فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۶۰

انسان فرهیخته از دیدگاه مولوی و دلالت‌های آن برای برنامه درسی معنوی

محمود رضائی اتراباد
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۳/۰۸/۰۸

ارزشیابی اقدام پژوهی معلمان در استان خراسان رضوی: ارزیابی برنامه از طرح تا عمل بر اساس الگوی ارزیابی پروواس

مریم مقدم پور
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۳/۰۶/۱۱

شناسایی نیازهای آموزشی دانش آموزان مقطع متوسطه در خصوص سواد رسانه‌ای

سمانه صادقی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۳/۰۵/۲۸

شناسایی تدابیر انگیزشی معلمان دوره ابتدایی در تدریس و تطبیق آن با الگوی انگیزشی تدریس کلر (arcs)

رقیه افرا
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۳/۰۵/۲۱

شناسایی موانع و زمینه های مشارکت خانواده در مراحل مختلف برنامه ریزی درسی

عاطفه صلواتی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

عنوان شناسایی مؤلفه ها و شاخص های ارزیابی پژوهشکده های علوم انسانی دانشگاهی : (مطالعه موردی دانشگاه فردوسی مشهد) /

سوسن جاودانی عادل
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۲۹

چالش ها و استلزام های چارچوب یادگیری زبان انگلیسی در آموزش و پرورش عمومی ایران

اکرم خفاجه
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

یادگیری‌های ضمنی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در مواجهه با برنامه‌درسی کارورزی: علل، زمینه‌ها و پیامدها /

فائزه غلامی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۲۲

مقایسه ی روحیه ی پژوهشگری در معلمان دانش آموخته ی دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه ها و تبیین دلایل تفاوت احتمالی

سیده فاطمه چاجی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۴/۲۷

طراحی محیط یادگیری غیررسمی برای توسعه حرفه ای مدیران بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مجید رشیدترابی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۳/۳۰

طراحی بدیل الگوی کلان برنامه درسی تربیت معلم جمهوری اسلامی ایران

محمدحسین بهرامی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۱۱/۲۶

استلزام های فضای فیزیکی مدارس ابتدایی برای توسعه فضای روانی- اجتماعی مناسب دانش آموزان

طاهره چوپانیان مقدم
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۱۹

شناسایی عوامل، زمینه‌ها و موانع مؤثر بر رفتارهای خود مراقبتی بهداشتی دانش آموزان (مطالعه‌ای مبتنی بر نظریه زمینه‌ای)

فاطمه طلایی بیمرغی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۱۳

ساخت و اعتباریابی مقیاس خودپنداره پژوهشی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم

ملیکا کریمی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۰۱

طراحی الگوی مشارکت اجتماعی برای سیاست‌گذاری در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

رقیه فاضل
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۳/۲۳

استلزام‌های برنامه‌ درسی موسیقی در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر مقطع ابتدایی

مصطفی صفاپورقوچانی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۲/۱۷

شناسایی راهکارهای توسعه همکاری پژوهشی میان گروه‌های علوم تربیتی و اداره کل آموزش‌وپرورش (قلمروی مطالعه: خراسان رضوی)

مژده ساعدی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۰/۱۲

ارائه الگوی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در نظام آموزش و پرورش رسمی سوریه

عفراء عارفی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۷/۲۹

شناسایی عوامل مؤثر بر علاقه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی به فعالیت‌های پژوهشی

مهسا غفاری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۲۹

استلزام‏های برنامه درسی روح افزا مبتنی بر دیدگاه جان میلر برای دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش ایران

علی برائی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۶/۳۰

شناسایی و دسته‌بندی خطاهای رایج در پایان‌نامه‌های رشته –گرایش‌های علوم‌تربیتی (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)

زینب سادات حسینی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۴/۲۷

بررسی تجارب زیسته دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی از داوری در جلسات دفاع (مطالعه‏ای مبتنی بر پدیدارشناسی برای باز طراحی برگزاری جلسه دفاع)

وحید غلامی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۷/۳۰

شناسایی راهبردهای توسعه فناوری های نرم در قلمرو علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد براساس الگوی swot

زهرا کربلایی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۳/۳۱

واکاوی برنامه درسی اجراشده به منظور کشف عوامل اثرگذاربرفرهنگ رقابت دانش آموزان؛مطالعه ای مبتنی بر پژوهش روایی

محمود رضائی اترآباد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۲/۱۸

تببین چرایی تمایل به تحصیل درفرآیند آموزش و پرورش مسجد محور - مطالعه ای مبتنی بر پدیدارشناسی

مسعود بیاضی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۱/۳۰

طراحی برنامه درسی متناسب با شرایط بحران: الگویی برای آموزش و پرورش عمومی جمهوری اسلامی ایران

سیدعلی قادری
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۷/۱۰

شناسایی ویژگی های شخصیتی اثرگذار بر اقدام پژوهی و ساخت ابزار مناسب

زهرا حسینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۳۰

چارچوب استلزام های ارزشیابی مطلوب از عملکرد معلمان مقطع ابتدایی

محمدحسین بهرامی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۴/۱۰

واکاوی رویکردهای فمنیستی به عنوان هویتی نوین در کتاب های درسی مقطع متوسطه

محدثه السادات اسمعیل زاده شورکی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۱/۳۰

تکوین اخلاق بین فردی دانش آموزان در تعامل با برنامه درسی پنهان

فاطمه سادات خاتمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۱/۳۰

ارزیابی مؤلفه‌های برنامه درسی از حیث اثر‌گذاری بر تکوین روحیه اقتصادی دانش‌آموزان ابتدایی (پویشی در خصوص برنامه درسی پنهان و اقتصاد مقاومتی)

آزاده ظفرمند
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۱/۳۰

شناسایی راهبردهای ارتقای پژوهشگری در دانش‌آموزان با استفاده از الگوی swot (مورد: دبیرستان دوره متوسطه اول پسرانه در شهر مشهد)

محمداسمعیل قادری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۲

تبیین عوامل مؤثر بر رعایت اخلاق پژوهش دانشجویان و مقایسه سهم آن‌ها در زیرگروه‌های مختلف آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد

رویا پورحاجی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۲/۰۷

عوامل روان شناختی پیش بینی کننده در استفاده معلمان از رویکرد پژوهشی در تدریس

زکیه عادلی پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۹/۲۹

تحلیل برنامه درسی قصد شده نظام آموزش و پرورش ایران از حیث توجه به اقتصاد مقاومتی

زهرا خوجه
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۳۱

طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی پرورش خلاقیت در دوره ابتدایی آموزش و برورش جمهوری اسلامی ایران

احمد رجبی باغدار
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۵/۰۵/۱۱

ارزشیابی برنامه درسی اجرا شده درس انشا در پایه ی هفتم دوره اول متوسطه

فریبا غلامی چهکند
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۴/۰۶

تاثیر تکلیف شب فعال بر علاقه مندی دانش آموزان دوره ابتدایی نسبت به یادگیری

شهین اسماعیل پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۲/۱۶

واکاوی هنجارهای حاکم بر فرآیند انتخاب استاد راهنمای پایان‌نامه (تجارب زیسته دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه فردوسی مشهد)

مجتبی حسینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۱/۰۵

شناسایی سبک تدریس غالب معلمان ابتدایی سوریه و عوامل فردی و محیطی مؤثر بر آن

ممدوح سلامه
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۹/۰۴

طراحی و تدوین ساختار عاملی اضطراب پژوهشی و تدوین پرسشنامه برای آن در دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد

فاطمه غلامی بورنگ
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۸/۱۸

تاثیر برنامه های درسی فوق برنامه برخودپنداره تحصیلی و قانون مداری در دانش آموزان

زهرا نظریه
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۷/۱۲

ادراک دانشجویان از فاصله برنامه درسی تجربه شده و موردانتظار و رابطه آن با اهمالکاری تحصیلی

انوشه دانیالی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۴/۲۴

بررسی نقش ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مولفه های برنامه درسی در پیش بینی میزان انگیزش پژوهشی آن ها

یونس طاطاری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۳/۱۷

تأثیر طرح یکپارچه سازی آموزشی بر عزت نفس، انگیزش پیشرفت و رشد اجتماعی دانش آموزان نیمه بینای مدارس عادی در مقایسه با مدارس ویژه

محبوبه مصلحی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۳/۱۲

واکاوی برنامه درسی قصد شده و ارزشیابی برنامه درسی اجرا شده دانشگاه فرهنگیان در مسیر تربیت معلم به منزله ی پژوهشگر

عبدالمجید دهقان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۲/۲۸

تاثیر مطالعة کتاب های معنوی و حماسی بر عواطف و رفتار دانش آموزان دختر دورة سوم متوسطه

مریم امیرکانیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۲/۲۳

عوامل پیش بینی کننده تمایل دانشجویان به عنوان آزمودنی در فعالیت‌های پژوهشی

محترم پورحسین
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۰/۱۶

بررسی تأثیر آموزش تلقینی بر پیشرفت تحصیلی

سیدمحمدصادق طباطبائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۶/۲۳

پرورش گل سرخ (روایتی از زندگی دانش آموزان در محیط مدرسه و در مسیر خلاقیت)

سیده راهله انصاری پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۲/۲۱

نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهت گیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنان

محسن حیدرزاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۲/۰۶

بررسی نگرش و میزان ارتکاب دانش آموزان به تقلب و نقش مؤلفه های برنامه درسی اجرا شده برآن

مریم فراست
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۷/۰۶

بررسی روحیه پژوهشی و عوامل درون مدرسه ای موثر بر آن در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

زهرا محمدشریفی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۲/۱۷

نظریه پایه ور برنامه درسی پنهان در نظام آموزش عالی ایران

انسی کرامتی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۲/۰۲/۰۷

ساخت و اعتباریابی مقیاس روحیه ی پژوهشی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر مشهد

زینب شیرزاد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۹/۱۲

بررسی کاربرگهای موجودِ ارزیابی کیفیت تولیدات علمی (مقالات علمی پژوهشی)و تدوین کاربرگ مناسب مبتنی بر هنجارهای علم در حوزه علوم انسانی

معصومه افشاری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۲/۱۰

واکاوی برنامه درسی مغفول در تربیت جنسی دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی تحصیلی

اصغر ابراهیمی هرستانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۲/۰۳

آسیب شناسی طرح های ارزیابی درونی و راههای توسعه اثربخشی آن (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)

وجیهه حکیمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۱۲/۱۶

تحلیل محتوای تمرین‏های کتاب‏های علوم دوره ابتدایی از نظر میزان توجه به فرایند حل مسأله

علی برائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۱۲/۰۲

بررسی اهداف کتاب های تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی تحصیلی از حیث انطباق با آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران

غلامعلی سیفی
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۰۶/۳۱