فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۱۱

بررسی روابط بین آگاهی، سبک تدریس، و انعطاف‌پذیری معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم در ایران

داود نادری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۷/۱۰

نقش بهزیستی روانشناختی لذت اموزش و مشارکت کاری بر رابطه ی مدرس-کلاس

فاطمه کاظم خواه حسن کیاده
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

نقش هوش هیجانی و هوش هیجانی-حسی در پیشرفت زبان خارجی: مقایسه ای بین زبان آموزان عراقی و ایرانی

زینب عبدالعباس جلیل حردان
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۳/۲۹

بررسی نقش سبک زمانی معلمان زبان انگلیسی ایرانی در سبک تدریس و کارآمدی آن ها

زهرا اسمی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۲/۱۱

بررسی رابطه میان هوش زمانی, هیجانات و طلاق عاطفی-آموزشی در مدرسان زبان انگلیسی

مهرانه صنوبری شهری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۲/۲۲

توسعه و روایی سنجی مجدد نسخه بسط یافته پرسشنامه سنجش میزان تمایل معلمان زبان برای برقراری ارتباط حسی با موضوع تدریس و بررسی رابطه آن با رضایت شغلی

مجتبی عرفانیان بیضائی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۲/۰۳

رابطه بین دغدغه مندی، احساسات،کارکردهای اجرایی، و سرسختی معلمان زبان ایرانی: یک مدل چهاربخشی

سیدمحمدابراهیم مومن زاده ابرده
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۸/۰۲

تاثیرات یادگیری زبان های انگلیسی, فارسی, عربی بر هوش حسی هیجانی و رابطه ی ان با انگیزه و عملکرد تحصیلی: روش تحقیق ترکیبی

سارا ضیا مشهدی نژاد
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۷/۰۴

نقش دیدگاه های زمانی در انگیزه فعال.. غیرفعال و دستاورد زبانی زبان آموزان

احسان عرفانیان احمدپور
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۲۸

بررسی رابطه ی بین هیجان نخبه بینی، انگیزه فعال و غیر فعال، و دستاورد زبانی

فاطمه رشید ترابی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۲/۱۸

بررسی روابط میان وابستگی به فرهنگ بومی، سرزندگی در یادگیری زبان، و دستاورد زبانی در زبان آموزان ایرانی

فاطمه اعلمی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۱/۳۰