اثربخشی آموزش شناختی رفتاری مدیریت خشم بر پرخاشگری و بهبود روابط والد-فرزندی مادران مناطق محروم مشهد
امیر بزرگواری
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
تعامل ویژگی های شخصیتی با میزان استفاده آسیب زا از شبکه های اجتماعی مجازی در پیش بینی تعارض زناشویی زوج های شهر هرات
پریسا محمودی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
الگوی عوامل خودتعیین گرایانه موثر بر اهمالکاری تحصیلی: تدوین بسته مداخله روانی تربیتی و تعیین اثربخشی آن در دانشآموزان دوره دوم متوسطه
امیر نامدار
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
تبیین الگوی موفقیت تحصیلی دانش آموزان طبقه اقتصادی-اجتماعی پایین مبتنی بر واکاوی عوامل فردی و کارکردهای روان شناختی خانواده: ارزیابی مدل، تدوین و اعتباریابی بسته ی مداخله ای موفقیت تحصیلی
ایمان سیدمحرمی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
نقش مؤلفه های خودشفقت ورزی و تمایزیافتگیخود در پیش بینی رغبت به ازدواج در دانشجویان مجرد دانشگاه فردوسی مشهد
فهیمه یوسفی مقدم امامقلی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر اساس الگوی شناخت اجتماعی آوزنوف بر همدلی و پرخاشگری کودکان پیش دبستانی
فاطمه محمد کاظم
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
اثربخشی روش تدریس مسئله محور بر بهبود مهارت پرسشگری و عزت نفس دانش آموزان دختر پایه یازدهم
زهرا خیاط
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۰
تبیین سواد پژوهشی معلمان ابتدایی شهر مشهد با رویکردی داده بنیاد
مریم جنت پرست
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۴
بهبود کارکردهای اجرایی با استفاده از تجربهی یادگیری میانجی در دانشآموزان دبیرستان: تدوین بستهی مداخلهای و تعیین اثربخشی آن بر عملکرد تحصیلی
علی اسدی قلعه نی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۹
تبیین بهزیستی ادراک شده در روابط دوستانه در سرآغاز جوانی بر اساس نظریه خودتعیینگری: بررسی روابط ساختاری مبتنی بر تعیینگرهای اساسی و اثربخشی مداخله در دانشجویان
فرهاد تنهای رشوانلو
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰
کاهش آسیبهای فضای مجازی: تدوین و تعیین اثربخشی بسته توانمندسازی شناختی، هیجانی، رسانهای
مصطفی رزیج جبرة الله الزبیدی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
واکاوی تجربه زیسته ی پژوهشگر شدن در دانش آموختگان علوم رفتاری دانشگاه فردوسی مشهد
مریم معالی مجلسی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
امکان سنجی روشهای تدریس مشارکتی در یادگیری الکترونیکی در درس فارسی پایه ششم و پیامدهای انگیزشی
امیر باروئی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
ارزشیابی برنامه ارزشیابی مجازی اجراشده دبستان در دوران پاندمی کرونا
محمد رمضانپورشهرکهنه
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
شیوۀ مواجهه پژوهشگران در تحلیل دادههای پژوهشهای تربیتی: تجربه زیسته دانشجویان، تحلیل و آسیبشناسی وضع موجود
زهرا عاشوری
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۹
شناسایی پویاییهای خانواده کودکان با ناتوانی یادگیری بر اساس رویکرد تحول یکپارچه (dir): طراحی و رواسازی پرسشنامه
مهدی ارخودی قلعه نویی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
هیجانهای مسیرشغلی؛ تدوین و اعتباریابی الگوی انطباقپذیری مسیرشغلی هیجانمحور
محسن رضائی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
تجربه پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد در مواجهه با مسائل پژوهش الکترونیکی در ایام همه گیری کوئید 19
فاطمه حیدری
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
نقش میانجی تاب آوری تحصیلی و راهبرد های تنظیم هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی والدین ، معلمان و همکلاسی ها با اهمال کاری تحصیلی
محمد علیزاده
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
نقش واسطه ای سرسختی تحصیلی در رابطه میان احساس تعلق به مدرسه و امید تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوره دوم شهر مشهد
عالیه امینی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
اثربخشی آموزش نظریه انتخاب برتاب آوری تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر مشهد
میترا شهرائینی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
نقش میانجیگرانه خودنظمدهی هیجانی در رابطه بین کیفیت تعامل معلم – دانشآموز و اهداف پیشرفت با سازگاری دانشآموزان
مراد فاضل محمد المسعودی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش مهارتهای پژوهشی برای کودکان دوره دوم ابتدایی
نجمه رضایی جامی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
نقش میانجی گرانه بلوغ عاطفی در رابطه با سبک های فرزند پروری ادراک شده و سلطه گری/سلطه پذیری زوجین
علی زنگنه ابراهیمی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
پویایی های احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه در بافتی انگیزشی: یک مطالعه ترکیبی
هادی صمدیه
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
طراحی آموزش تلفیقی مبتنی برشبکه اجتماعی مجازی در آموزش عالی وتعیین اثربخشی آن برعملکرد تحصیلی و فرایندهای تحصیلی معطوف به خود
زهرا ازاددیسفانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵
ارزیابی یک الگوی یکپارچه و چند سطحی از شبکه شناختی: تاثیر مدت زمان و شدت ابتلا به افسردگی بر کارکرد شبکه معنایی
آرمین احسانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
مطالعه پدیدار شناختی تجربه استرس در فرایند انجام پایاننامه
حمیدرضا کاظمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۱
تدوین و تعیین اثربخشی بسته ی انگیزشی مبتنی بر نظریه ی خود تعیین گری در موقعیت های یادگیری برای دانش آموزان پایه ششم ابتدایی تأثیرات آن بر شایستگی و خودمختاری ادراک شده و عملکرد ریاضی
مهدی نوری
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۹
الگوی ساختاری روابط بین جهت گیری دینی خودکارآمدی تحصیلی و هوش معنوی در طلاب علوم دینی
تدوین پروتکل توانمندسازی یکپارچهنگر شکوفایی و تعیین اثربخشی آن در ارتقاء شکوفایی و پایستگی تحصیلی دانشآموزان ابتدایی
سمیرا سلیمانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱
نیازسنجی سواد رایانه ای خاص پژوهشگران آموزشی در جامعه اساتید و دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد
مریم شیری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۴
شناسایی چالش های روشی و اخلاقی پژوهش با کودکان
فاطمه صادق زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۴
تبیین علل بیانگیزگی بیسوادان برای شرکت در کلاسهای سوادآموزی در منطقه زیرکوه: تجربهزیسته بیسوادان و آموزشیاران
حسین محمودی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۳
تاثیرآموزش گروهی تنظیم هیجان از طریق بازی برکاهش اضطراب امتحان و بهبود انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر
زینب عرب
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۹/۲۸
اعتباریابی پرسشنامه مشارکت والدین در فرایند آموزشی کودکان و نوجوانان هوور- دمپسی و ساندلر در شهر طرقبه در سال تحصیلی 96-95
مرجان سادات هاشمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۷/۱۹
ساخت و اعتبار یابی مقیاس هوش عملی دانشجویان
فریبا قلعه نوی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۳۱
رابطه کمال گرایی معلمان و دانش آموزان با خودکارآمدی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری اضطراب امتحان
مریم صالحی نژاد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۸
تدوین و ارزیابی اثربخشی بسته آموزشی شناختی- رفتاری الیس بر بی انگیزگی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پیش دانشگاهی و سوم دبیرستان
سعیده یعقوبی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۲
شناسایی مشکلات هیجانی، انگیزشی و اجتماعی دانشآموزان با اختلالات یادگیری براساس یک پژوهش ترکیبی و مقایسه با دانشآموزان عادی
عالیه صمدی سلجوقی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۰۷
نقش میانجیگرانه خودتنظیمی شناختی هیجانی وسیستم فعالساز/بازداری رفتاری در تبیین رابطه بین حساسیت پردازش حسی بالا و تکانشگری در اداره ی کلاس
معصومه ذبیحی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۵/۰۷
شناسایی طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان قلدر و قربانی در مدرسه
ترانه شایسته تاز
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۴/۱۴
بررسی نگرش اعضای هیئت علمی نسبت به سیاستهای پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد و رابطه آن با رفتار دانشی آن ها
صبورا تیزهوش
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۲/۱۹
ساخت و اعتباریابی مقیاس خودتنظیمی پژوهشی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی
محمد کوهی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۲/۲۱
شناسایی نشانگرها و ساختار عاملی کمک طلبی در زمینه ی پژوهش: ساخت و اعتبار یابی مقیاس کمک طلبی پژوهشی
طلیعه سعیدی رضوانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۸
تاثیر روش اجتماع پژوهشی در برنامه فلسفه برای کودکان بر هوش موفق دانش آموزان پایه هفتم
زهره گله دارکاخکی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۱۸
بررسی نقش میانجیگرانه خودتنظیمی هیجانی و مهارت های حل مساله اجتماعی در تبیین رابطه بین سبک های فرزندپروری ادراک شده و اضطراب امتحان دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
فاطمه جلیلی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۱۲
نقش ادراک از محیط آموزشی-پژوهشی بر رفتار علمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد
محبوبه صفری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۰
ارائه مدل علّی درگیری و خودمختاری پژوهشی: با نقش واسطهای معنای تحصیلی
یاسر گراوند
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۹
مفهوم پژوهش و پیامدهای مورد انتظارِ آن از دیدگاه استادان و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد:
بررسی تحولی و تطبیقی اثر بافت
سمیه حاتمی کیا
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۱
مقایسه اثربخشی روش تدریس پژوهش محور با روش تدریس محتوامحور بر مهارتهای پژوهشی و اجتماعی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان سرخس
فرشته سیستانی زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۴
ضرورتها، موانع و امکان اجرای پژوهش میانرشتهای در تعلیم و تربیت از منظر پژوهشگران آموزشی و بینرشتهای با استفاده از روش ترکیبی
عبدالمجید فروتنیان شهربابکی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۳/۳۱
گرایشهای پارادایمیک روشی در پژوهشگران آموزشی و عوامل مؤثر بر آن (مطالعه آمیخته)
صدیقه نظری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۷
شناسایی مؤلفههای مرتبط با کاربست فراشناخت در زمینهی پژوهش: ساخت و اعتباریابی مقیاس فراشناخت پژوهشی
مرضیه حقایقی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۴
نقش محیط سازنده گرای اجتماعی ادراک شده در انگیزش پیشرفت مدارس متوسطه دوم شهر مشهد: آزمون یک مدل ساختاری علی با میانجی گری یاورهای انگیزشی
سمیه چوپانکاره
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۱
تاثیر برنامه آموزش خود تنظیمی بر اساس مدل زیمرمن و کواچ بر انگیزش پیشرفت و درگیری تحصیلی
سیده مهدیه پرهیز
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۷/۲۱
نقش میانجی گرانه و مستقیم دورنمای آینده در رابطه بین نشانگرهای شخصیتی و معنای زندگی با انگیزش تحصیلی دانشجویان دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد
سیده زهرا هاشمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۳/۲۵
رواسازی مقیاس ارزیابی دانش عصب شناختی معلمان و رابطه دانش عصب شناختی معلمان با اثربخشی تدریس آنان
طاهره سلمانی ها
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۱۸
نقش فرصت های آموزشی -پژوهشی و خودکارآمدی پژوهشی درآمادگی های شناختی – عاطفی برای خلاقیت پژوهشی دانشجویان
شهناز احمدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۱۲
طراحی و ارزیابی ساختار عاملی مقیاس همکاریهای علمی در پژوهشگران دانشگاه فردوسی مشهد
سمانه غلباش قره بلاغی اینالو
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۰/۰۳
تدوین سیاهه استانداردهای ارزیابی از آزمونها در تحقیقات علوم تربیتی و روانشناسی و ارزیابی کاربرد آن در پایاننامهها و گزارشهای پژوهشی انتشار یافته
نسرین محمدتقی زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۷/۳۰
نقش سوگیری های اسنادی و خصومت در میانجی گری رابطه بین سبکهای دلبستگی و پرخاشگری نوجوانان پسر دوره راهنمایی شهر مشهد
حمید ناصریان حاجی آبادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۷/۱۴
بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش و تأثیرآن بر ارتقای مهارت پژوهشی، روحیه پژوهشگری و نگرش انتقادی دانش آموزان ششم ابتدایی
زهره جاویدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۷/۱۲
مقایسه اثربخشی بازآموزی اسنادی و آموزش حرکات موزون ورزشی همراه با آموزش ویژه در کاهش اختلال دیکته دانش آموزان مناطق روستایی
فرزانه صانعی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۷/۰۵
اثربخشی روش دانش آموز محور دبستان میزان در مقایسه با مدارس عادی بر مهارت های اجتماعی و مولفه های عاطفی در شهر تهران
سیداحسان افشاری زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۶/۳۰
بررسی نقش نیاز های خود تعیین گری در نگرش و انگیزش اخلاق پژوهشی دانشجویان مقطع دکتری تخصصی دانشگاه فردوسی مشهد
مسیح اله برسلانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۱/۲۱
نقش میانجیگری پیامدهای موردانتظار پژوهشی در رابطه روحیه پژوهشی و حمایت استادان از استقلال پژوهشی با انگیزش پژوهشی دانشجویان
محمدصادق میری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۰/۰۸
بررسی وضعیت موجود ظرفیت پژوهشی نظام آموزشی برای انجام پژوهش توسط معلمان و نیازسنجی آموزش پژوهش به معلمان ابتدایی شهر مشهد
رابعه اکرمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۷/۰۶
نقش میانجی خودتنظیمی هیجانی در رابطه بین جو عاطفی خانواده و مهارت های اجتماعی نوجوانان: آزمون یک الگوی علی تحولی
هانیه موحدی راد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۴/۱۰
نقش محیط های اجتماعی خودتعیین گرانه (خانه، مدرسه و دوستان) بر جهت گیری هدفی دانش آموزان
فاطمه ثانوی گروسی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۴/۰۲
نقش کمال گرایی و فراشناخت در فرسودگی شغلی دبیران مقطع راهنمایی شهرستان شیروان
حسین سبزپری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۱۰/۲۷
رابطه سبک های یادگیری و درگیری تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
رمضانعلی زرنک
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۱۰/۲۵
نقش عوامل اجتماعی و محیط آموزشی- پژوهشی دانشگاه بر خودکارآمدی پژوهشی و عملکرد آموزشی-پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد
هوشنگ گراوند
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۰۷/۱۲
نیازسنجی و اولویّتیابی نیازهای پژوهشی معلمان مقطع متوسطه شهر مشهد، و ارزیابی از پیشنهادات کاربردی طرحهای پژوهشی خاتمه یافته و اولویتهای پژوهشی مصوب در آموزش و پرورش خراسان رضوی
فاطمه ارفع بلوچی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۰۴/۲۱
تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی برحل مسأله شناختی و اجتماعی در کودکان پیش دبستانی
افسانه جلوه گر
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۰۳/۳۱
نقش نیازهای اساسی خودتعیین گری، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکی