دکتر الهام ناجی میدانی
استادیار
درباره من
انتشارات
دروس
پایان نامه ها
کتاب ها
EN
فیلتر بر اساس:
همه
کارشناسی ارشد
دکتری
مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد:
۱۱
بررسی روابط بین آگاهی، سبک تدریس، و انعطافپذیری معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم در ایران
داود نادری
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
نقش بهزیستی روانشناختی لذت اموزش و مشارکت کاری بر رابطه ی مدرس-کلاس
فاطمه کاظم خواه حسن کیاده
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
نقش هوش هیجانی و هوش هیجانی-حسی در پیشرفت زبان خارجی: مقایسه ای بین زبان آموزان عراقی و ایرانی
زینب عبدالعباس جلیل حردان
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
بررسی نقش سبک زمانی معلمان زبان انگلیسی ایرانی در سبک تدریس و کارآمدی آن ها
زهرا اسمی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
بررسی رابطه میان هوش زمانی, هیجانات و طلاق عاطفی-آموزشی در مدرسان زبان انگلیسی
مهرانه صنوبری شهری
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
توسعه و روایی سنجی مجدد نسخه بسط یافته پرسشنامه سنجش میزان تمایل معلمان زبان برای برقراری ارتباط حسی با موضوع تدریس و بررسی رابطه آن با رضایت شغلی
مجتبی عرفانیان بیضائی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
رابطه بین دغدغه مندی، احساسات،کارکردهای اجرایی، و سرسختی معلمان زبان ایرانی: یک مدل چهاربخشی
سیدمحمدابراهیم مومن زاده ابرده
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
تاثیرات یادگیری زبان های انگلیسی, فارسی, عربی بر هوش حسی هیجانی و رابطه ی ان با انگیزه و عملکرد تحصیلی: روش تحقیق ترکیبی
سارا ضیا مشهدی نژاد
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
نقش دیدگاه های زمانی در انگیزه فعال.. غیرفعال و دستاورد زبانی زبان آموزان
احسان عرفانیان احمدپور
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
بررسی رابطه ی بین هیجان نخبه بینی، انگیزه فعال و غیر فعال، و دستاورد زبانی
فاطمه رشید ترابی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
بررسی روابط میان وابستگی به فرهنگ بومی، سرزندگی در یادگیری زبان، و دستاورد زبانی در زبان آموزان ایرانی
فاطمه اعلمی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۰/۱۱/۳۰