مطالعه ی مقایسه ای میان طرح درس های تولیدشده توسط هوش مصنوعی و طرح درس های انسانی: عملکرد و نگرش دانشآموزان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی در ایران
مریم سادات موسوی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
نقش انگیزش فعال و منفعل و ویژگی های شخصیتی معلمان در توجه معلم
سیدامیرحسین موذنی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
نقش چهارچوب ذهنی رشد یابنده زبان آموزان در انگیزه فعال/غیرفعال و خودمختاری آنها
سعیده براتی کاریزنو
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
بررسی رابطه میان هوش زمانی⹁ هیجانات و طلاق عاطفی-اموزشی در مدرسان زبان انگلیسی
مهرانه صنوبری شهری
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بررسی نقش سبک زمانی معلمان زبان انگلیسی ایرانی بر سبک تدریس و کارآمدی آن ها
زهرا اسمی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بررسی روابط بین آگاهی، سبک تدریس، و انعطافپذیری معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم در ایران
داود نادری
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۰
نقش بهزیستی روانشناختی لذت اموزش و مشارکت کاری بر رابطه ی مدرس-کلاس
فاطمه کاظم خواه حسن کیاده
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۷
نقش هوش هیجانی و هوش هیجانی-حسی در پیشرفت زبان خارجی: مقایسه ای بین زبان آموزان عراقی و ایرانی
زینب عبدالعباس جلیل حردان
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۹
توسعه و روایی سنجی مجدد نسخه بسط یافته پرسشنامه سنجش میزان تمایل معلمان زبان برای برقراری ارتباط حسی با موضوع تدریس و بررسی رابطه آن با رضایت شغلی
مجتبی عرفانیان بیضائی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
رابطه بین دغدغه مندی، احساسات،کارکردهای اجرایی، و سرسختی معلمان زبان ایرانی: یک مدل چهاربخشی
سیدمحمدابراهیم مومن زاده ابرده
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
تاثیرات یادگیری زبان های انگلیسی, فارسی, عربی بر هوش حسی هیجانی و رابطه ی ان با انگیزه و عملکرد تحصیلی: روش تحقیق ترکیبی
سارا ضیا مشهدی نژاد
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۴
نقش دیدگاه های زمانی در انگیزه فعال.. غیرفعال و دستاورد زبانی زبان آموزان
احسان عرفانیان احمدپور
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
بررسی رابطه ی بین هیجان نخبه بینی، انگیزه فعال و غیر فعال، و دستاورد زبانی
فاطمه رشید ترابی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
بررسی روابط میان وابستگی به فرهنگ بومی، سرزندگی در یادگیری زبان، و دستاورد زبانی در زبان آموزان ایرانی