شناسایی کتابهای داستانی مناسب کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی (adhd) در گروههای سنی «الف»، «ب» و «الف/ب» بر پایه رویکرد کنشهای اجرایی در نظریه گسترشیافته بازداری رفتار بارکلی
نجمه رحیمی سه گنبد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۱۱/۳۰
بررسی توانمندی متون کهن فارسی در پرورش تفکر فلسفی کودکان (مطالعه موردی داستانهای مرزباننامه)
زینب رفاهی کمساری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰
توانمندی داستانها با رویکرد کتابدرمانی در تحول شناختی کودکانِ گروه سنی «ب» و «ج» بر پایۀ نظریۀ رفتاردرمانیِ عقلانیهیجانی (rebt) و تحلیل گفتمان دیدگاه کودکان دربارۀ عناصر این نظریه در داستانها
بهار قادری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۳
آسیب شناسی کتاب های داستانی تصویری بازاری برای کودکان گروه سنی «الف» و «ب» از بعد انتقال فرهنگ ملی و دیگر زمینه ها
آرزو کرباسی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۷/۲۵
تحلیل عوامل مؤثر بر فرایند تغییر برنامه ریزی شده در کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد بر اساس نظریه میدانی لوین، چسبندگی دانش و آموخته زدایی
سمیه السادات اخشیک
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۴/۰۳/۲۷
سنجش هماهنگی راهبردهای مدیریت دانش و زیرنظامهای آن در کتابخانههای مرکزی دانشگاهی با راهبردهای دانشگاهها و نقش آن در پیادهسازی مدیریت دانش
مجتبی کفاشان کاخکی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۳/۰۷/۱۰
بررسی زیرساختها و سنجش توانمندیها و مهارتهای کتابداران دانشگاه فردوسی مشهد برای راه اندازی خدمات مرجع الکترونیکی
ملیحه ایلخانی مهنه
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۴/۱۷
بررسی کارآمدی راهنماهای پیوسته بر مبنای مدل یادگیری واک (vak) در افزایش استفاده پذیری سیستم اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد برای اعضاء هیأت علمی
رضا خسروی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۴/۱۷
تحلیل وب سایتهای کودکان از دیدگاه نظریه شناختی پیاژه (نیم دوره عملیات عینی)
محمدرامین نادری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۸۸/۰۴/۱۶
بررسی مخزن سازمانی دانشگاه فردوسی مشهد و سنجش میزان همخوانی آن با معیارهای تخصصی