فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۱۵

بازتعریف سازمان آموزشی و مؤلفه‌های بنیادین آن بر اساس مبانی عصب پدیدارشناختی تربیت

علی نوفرستی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۳/۰۴/۰۲

دستاوردهای تحلیل مفهوم انسان فرهیخته با بهره‌گیری از رئالیسم انتقادی اسلامی برای نظام آموزش عالی ایران

علی صبوری
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۴/۰۸

پداگوژی مبتنی بر هوشیاری کانتمپلیتیو؛ با تمرکز بر رویکرد عصب پدیدارشناسی

زینب مهدوی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۸/۰۸

استلزام های تدوین نظریه برنامه درسی بر اساس رویکرد عصب پدیدارشناسی

علیرضا هوشمند
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۰۷/۲۹

یادگیری بدنمند: نقد رویکرد عصب پژوهی فلسفی به یادگیری و آموزش

بیژن بابایی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۰۶/۱۰

تفکیک ناپذیری عناصر تجربه در محیط یاددهی – یادگیری : گذر از عصب فلسفه چرچلند به عصب پدیدار شناسی وارلا

حسین شرفی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۱۰/۱۴

رویکرد فرارشته ای به برنامه درسی رشته عصب‌شناسی آموزشی در نظام آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران

امین بابادی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۱۰/۲۵

نسبت سیاست و تربیت در اندیشه امام خمینی (ره): سازواری قدرت و هدایت در تربیت اسلامی

مجتبی همتی فر
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۰۸/۲۴

تربیت مبتنی بر تخیل: واکاوی فلسفی دیدگاه ماکسین گرین

افسانه عبدلی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۰۴/۰۷

توانمندسازی در فرایند راهنمایی رساله: تجربه زیسته دانشجویان دکترای ورودی سال تحصیلی 92-1388 دانشکده علوم ‌تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد

سعید شکوری مغانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۲/۲۳

تبیین دانش فناوری آموزشی بر اساس رویکردهای فلسفه فناوری با تأکید بر نظریة انتقادی هابرماس

محمد عبداللهی ارفع
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۱۱/۲۸

مطالعه انتقادی «تربیت معنوی» در دنیای معاصر: مقایسه رویکردهای دینی و نوپدید در عرصه تربیت

حسین باغ گلی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۲/۱۲/۲۲

کارپوشه حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاه: بنیادی برای طراحی برنامه درسی به روش هیوریستیک

نرگس آهنچیان
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۲/۱۱/۰۵

راهبردهای راهنمایی رساله ها و پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه فردوسی مشهد: تحلیلی بر وضع موجود و ترسیم وضع مطلوب

اعظم محمدزاده قصر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۷/۱۵

استلزامات طرح نظریه‌ای تربیتی مبتنی بر پارادایم پیچیدگی

رضا محّمدی چابکی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۰/۰۴/۰۵