دکتر بهروز مهرام
استاد
درباره من
انتشارات
دروس
پایان نامه ها
کتاب ها
EN
فیلتر بر اساس:
همه
کارشناسی ارشد
دکتری
مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد:
۶۰
انسان فرهیخته از دیدگاه مولوی و دلالتهای آن برای برنامه درسی معنوی
محمود رضائی اتراباد
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۳/۰۸/۰۸
ارزشیابی اقدام پژوهی معلمان در استان خراسان رضوی: ارزیابی برنامه از طرح تا عمل بر اساس الگوی ارزیابی پروواس
مریم مقدم پور
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
شناسایی نیازهای آموزشی دانش آموزان مقطع متوسطه در خصوص سواد رسانهای
سمانه صادقی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
شناسایی تدابیر انگیزشی معلمان دوره ابتدایی در تدریس و تطبیق آن با الگوی انگیزشی تدریس کلر (arcs)
رقیه افرا
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
شناسایی موانع و زمینه های مشارکت خانواده در مراحل مختلف برنامه ریزی درسی
عاطفه صلواتی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
عنوان شناسایی مؤلفه ها و شاخص های ارزیابی پژوهشکده های علوم انسانی دانشگاهی : (مطالعه موردی دانشگاه فردوسی مشهد) /
سوسن جاودانی عادل
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
چالش ها و استلزام های چارچوب یادگیری زبان انگلیسی در آموزش و پرورش عمومی ایران
اکرم خفاجه
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
یادگیریهای ضمنی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در مواجهه با برنامهدرسی کارورزی: علل، زمینهها و پیامدها /
فائزه غلامی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
مقایسه ی روحیه ی پژوهشگری در معلمان دانش آموخته ی دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه ها و تبیین دلایل تفاوت احتمالی
سیده فاطمه چاجی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
طراحی محیط یادگیری غیررسمی برای توسعه حرفه ای مدیران بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
مجید رشیدترابی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
طراحی بدیل الگوی کلان برنامه درسی تربیت معلم جمهوری اسلامی ایران
محمدحسین بهرامی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
استلزام های فضای فیزیکی مدارس ابتدایی برای توسعه فضای روانی- اجتماعی مناسب دانش آموزان
طاهره چوپانیان مقدم
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
شناسایی عوامل، زمینهها و موانع مؤثر بر رفتارهای خود مراقبتی بهداشتی دانش آموزان (مطالعهای مبتنی بر نظریه زمینهای)
فاطمه طلایی بیمرغی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
ساخت و اعتباریابی مقیاس خودپنداره پژوهشی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم
ملیکا کریمی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
طراحی الگوی مشارکت اجتماعی برای سیاستگذاری در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
رقیه فاضل
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
استلزامهای برنامه درسی موسیقی در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر مقطع ابتدایی
مصطفی صفاپورقوچانی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
شناسایی راهکارهای توسعه همکاری پژوهشی میان گروههای علوم تربیتی و اداره کل آموزشوپرورش (قلمروی مطالعه: خراسان رضوی)
مژده ساعدی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
ارائه الگوی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در نظام آموزش و پرورش رسمی سوریه
عفراء عارفی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
شناسایی عوامل مؤثر بر علاقه دانشآموزان مقطع ابتدایی به فعالیتهای پژوهشی
مهسا غفاری
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
استلزامهای برنامه درسی روح افزا مبتنی بر دیدگاه جان میلر برای دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش ایران
علی برائی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
شناسایی و دستهبندی خطاهای رایج در پایاننامههای رشته –گرایشهای علومتربیتی (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)
زینب سادات حسینی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
بررسی تجارب زیسته دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی از داوری در جلسات دفاع (مطالعهای مبتنی بر پدیدارشناسی برای باز طراحی برگزاری جلسه دفاع)
وحید غلامی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
شناسایی راهبردهای توسعه فناوری های نرم در قلمرو علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد براساس الگوی swot
زهرا کربلایی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
واکاوی برنامه درسی اجراشده به منظور کشف عوامل اثرگذاربرفرهنگ رقابت دانش آموزان؛مطالعه ای مبتنی بر پژوهش روایی
محمود رضائی اترآباد
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
تببین چرایی تمایل به تحصیل درفرآیند آموزش و پرورش مسجد محور - مطالعه ای مبتنی بر پدیدارشناسی
مسعود بیاضی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
طراحی برنامه درسی متناسب با شرایط بحران: الگویی برای آموزش و پرورش عمومی جمهوری اسلامی ایران
سیدعلی قادری
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
شناسایی ویژگی های شخصیتی اثرگذار بر اقدام پژوهی و ساخت ابزار مناسب
زهرا حسینی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
چارچوب استلزام های ارزشیابی مطلوب از عملکرد معلمان مقطع ابتدایی
محمدحسین بهرامی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
واکاوی رویکردهای فمنیستی به عنوان هویتی نوین در کتاب های درسی مقطع متوسطه
محدثه السادات اسمعیل زاده شورکی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
تکوین اخلاق بین فردی دانش آموزان در تعامل با برنامه درسی پنهان
فاطمه سادات خاتمی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
ارزیابی مؤلفههای برنامه درسی از حیث اثرگذاری بر تکوین روحیه اقتصادی دانشآموزان ابتدایی (پویشی در خصوص برنامه درسی پنهان و اقتصاد مقاومتی)
آزاده ظفرمند
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
شناسایی راهبردهای ارتقای پژوهشگری در دانشآموزان با استفاده از الگوی swot (مورد: دبیرستان دوره متوسطه اول پسرانه در شهر مشهد)
محمداسمعیل قادری
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
تبیین عوامل مؤثر بر رعایت اخلاق پژوهش دانشجویان و مقایسه سهم آنها در زیرگروههای مختلف آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد
رویا پورحاجی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
عوامل روان شناختی پیش بینی کننده در استفاده معلمان از رویکرد پژوهشی در تدریس
زکیه عادلی پور
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
تحلیل برنامه درسی قصد شده نظام آموزش و پرورش ایران از حیث توجه به اقتصاد مقاومتی
زهرا خوجه
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی پرورش خلاقیت در دوره ابتدایی آموزش و برورش جمهوری اسلامی ایران
احمد رجبی باغدار
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
ارزشیابی برنامه درسی اجرا شده درس انشا در پایه ی هفتم دوره اول متوسطه
فریبا غلامی چهکند
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
تاثیر تکلیف شب فعال بر علاقه مندی دانش آموزان دوره ابتدایی نسبت به یادگیری
شهین اسماعیل پور
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
واکاوی هنجارهای حاکم بر فرآیند انتخاب استاد راهنمای پایاننامه (تجارب زیسته دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه فردوسی مشهد)
مجتبی حسینی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
شناسایی سبک تدریس غالب معلمان ابتدایی سوریه و عوامل فردی و محیطی مؤثر بر آن
ممدوح سلامه
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
طراحی و تدوین ساختار عاملی اضطراب پژوهشی و تدوین پرسشنامه برای آن در دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
فاطمه غلامی بورنگ
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
تاثیر برنامه های درسی فوق برنامه برخودپنداره تحصیلی و قانون مداری در دانش آموزان
زهرا نظریه
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
ادراک دانشجویان از فاصله برنامه درسی تجربه شده و موردانتظار و رابطه آن با اهمالکاری تحصیلی
انوشه دانیالی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
بررسی نقش ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مولفه های برنامه درسی در پیش بینی میزان انگیزش پژوهشی آن ها
یونس طاطاری
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
تأثیر طرح یکپارچه سازی آموزشی بر عزت نفس، انگیزش پیشرفت و رشد اجتماعی دانش آموزان نیمه بینای مدارس عادی در مقایسه با مدارس ویژه
محبوبه مصلحی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
واکاوی برنامه درسی قصد شده و ارزشیابی برنامه درسی اجرا شده دانشگاه فرهنگیان در مسیر تربیت معلم به منزله ی پژوهشگر
عبدالمجید دهقان
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
تاثیر مطالعة کتاب های معنوی و حماسی بر عواطف و رفتار دانش آموزان دختر دورة سوم متوسطه
مریم امیرکانیان
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
عوامل پیش بینی کننده تمایل دانشجویان به عنوان آزمودنی در فعالیتهای پژوهشی
محترم پورحسین
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
بررسی تأثیر آموزش تلقینی بر پیشرفت تحصیلی
سیدمحمدصادق طباطبائی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
پرورش گل سرخ (روایتی از زندگی دانش آموزان در محیط مدرسه و در مسیر خلاقیت)
سیده راهله انصاری پور
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهت گیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنان
محسن حیدرزاده
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بررسی نگرش و میزان ارتکاب دانش آموزان به تقلب و نقش مؤلفه های برنامه درسی اجرا شده برآن
مریم فراست
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
بررسی روحیه پژوهشی و عوامل درون مدرسه ای موثر بر آن در دانشآموزان مقطع ابتدایی
زهرا محمدشریفی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
نظریه پایه ور برنامه درسی پنهان در نظام آموزش عالی ایران
انسی کرامتی
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
ساخت و اعتباریابی مقیاس روحیه ی پژوهشی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر مشهد
زینب شیرزاد
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
بررسی کاربرگهای موجودِ ارزیابی کیفیت تولیدات علمی (مقالات علمی پژوهشی)و تدوین کاربرگ مناسب مبتنی بر هنجارهای علم در حوزه علوم انسانی
معصومه افشاری
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
واکاوی برنامه درسی مغفول در تربیت جنسی دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی تحصیلی
اصغر ابراهیمی هرستانی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
آسیب شناسی طرح های ارزیابی درونی و راههای توسعه اثربخشی آن (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)
وجیهه حکیمی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
تحلیل محتوای تمرینهای کتابهای علوم دوره ابتدایی از نظر میزان توجه به فرایند حل مسأله
علی برائی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
بررسی اهداف کتاب های تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی تحصیلی از حیث انطباق با آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران
غلامعلی سیفی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۸۹/۰۶/۳۱