فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ
تعداد موارد: ۸۶

User preferences in ride-sharing mathematical models for enhanced matching

Scientific Reports

مجلات خارجی 2024 November Volume (14) No (1)

The assignment of project managers to projects in an uncertain dynamic environment

Annals of Operations Research

مجلات خارجی 2024 October Volume (341) Pages (1107-1134)

A Clustering-Classification Recommender System based on Firefly Algorithm

Journal of Artificial Intelligence and Data Mining

مجلات خارجی 2022 January Volume (10) No (1) Pages (103-116)

Hybrid ensemble learning approaches to customer churn prediction

Kybernetes

مجلات خارجی 2021 May Volume (51) No (3) Pages (1062-1088)

An integrated model for customer equity estimation based on brand equity

International Journal of Market Research

مجلات خارجی 2020 September Volume (63) No (5) Pages (635-664)

Allocation of marketing budgets to maximize customer equity

Operational Research

مجلات خارجی 2020 June Volume (20) No (2) Pages (561-583)

A robust goal programming model for the capital budgeting problem

Journal of the Operational Research Society

مجلات خارجی 2018 April Volume (69) No (7) Pages (1105-1113)

A goal programming capital budgeting model under uncertainty in Construction industry

Scientia Iranica

مجلات خارجی 2018 April Pages (841-851)

Solving an extended multi-row facility layout problem with fuzzy clearances using GA

Applied Soft Computing

مجلات خارجی 2017 September Volume (61) No (1) Pages (819-831)

Customer lifetime valuation using real options analysis

Journal of Marketing Analytics

مجلات خارجی 2015 October Volume (3) No (3) Pages (122-134)

Dynamic Facility Location with Stochastic Demand

Journal of System Management

مجلات خارجی 2015 August Volume (3) No (3) Pages (77-90)

Allocation of marketing budgets to customer acquisition and retention spending based on decision calculus

Journal of Modelling in Management

مجلات خارجی 2015 July Volume (10) No (2) Pages (179-197)

A New Model for the Calculation of Customer Life-time Value in Iranian Telecommunication Companies

، Hamidreza Koosha ، ،

International Journal of Management, Accounting and Economics

مجلات خارجی 2015 May Volume (2) No (5) Pages (394-403)

Customer Lifetime Value: Literature Scoping Map, and an Agenda for Future Research

چشم انداز مدیریت صنعتی

مجلات خارجی 2014 January Volume (1) No (3) Pages (41-59)

A robust optimization approach to allocation of marketing budgets

Management Decision

مجلات خارجی 2011 January Volume (49) No (4) Pages (601-621)

Robust Optimization for Maximizing Customer Equity under Uncertainty: The Impact of Discounts

نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستمها

کنفرانس های خارجی | 2023-09-12

Health Systems Analytics: A Literature Review and Research Framework

ICHITA - IT Forum Joint Conference (2022)

کنفرانس های خارجی | 2022-11-03

An Optimization Model to Dynamic Partial Ridesharing Problem

17th Iranian International Industrial Engineering Conference

کنفرانس های خارجی | 2021-02-03

The impact of brand equity on customer equity

15th Iran International Industrial Engineering Conference

کنفرانس های خارجی | 2019-01-23

A Bagging Approach to Customer Churn Prediction

2nd International Conference on Industrial and Systems Engineering (ICISE)

کنفرانس های خارجی | 2016-09-14

Application of robust optimization in capacitated maximal covering location problem

2nd International Conference on Industrial and Systems Engineering (ICISE)

کنفرانس های خارجی | 2016-09-14

Churn Prediction in Telecommunication Industry: A Data Mining Approach

12th International Conference on Industrial Engineering

کنفرانس های خارجی | 2016-01-25

An integrated approach to budget allocation in partnership construction projects based on multiple criteria decision making

international 26th EURO/INFORMS conference

کنفرانس های خارجی | 2013-07-01

A Robust Optimization Approach to Customer Equity Management

Global Marketing Conference

کنفرانس های خارجی | 2010-09-09

An Application of Discriminant Analysis for Measuring Customer Lifetime Value

ENBIS’ annual conference, ENBIS9

کنفرانس های خارجی | 2009-09-21

A Robust Optimization approach to Customer Equity Maximization

OR 2008, the annual International Conference of the German Operations Research Society

کنفرانس های خارجی | 2008-09-03

ارزیابی الگوریتم‌های داده‌کاوی بر روی داده‌های آموزشی با استفاده از روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره

تصمیم‌گیری و تحقیق در عملیات

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۴۰۰ دوره (6) شماره (1) صفحات (41-55)

پیش‌بینی و تحلیل عملکرد دانشجویان به کمک تکنیک‌های داده‌کاوی به منظور بهبود عملکرد تحصیلی

فناوری آموزش

مجلات داخلی | خرداد ۱۳۹۸ دوره (14) شماره (4)

کاربرد فنون داده‌کاوی برای پیش‌بینی وضعیت سلامت روان دانشجویان با هدف بهبود وضعیت آموزش

فناوری آموزش

مجلات داخلی | دی ۱۳۹۷ دوره (13) شماره (2) صفحات (157-171)

طراحی نظام ارزیابی مدیریت ارتباط با مشترى (مطالعه موردی: شرکت گاز استان خراسان شمالی)

مدیریت زنجیره تأمین

مجلات داخلی | مهر ۱۳۹۷ دوره (20) شماره (61) صفحات (17-28)

به‌کارگیری و ارزیابی تکنیک‌های داده‌کاوی جهت پیش‌بینی رویگردانی مشتری در صنعت بیمه

بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید

مجلات داخلی | دی ۱۳۹۵ دوره (27) شماره (4) صفحات (635-653)

ارزیابی عملکرد با به‌کارگیری ترکیب مدل تحلیل پوششی داده‌ها و TOPSIS (مورد مطالعه: گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد)

مدیریت فرهنگ سازمانی

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۵ دوره (14) شماره (3) صفحات (909-936)

به کارگیری و مقایسه روش‌های وزن‌دهی ساده، تحلیل سلسله مراتبی فازی و ماشین بردار پشتیبان در شناسایی عوامل داخلی و خارجی در تحلیل سوات

پژوهش های مدیریت راهبردی

مجلات داخلی | خرداد ۱۳۹۵ دوره (22) شماره (60) صفحات (37-62)

به کارگیری ریاضیات تصمیم در تخصیص بودجه های بازاریابی متکی بر زنجیره های مارکوف

بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید

مجلات داخلی | خرداد ۱۳۹۳ دوره (25) شماره (1) صفحات (109-122)

عوامل بحرانی موفقیت و شکست پروژه های استقرار سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9000) در بخش خدمات

کنترل کیفیت

مجلات داخلی | تیر ۱۳۹۰ دوره (7) شماره (46) صفحات (12-21)

به کارگیری الگوی حذف فراگیر فعالیت های بدون ارزش افزوده در شرکت جهان افروز بر پایه مدیریت ناب

شریف

مجلات داخلی | مرداد ۱۳۸۹ دوره (1) شماره (26) صفحات (11-25)

اولویت‌بندی منابع انرژی‌های تجدیدپذیر به کمک الگوریتم‌های توسعه یافته تصمیم‌گیری چندمعیاره (روش‌های PAPRIKA و PAMSSEM)

نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستمها

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۲/۰۶/۲۱

مقایسه و ارزیابی روشهای طبقه‌بندی در پیشبینی اختلال اضطراب

هجدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۸/۲۶

طراحی و ساخت سامانه اندازه گیری سرعت تغذیه نخ در ماشین آلات گردباف

دوازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۳/۱۹

پیش‌بینی ارزش دوره‌ی عمر مشتریان با استفاده از توزیع هندسی بتا

ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم­ها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۰۶/۱۹

بررسی و پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی با استفاده از انواع تکنیک‌های مختلف شبکه عصبی داده کاوی با انتخاب ویژگی مبتنی بر الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات

اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۰۴/۲۶

بررسی عملکرد نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی مشهد مبتنی بر تکنیک‌های داده‌کاوی

شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۱۱/۰۲

پیش‌بینی اتمام به موقع تحصیل دانشجویان کارشناسی با استفاده از داده‌کاوی مبتنی بر الگوریتم ژنتیک

اولین کنفرانس بین‌المللی اصول فناورانه در مدیریت و مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۹/۲۷

پیش‌بینی تقاضا با در نظر گرفتن کالای رقیب: نمونه موردی

پنجمین کنفرانس بینالمللی مهندسی صنایع و سیستمها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۶/۱۳

طراحی یک سیستم توصیه گر مبتنی بر رفتار گذشته مشتری و مشتریان مشابه در عمده فروشی

پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم­ها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۶/۱۳

پیش‌بینی زمان خرابی ماشین‌آلات با استفاده از یادگیری عمیق

پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم­ها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۶/۱۳

احصاء و تدوین فرایندها و بسترسازی ایجاد سامانه جامع آرامستان‌های شهر مشهد

چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه‌ای و جهانی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۲/۱۲

طراحی نظام ارزیابی مدیریت ارتباط با مشترى (مطالعه موردی شرکت گاز استان خراسان شمالی)

پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۷/۱۱/۰۳

پیش‌بینی ارزش دوره عمر مشتری با استفاده از مفهوم رویگردانی جزئی

چهارمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع و سیستم‌ها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۷/۰۶/۲۱

پیش‌بینی ارزش دوره عمر مشتریان به کمک فرایند مارکوف

چهارمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع و سیستم‌ها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۷/۰۶/۲۱

چیدمان محصولات با استفاده از قوانین انجمنی (مطالعه موردی: فروشگاه دانشگاه فردوسی مشهد)

چهارمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع و سیستم‌ها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۷/۰۶/۲۱

پیش‌بینی رویگردانی مشتریان با استفاده از کرنل‌های ترکیب شده در تکنیک ماشین بردار پشتیبان

سومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع و سیستم‌ها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۶/۰۶/۲۲

خوشه‌بندی مشتریان بانک با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه بهبودیافته برمبنای معیارهای آنتروپی و مجذور مربعات خطا

دهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۶/۰۲/۱۳

رویکردی مبتنی بر نظریه دورنما و تاپسیس برای انتخاب تامین‌کننده

دهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۶/۰۲/۱۳

ارائه مدل اثرگذاری ارزش ویژه برند بر ارزش ویژه مشتری

سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۱۲/۰۴

ارزش‌گذاری امتیاز فروش پروژه های دارویی با استفاده از روش اختیارحقیقی

سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۱۲/۰۴

به کارگیری کرنلهای چندگانه در ماشین بردار پشتیبان به منظور پیش بینی رویگردانی مشتریان

سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۱۲/۰۴

بررسی تکنیکهای متفاوت متکی بر دسته بندی به منظور بررسی رویگردانی مشتریان در سطوح متفاوت

سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۰۸/۲۰

پیش‌ینی رویگردانی مشتریان با در نظر گرفتن سطوح متفاوت وفاداری

دومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم‌‌ها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۰۶/۲۴

روشی برای خوشه‌بندی تکاملی با استفاده از الگوریتم کرم شب‌تاب

دومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم‌‌ها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۰۶/۲۴

مدلی جهت انتخاب روش‌های پیشبرد بهینه نگهداری و توسعه رابطه با مشتریان

دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۱۱/۰۵

بررسی میزان تاثیر اثربخشی تبلیغات بر ارزش نشان تجاری

دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۱۱/۰۵

به‌کارگیری ماشین بردار پشتیبان حداقل مربعات وز‌ن‌دار در ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان

دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۱۱/۰۵

برنامه‌ریزی پستهای فوق توزیع خراسان به منظور تخصیص بهینه بودجه با استفاده ازبرنامه‌ریزی ریاضی

دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۱۱/۰۵

تحلیل اقتصادی برونسپاری به کمک رویکرد اختیارات حقیقی: نمونه موردی، شرکت آب و فاضلاب مشهد

دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۱۱/۰۵

کاربرد نظریه بازی‌ها در برگزاری مناقصه در شرایط رقابت

کنفرانس بین‌المللی یافته‌های نوین پژوهشی در مهندسی صنایع و مهندسی مکانیک

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۰۶/۲۶

مدلی برای برآورد اعتبار متقاضیان وام‌های بانکی با استفاده از ماشین بردار پشتیبان

کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستمها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۰۶/۲۵

مدلی فازی جهت اولویت بندی و امتیازدهی مشتریان بر اساس داده‌های رفتاری

کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستمها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۰۶/۲۵

استفاده از برنامه‌ریزی آرمانی و بهینه‌سازی استوار برای سهم‌بندی سرمایه‌ای

کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستمها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۰۶/۲۵

مدل استوار آرمانی برای حل مسأله بودجه‌بندی سرمایه

کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۰۳/۲۶

ارائه یک روش ابتکاری برای حل مسأله طراحی چیدمان تسهیلات چند ردیفه با در نظر گرفتن هزینه فرصت

هشتمین کنفرانس انجمن ایرانی تحقیق در عملیات

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۰۲/۳۱

طراحی سیستم خبره جهت پیشبینی رفتار مشتری برمبنای بخشبندی مشتریان (مطالعه موردی : شرکت صنایع چوب و فلز تولیکا)

کنفرانس بین‌المللی ابزارها و تکنیک‌های مدیریت

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۱۲/۰۵

انتخاب سبد بهینه‌ی پروژه‌ها در شرایط عدم اطمینان با استفاده از برنامه‌ریزی تصادفی چند مرحله‌ای با قابلیت جایگزینی پروژه‌ها در طول اُفق زمانی

یازدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۱۰/۱۷

پیش‌بینی رویگردانی مشتری در صنعت بیمه با استفاده از تکنیک بردار پشتیبان

یازدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۱۰/۱۷

مدلی ترکیبی برای بودجه بندی سرمایه‌ای بر اساس فرایند تحلیل شبکه‌ای (ANP) و برنامه‌ریزی آرمانی

هفتمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۰۲/۲۴

توسعه پایدار از طریق بازیافت با تمرکز بر بهینه سازی شبکه

هفتمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۰۲/۲۴

مدل چند هدفه بودجه بندی سرمایه بابکارگیری برنامه ریزی آرمانی و فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی

هفتمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۰۲/۲۴

بخش بندی بازار با مدل جدید RFMP و اولویت بندی بخش ها با روش AHP

دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستمها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۲/۱۲/۰۶

ارائه مدل مکانیابی تصادفی تسهیلات با استفاده از روش برنامه ریزی تصادفی

دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستمها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۲/۱۲/۰۶

بخش بندی بازار و اولویت بندی بخشها مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره

دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۲/۱۱/۰۷

شناسایی عوامل بحرانی موفقیت و شکست پروژه های استقرار سیستم مدیریت کیفیت در خدمات

http://tqmconf90.gbpm.ir/index04.htm

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۰/۰۴/۲۹

اولویت‌بندی مشتریان با استفاده از ارزش دوره عمر مشتری و واریانس

هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۹/۰۹/۲۷

رویکردی پویا برای تخصیص بودجه‌های ارتباط با مشتریان

هفتمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۹/۰۷/۱۴

کاربرد ریاضیات تصمیم گیری در مدیریت ارتباط با مشتری

سومین کنفرانس بین المللی لجستیک و زنجیره تامین

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۸/۰۸/۲۵

به کارگیری بهینه سازی استوار برای تخصیص بودجه های ارتباط با مشتریان

دومین کنفرانس بین المللی تحقیق در عملیات ایران

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۸/۰۲/۳۰

بخش‌بندی بازار به کمک مفهوم ارزش زمان عمر مشتری

ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۷/۱۱/۳۰