1 |
مشخص کردن چارچوب درس، نحوه ارزیابی و ... |
|
2 |
کلیات رفتار سازمانی: ضروت مطالعه سازمان و رفتار سازمانی/ تاریخچه رفتار سازمانی و ریشه های آن/ مفروضات اصلی رفتار سازمانی |
|
3 |
متغیرهای مورد مطالعه در رفتار سازمانی/ سطوح تجزیه و تحلیل در رفتار سازمانی |
|
4 |
چالش های رفتار سازمانی/ بررسی چند مطالعه موردی همراه با نمایش فیلم |
|
5 |
فرایندهای فردی: 1- انگیزش: فرآیند انگیزش/ نیازهای اولیه و ثانویه/ انواع انگیزه ها |
|
6 |
نظریه های محتوایی انگیزش |
|
7 |
نظریه های فرآیندی انگیزش/ مطالعه موردی |
|
8 |
ارزش ها و نگرش ها: نظام ارزشی/ نگرش |
|
9 |
کارکردهای نگرش/ ایجاد و تغییر نگرش |
|
10 |
- ادراک: سیستم ادراک/ ویژگی های ادراک شونده و ادراک کننده |
|
11 |
سازمان ادراکی |
|
12 |
خطاها و تعصبات ادراکی متداول در تصمیم گیری |
|
13 |
نظریه اسناد |
|
14 |
روش های بهبود ادراک |
|
15 |
فرآیندهای گروهی: رهبری/ تعریف و ماهیت رهبری/ نگرش رهبر، پیشینه مطالعات رهبری |
|
16 |
تئوری خصیصه ای/ تئوری های رفتاری/ رویکرد اقتضایی |
|
17 |
پیروی/ سبک های رهبری/ سبک های نوین رهبری/ نمایش فیلم |
|
18 |
گروه ها و تیم ها: تعریف گروه/ نواع گروه/ اهمیت کارگروهی/ تئوری های گروه |
|
19 |
فرآیند کارگروهی/ سوء کارکردهای گروه، تعریف و ویژگی های تیم، تصمیم گیری گروهی، مراحل توسعه گروه، دلایل پیوستن به گروه |
|
20 |
سیستم های سازمانی: فرهنگ/ تعریف و اهمیت فرهنگ سازمانی، سطوح فرهنگ سازمانی |
|
21 |
کارکردها و تأثیر فرهنگ سازمانی |
|
22 |
گونه بندی های فرهنگ سازمانی/ عوامل تأثیر گذار در فرهنگ سازمانی |
|
23 |
فرهنگ (ادامه ) |
|
24 |
فرهنگ (ادامه) |
|