and Practice

مجلات خارجی 2021 March Volume (24) No (3) Pages (355-380)

Providing a model of environmental factors affecting the development of the organic food market

International Journal of Nonlinear Analysis and Applications

مجلات خارجی 2021 January Volume (12) Pages (921-935)

طراحی مدل بکارگماری اساتید مدعو دانشگاه فردوسی مشهد

تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک

مجلات داخلی | دی ۱۴۰۳ دوره (3) شماره (5) صفحات (109-133)

نوآوری داده محور و مدیریت منابع انسانی: ارائه چارچوب بکارگیری تحلیل منابع انسانی

مدیریت منابع انسانی پایدار

مجلات داخلی | آذر ۱۴۰۳ دوره (6) شماره (11) صفحات (215-241)

ارائه مدل یکپارچه برای توسعه پایدار «آب، انرژی و غذا» در ایران با استفاده از رویکرد داده‌بنیاد

آب و توسعه پایدار

مجلات داخلی | آذر ۱۴۰۳ دوره (11) شماره (3) صفحات (115-130)

بررسی تثیر خویشاوندسالاری بر رفتار جستجوی شغل با میانجی‌گری بی‌نزاکتی در محل کار و بدبینی کارکنان

پژوهش نامه مدیریت تحول

مجلات داخلی | مهر ۱۴۰۳

بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی کارکنان به واسطه اشتراک دانش و نقش تعدیل‌گر ارتباطات در هتل‌های 4 و 5 ستاره شهر مشهد

مطالعات اجتماعی گردشگری

مجلات داخلی | فروردین ۱۴۰۳ دوره (12) شماره (25) صفحات (101-128)

ارائه مدل ممیزی دانش برای استارتاپ های ایرانی

مدیریت دانش سازمانی

مجلات داخلی | فروردین ۱۴۰۳ دوره (7) شماره (24) صفحات (49-76)

مربی‌گری و عملکرد کارکنان: نقش میانجی پاداش و قدردانی، تعهد و یادگیری

مدیریت منابع انسانی پایدار

مجلات داخلی | آبان ۱۴۰۲ دوره (5) شماره (9) صفحات (7-38)

بررسی تاثیر رهبری متناقض نما بر خلاقیت با نقش میانی خودکارآمدی خلاقانه و هویت یابی با رهبر و نقش تعدیل گر فشار بارکار و نیاز کارکنان به ثبات شناختی

پژوهش نامه مدیریت تحول

مجلات داخلی | مهر ۱۴۰۲ دوره (15) شماره (30) صفحات (10-25)

Evaluating the state of digital human resource management in Iraqi public universities

YMER

مجلات داخلی | مرداد ۱۴۰۲ دوره (1) شماره (3) صفحات (1233-1260)

تثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت

مدیریت بازاریابی

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۴۰۲ دوره (18) شماره (59) صفحات (113-128)

نقش کانال‌های همه‌کاره در افزایش رضایت و وفاداری مشتریان

بررسی های بازرگانی

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۴۰۲ دوره (21) شماره (119) صفحات (75-98)

تاثیر الگوی بازاریابی چندحسی بر تبلیغات شفاهی با تجربه حسی برند و اشتیاق به برند

مطالعات مدیریت راهبردی

مجلات داخلی | فروردین ۱۴۰۲ دوره (14) شماره (53) صفحات (313-332)

تبیین نقش امنیت روانشناختی زنان در رابطه میان پنهان‌کاری دانش، عملکرد شغلی و رفتارهای یاری‌رسان

پژوهش نامه مدیریت تحول

مجلات داخلی | بهمن ۱۴۰۱ دوره (14) صفحات (84-120)

شناسایی مولفه های افتخار سازمانی در سازمان های دولتی

مدیریت منابع در نیروی انتظامی

مجلات داخلی | آبان ۱۴۰۱ دوره (10) شماره (3) صفحات (21-43)

بررسی تأثیر رهبری اخلاقی درک شده بر پنهان‌سازی دانش (نمونه پژوهش: یک شرکت خودروسازی)

مدیریت دانش سازمانی

مجلات داخلی | شهریور ۱۴۰۱ دوره (5) شماره (2) صفحات (143-180)

شناسایی کاربردها، فرصت‌ها و چالش‌های استفاده از فناوری بلاکچین در مدیریت منابع انسانی: مروری نظام‌مند

مطالعات منابع انسانی

مجلات داخلی | خرداد ۱۴۰۱ دوره (12) شماره (1) صفحات (1-16)

بررسی تأثیر شایعهپراکنی و سخنچینی در سازمانهای بخش دولتی بر نگرشهای شغلی و عملکرد کاری کارکنان از طریق بدانگارپنداری سازمانی

پژوهش نامه مدیریت تحول

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۴۰۱ دوره (13) شماره (1) صفحات (56-84)

بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی مسرت و پیامدهای مثبت آن

چشم انداز مدیریت دولتی

مجلات داخلی | مهر ۱۴۰۰ دوره (12) شماره (3) صفحات (126-154)

کارکردهای راهبرد بازاریابی چند سویه

مطالعات مدیریت راهبردی

مجلات داخلی | تیر ۱۴۰۰ دوره (12) شماره (46) صفحات (1-18)

معنویت اسلامی و اثر آن بر سطوح بخشش بین فردی، شادکامی و بروز رفتارهای کاری ناکارامد در کارکنان دانشگاه

فرهنگ در دانشگاه اسلامی

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۴۰۰ دوره (11) شماره (38) صفحات (67-94)

بررسی تأثیر استرس درک‌شده بر جنون خرید اینترنتی با میانجی‌گری مقابلة منفی و نقش تعدیل‌گر عزت‌نفس

تحقیقات بازاریابی نوین

مجلات داخلی | مهر ۱۳۹۹ دوره (10) شماره (3) صفحات (141-158)

نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو)

مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی

مجلات داخلی | شهریور ۱۳۹۹ دوره (8) شماره (4) صفحات (81-90)

بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی

مدیریت کسب و کار بین المللی

مجلات داخلی | شهریور ۱۳۹۹ دوره (3) شماره (10) صفحات (137-154)

تأثیر جو بخشش درک شده بر عملکرد زنان فعال در صنعت گردشگری

مطالعات اجتماعی گردشگری

مجلات داخلی | تیر ۱۳۹۹ دوره (8) شماره (15) صفحات (1-26)

بررسی تأثیر سرمایه روان‌شناختی و تمرکز در کار بر تمایل به ترک خدمت به واسطه روابط محتاطانه: شواهدی از زنان شاغل

مدیریت منابع انسانی پایدار

مجلات داخلی | خرداد ۱۳۹۹ دوره (2) شماره (2) صفحات (29-47)

بررسی تأثیر استراتژی منابع انسانی سبز بر عملکرد صادراتی به‌واسطه مزیت رقابتی

مدیریت کسب و کار بین المللی

مجلات داخلی | دی ۱۳۹۸ دوره (2) شماره (4) صفحات (73-96)

ارائه مدل رفتار غیر اخلاقی تخریب همکاران در سازمان‌های بخش دولتی با استفاده از نظریه داده بنیاد

اخلاق در علوم و فناوری

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۸ دوره (14) شماره (3) صفحات (37-42)

بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی با تبلغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند

مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی

مجلات داخلی | مهر ۱۳۹۸ دوره (7) شماره (25) صفحات (51-64)

بررسی تأثیر استراتژی‌های رفتاری بر تمایل به ترک خدمت در کارکنان زن هتل‌های شهر مشهد

برنامه ریزی و توسعه گردشگری

مجلات داخلی | مهر ۱۳۹۸ دوره (8) شماره (3) صفحات (1-15)

کشف مولفه های تاثیر گذار فناوری بلاکچین در مدیریت پایدار

اولین همایش مدیریت منابع انسانی پایدار

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۳/۰۳/۰۷

فرصت ها و چالش های کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی

اولین همایش مدیریت منابع انسانی پایدار

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۳/۰۳/۰۷

بررسی اثر نقش انتقال دانش در ارتباط بین تعهد موثر و بلوغ مدیریت دانش در سازمان نظام مهندسی

مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

تاثیر تعهد محاسباتی و تعهد هنجاری بر بلوغ مدیریت دانش با توجه به نقش میانجی انتقال دانش

دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۱/۰۹/۲۹

بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در شبکه‏ های اجتماعی بر قصد خرید با نقش میانجی‌گری تصویر لذت‏ جویانه برند

دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۱/۰۹/۲۹

بررسی تاثیر تعامل ادراک شده بر ترجیح برند با میانجی گری ارزش اجتماعی

سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع ؛ مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۱/۰۸/۱۹

بررسی تاثیر تعامل ادراک شده بر ترجیح برند با میانجی گری ارزش اجتماعی

سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع ؛ مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۱/۰۸/۱۹

بررسی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید با میانجی گری تجربه برند و تعدیل گری سطح تعلق خاطر مشتری

هشتمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۱/۰۶/۳۱

بررسی عوامل موثر بر بکارگیری فناوری اینترنت اشیاء با نقش میانجی اعتماد و ریسک درک شده در حوزه سلامت

هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۶/۰۲

بررسی اثر رهبری فروتنانه بر عملکرد شغلی کارکنان (مورد مطالعاتی: وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان افغانستان)

چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۵/۲۰

بررسی تاثیر فرهنگ شرکتی ( قبیله ای، ادهوکراسی، سلسله مراتبی، بازار) بر فساد اداری ادراک شده

چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۵/۲۰

مدل مفهومی تعلق خاطر مصرف کننده به برند بر وفاداری با نقش واسط کیفیت رابطه

چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۵/۲۰

بررسی تاثیر سرمایه فکری بر مزیت رقابتی با میانجی گری قابلیت پویا

اولین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پایداری کسب و کار

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۴/۲۳

بررسی تاثیر تعلق خاطر مصرف کننده به برند بر وفاداری با نقش واسط دلبستگی به برند

اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت ورویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۴/۲۳

بررسی تاثیر سرمایه انسانی برمزیت رقابتی با میانجیگری قابلیت سنجش بازار

اولین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پایداری کسب و کار

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۴/۲۳

بررسی تاثیر بازارگرایی رفتاری بر عملکرد فروشندگان با توجه به نقش میانجیگری رفتارپیشگامانه خدمات

دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی پایداری کسب و کار

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۴/۲۳

تاثیر تعامل برند با مصرف کننده بر دانش برند (مورد مطالعه: کاربران شبکه های اجتماعی برندهای گوشی هوشمند)

هفتمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۴/۲۰

بررسی اثر تائید افراد تأثیرگذار در اینستاگرام بر قصد خرید کاربران به واسطه نگرش به برند و نقش تعدیل گر خودگسستگی

دومین کنفرانس بین المللی «چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری»

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۲/۱۴

بررسی اثر تائید افراد تأثیرگذار بر قصد خرید کاربران اینستاگرام به واسطه حسادت خوش-خیم

دومین کنفرانس بین المللی «چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری»

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۲/۱۴

بررسی عوامل تاثیرگذار بر نگرش و قصد ادامه استفاده ی مصرف کنندگان فناوری اینترنت اشیا در تجهیزات پزشکی و سلامت

پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۲/۱۰

چه زمانی درک مشتری از CSR منجر به رفتارهای فرانقشی مشتری میشود؟ با بررسی نقش میانجی وابستگی عاطفی به برند

پنجمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۲/۱۰

بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی بر وابستگی عاطفی به برند با تعدیلگری معنویت مشتری

پنجمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۲/۱۰

بررسی نقش واسط فرهنگ در رابطه بین بازاریابی بازی های رایانه ای و قصد خرید نسخه های جدید بازی

ششمین کنفرانس بین المللی بازیهای رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۱/۳۰

تأثیر ابعاد استراتژیک تجربه کاربر در بازیهای آنلاین بر بازاریابی شفاهی الکترونیکی

ششمین کنفرانس بین المللی بازیهای رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۱/۳۰

تاثیر هم راستایی استراتژیک جذب دارایی ها بر انتقال دانش به صنعت

هفدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۱/۱۵

بررسی نقش واسط نوآوری در رابطه بین اجرای استراتژی و عملکرد کسبوکارهای نوپا

چهارمین کنفرانس ملی کارآفرینی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۱/۰۷

ارائه مدل شکل گیری پیاده سازی خلاقیت با رویکردی در جهت حکمرانی خوب از طریق سرمایه روانشناختی و سیستم های کاری با عملکرد بالا

چهارمین کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۱/۰۴

ارائه مدل شکل گیری رضایت مشتری: برجسته سازی نقش کیفیت ادغام کانال همه کاره و ارزش درک شده کانال همه کاره در بانکداری

پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۰/۰۸

بررسی تأثیر کیفیت ادغام کانال همه کاره بر وفاداری مشتری به واسطه مشارکت مشتری

پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۰/۰۸

بررسی تأثیر امنیت روان شناختی و استقلال شغلی درک شده بر تمایل به ترک خدمت به واسطه کامیابی در کار

هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۰۹/۱۷

بررسی تأثیر ظرفیت جذب دانش بر عملکرد شرکت از طریق نقش میانجی جهت گیری فناوری

نخستین همایش ملی رویکرد های نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۰۷/۰۲

ارائه مدل شکل‌گیری وفاداری مشتریان: برجسته‌سازی نقش تجربه احساسی مشتری و مصرف متظاهرانه

دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۰۶/۱۹

بررسی تأثیر استاندارد سرمایه گذاری روی کارکنان (IIP) بر عملکرد شرکت از طریق سرمایه انسانی

نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۰۱/۲۸

بررسی تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد شرکت از طریق سرمایه انسانی

نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۰۱/۲۸

بررسی نقش واسط قدرشناسی و تعهد در رابطه بین بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری (موردمطالعه: هتل‌های پنج ستاره شهر تبریز)

سومین کنفرانس بین المللی مدیریت کسب و کار

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۹/۲۶

بررسی نقش واسطه نگرش و جهت گیری شخصی به برند لوکس در رابطه بین جهت گیری مذهبی و تمایل به خرید (مطالعه موردی مشتریان محصولات اپل در شهرستان مشهد)

دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۹/۰۷

شخصیت نام تجاری و تاثیر آن بر اعتماد به نام تجاری و تعهد نام تجاری (مطالعه مشتریان لوازم خانگی سامسونگ در شهرستان مشهد

دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۹/۰۷