فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ
تعداد موارد: ۶۶

How role overload affects female teachers' work-life balance crafting behaviours: a coexistence collective moderation model

International Journal of Management in Education

مجلات خارجی 2024 January Volume (18) No (1) Pages (46-69)

Remote working and work performance during the COVID-19 pandemic: the role of remote work satisfaction, digital literacy, and cyberslacking

Behaviour and Information Technology

مجلات خارجی 2023 July

Creativity and paternalistic leadership in a developing country's restaurants: The role of job embeddedness and career stage

International Journal of Tourism Research

مجلات خارجی 2021 July Volume (23) No (4) Pages (677-689)

Antecedents and outcomes of job embeddedness among nurses

Journal of Social Psychology

مجلات خارجی 2021 June Volume (162) No (4) Pages (455-470)

Narcissistic leadership and employees’ innovative behaviour: mediating roles of job embeddedness and job engagement

Innovation: Management, Policy and Practice

مجلات خارجی 2021 March Volume (24) No (3) Pages (355-380)

Providing a model of environmental factors affecting the development of the organic food market

International Journal of Nonlinear Analysis and Applications

مجلات خارجی 2021 January Volume (12) Pages (921-935)

بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شغلی کارکنان به واسطه اشتراک دانش و نقش تعدیل‌گر ارتباطات در هتل‌های 4 و 5 ستاره شهر مشهد

مطالعات اجتماعی گردشگری

مجلات داخلی | فروردین ۱۴۰۳ دوره (12) شماره (25) صفحات (101-128)

ارائه مدل ممیزی دانش برای استارتاپ های ایرانی

مدیریت دانش سازمانی

مجلات داخلی | فروردین ۱۴۰۳ دوره (7) شماره (24) صفحات (49-76)

مربی‌گری و عملکرد کارکنان: نقش میانجی پاداش و قدردانی، تعهد و یادگیری

مدیریت منابع انسانی پایدار

مجلات داخلی | آبان ۱۴۰۲ دوره (5) شماره (9) صفحات (7-38)

بررسی تاثیر رهبری متناقض نما بر خلاقیت با نقش میانی خودکارآمدی خلاقانه و هویت یابی با رهبر و نقش تعدیل گر فشار بارکار و نیاز کارکنان به ثبات شناختی

پژوهش نامه مدیریت تحول

مجلات داخلی | مهر ۱۴۰۲ دوره (15) شماره (30) صفحات (10-25)

Evaluating the state of digital human resource management in Iraqi public universities

YMER

مجلات داخلی | مرداد ۱۴۰۲ دوره (1) شماره (3) صفحات (1233-1260)

تثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت

مدیریت بازاریابی

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۴۰۲ دوره (18) شماره (59) صفحات (113-128)

نقش کانال‌های همه‌کاره در افزایش رضایت و وفاداری مشتریان

بررسی های بازرگانی

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۴۰۲ دوره (21) شماره (119) صفحات (75-98)

تاثیر الگوی بازاریابی چندحسی بر تبلیغات شفاهی با تجربه حسی برند و اشتیاق به برند

مطالعات مدیریت راهبردی

مجلات داخلی | فروردین ۱۴۰۲ دوره (14) شماره (53) صفحات (313-332)

تبیین نقش امنیت روانشناختی زنان در رابطه میان پنهان‌کاری دانش، عملکرد شغلی و رفتارهای یاری‌رسان

پژوهش نامه مدیریت تحول

مجلات داخلی | بهمن ۱۴۰۱ دوره (14) صفحات (84-120)

شناسایی مولفه های افتخار سازمانی در سازمان های دولتی

مدیریت منابع در نیروی انتظامی

مجلات داخلی | آبان ۱۴۰۱ دوره (10) شماره (3) صفحات (21-43)

بررسی تأثیر رهبری اخلاقی درک شده بر پنهان‌سازی دانش (نمونه پژوهش: یک شرکت خودروسازی)

مدیریت دانش سازمانی

مجلات داخلی | شهریور ۱۴۰۱ دوره (5) شماره (2) صفحات (143-180)

شناسایی کاربردها، فرصت‌ها و چالش‌های استفاده از فناوری بلاکچین در مدیریت منابع انسانی: مروری نظام‌مند

مطالعات منابع انسانی

مجلات داخلی | خرداد ۱۴۰۱ دوره (12) شماره (1) صفحات (1-16)

بررسی تأثیر شایعهپراکنی و سخنچینی در سازمانهای بخش دولتی بر نگرشهای شغلی و عملکرد کاری کارکنان از طریق بدانگارپنداری سازمانی

پژوهش نامه مدیریت تحول

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۴۰۱ دوره (13) شماره (1) صفحات (56-84)

بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی مسرت و پیامدهای مثبت آن

چشم انداز مدیریت دولتی

مجلات داخلی | مهر ۱۴۰۰ دوره (12) شماره (3) صفحات (126-154)

کارکردهای راهبرد بازاریابی چند سویه

مطالعات مدیریت راهبردی

مجلات داخلی | تیر ۱۴۰۰ دوره (12) شماره (46) صفحات (1-18)

معنویت اسلامی و اثر آن بر سطوح بخشش بین فردی، شادکامی و بروز رفتارهای کاری ناکارامد در کارکنان دانشگاه

فرهنگ در دانشگاه اسلامی

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۴۰۰ دوره (11) شماره (38) صفحات (67-94)

بررسی تأثیر استرس درک‌شده بر جنون خرید اینترنتی با میانجی‌گری مقابلة منفی و نقش تعدیل‌گر عزت‌نفس

تحقیقات بازاریابی نوین

مجلات داخلی | مهر ۱۳۹۹ دوره (10) شماره (3) صفحات (141-158)

نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو)

مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی

مجلات داخلی | شهریور ۱۳۹۹ دوره (8) شماره (4) صفحات (81-90)

بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی

مدیریت کسب و کار بین المللی

مجلات داخلی | شهریور ۱۳۹۹ دوره (3) شماره (10) صفحات (137-154)

تأثیر جو بخشش درک شده بر عملکرد زنان فعال در صنعت گردشگری

مطالعات اجتماعی گردشگری

مجلات داخلی | تیر ۱۳۹۹ دوره (8) شماره (15) صفحات (1-26)

بررسی تأثیر سرمایه روان‌شناختی و تمرکز در کار بر تمایل به ترک خدمت به واسطه روابط محتاطانه: شواهدی از زنان شاغل

مدیریت منابع انسانی پایدار

مجلات داخلی | خرداد ۱۳۹۹ دوره (2) شماره (2) صفحات (29-47)

بررسی تأثیر استراتژی منابع انسانی سبز بر عملکرد صادراتی به‌واسطه مزیت رقابتی

مدیریت کسب و کار بین المللی

مجلات داخلی | دی ۱۳۹۸ دوره (2) شماره (4) صفحات (73-96)

ارائه مدل رفتار غیر اخلاقی تخریب همکاران در سازمان‌های بخش دولتی با استفاده از نظریه داده بنیاد

اخلاق در علوم و فناوری

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۸ دوره (14) شماره (3) صفحات (37-42)

بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی با تبلغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند

مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی

مجلات داخلی | مهر ۱۳۹۸ دوره (7) شماره (25) صفحات (51-64)

بررسی تأثیر استراتژی‌های رفتاری بر تمایل به ترک خدمت در کارکنان زن هتل‌های شهر مشهد

برنامه ریزی و توسعه گردشگری

مجلات داخلی | مهر ۱۳۹۸ دوره (8) شماره (3) صفحات (1-15)

بررسی اثر نقش انتقال دانش در ارتباط بین تعهد موثر و بلوغ مدیریت دانش در سازمان نظام مهندسی

مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

تاثیر تعهد محاسباتی و تعهد هنجاری بر بلوغ مدیریت دانش با توجه به نقش میانجی انتقال دانش

دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۱/۰۹/۲۹

بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در شبکه‏ های اجتماعی بر قصد خرید با نقش میانجی‌گری تصویر لذت‏ جویانه برند

دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۱/۰۹/۲۹

بررسی تاثیر تعامل ادراک شده بر ترجیح برند با میانجی گری ارزش اجتماعی

سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع ؛ مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۱/۰۸/۱۹

بررسی تاثیر تعامل ادراک شده بر ترجیح برند با میانجی گری ارزش اجتماعی

سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع ؛ مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۱/۰۸/۱۹

بررسی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید با میانجی گری تجربه برند و تعدیل گری سطح تعلق خاطر مشتری

هشتمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۱/۰۶/۳۱

بررسی عوامل موثر بر بکارگیری فناوری اینترنت اشیاء با نقش میانجی اعتماد و ریسک درک شده در حوزه سلامت

هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۶/۰۲

بررسی اثر رهبری فروتنانه بر عملکرد شغلی کارکنان (مورد مطالعاتی: وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان افغانستان)

چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۵/۲۰

بررسی تاثیر فرهنگ شرکتی ( قبیله ای، ادهوکراسی، سلسله مراتبی، بازار) بر فساد اداری ادراک شده

چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۵/۲۰

مدل مفهومی تعلق خاطر مصرف کننده به برند بر وفاداری با نقش واسط کیفیت رابطه

چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۵/۲۰

بررسی تاثیر سرمایه فکری بر مزیت رقابتی با میانجی گری قابلیت پویا

اولین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پایداری کسب و کار

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۴/۲۳

بررسی تاثیر تعلق خاطر مصرف کننده به برند بر وفاداری با نقش واسط دلبستگی به برند

اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت ورویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۴/۲۳

بررسی تاثیر سرمایه انسانی برمزیت رقابتی با میانجیگری قابلیت سنجش بازار

اولین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پایداری کسب و کار

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۴/۲۳

بررسی تاثیر بازارگرایی رفتاری بر عملکرد فروشندگان با توجه به نقش میانجیگری رفتارپیشگامانه خدمات

دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی پایداری کسب و کار

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۴/۲۳

تاثیر تعامل برند با مصرف کننده بر دانش برند (مورد مطالعه: کاربران شبکه های اجتماعی برندهای گوشی هوشمند)

هفتمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۴/۲۰

بررسی اثر تائید افراد تأثیرگذار در اینستاگرام بر قصد خرید کاربران به واسطه نگرش به برند و نقش تعدیل گر خودگسستگی

دومین کنفرانس بین المللی «چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری»

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۲/۱۴

بررسی اثر تائید افراد تأثیرگذار بر قصد خرید کاربران اینستاگرام به واسطه حسادت خوش-خیم

دومین کنفرانس بین المللی «چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری»

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۲/۱۴

بررسی عوامل تاثیرگذار بر نگرش و قصد ادامه استفاده ی مصرف کنندگان فناوری اینترنت اشیا در تجهیزات پزشکی و سلامت

پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۲/۱۰

چه زمانی درک مشتری از CSR منجر به رفتارهای فرانقشی مشتری میشود؟ با بررسی نقش میانجی وابستگی عاطفی به برند

پنجمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۲/۱۰

بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی بر وابستگی عاطفی به برند با تعدیلگری معنویت مشتری

پنجمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۲/۱۰

بررسی نقش واسط فرهنگ در رابطه بین بازاریابی بازی های رایانه ای و قصد خرید نسخه های جدید بازی

ششمین کنفرانس بین المللی بازیهای رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۱/۳۰

تأثیر ابعاد استراتژیک تجربه کاربر در بازیهای آنلاین بر بازاریابی شفاهی الکترونیکی

ششمین کنفرانس بین المللی بازیهای رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۱/۳۰

تاثیر هم راستایی استراتژیک جذب دارایی ها بر انتقال دانش به صنعت

هفدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۱/۱۵

بررسی نقش واسط نوآوری در رابطه بین اجرای استراتژی و عملکرد کسبوکارهای نوپا

چهارمین کنفرانس ملی کارآفرینی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۱/۰۷

ارائه مدل شکل گیری پیاده سازی خلاقیت با رویکردی در جهت حکمرانی خوب از طریق سرمایه روانشناختی و سیستم های کاری با عملکرد بالا

چهارمین کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۱/۰۴

ارائه مدل شکل گیری رضایت مشتری: برجسته سازی نقش کیفیت ادغام کانال همه کاره و ارزش درک شده کانال همه کاره در بانکداری

پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۰/۰۸

بررسی تأثیر کیفیت ادغام کانال همه کاره بر وفاداری مشتری به واسطه مشارکت مشتری

پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۰/۰۸

بررسی تأثیر امنیت روان شناختی و استقلال شغلی درک شده بر تمایل به ترک خدمت به واسطه کامیابی در کار

هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۰۹/۱۷

بررسی تأثیر ظرفیت جذب دانش بر عملکرد شرکت از طریق نقش میانجی جهت گیری فناوری

نخستین همایش ملی رویکرد های نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۰۷/۰۲

ارائه مدل شکل‌گیری وفاداری مشتریان: برجسته‌سازی نقش تجربه احساسی مشتری و مصرف متظاهرانه

دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۰۶/۱۹

بررسی تأثیر استاندارد سرمایه گذاری روی کارکنان (IIP) بر عملکرد شرکت از طریق سرمایه انسانی

نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۰۱/۲۸

بررسی تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد شرکت از طریق سرمایه انسانی

نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۰۱/۲۸

بررسی نقش واسط قدرشناسی و تعهد در رابطه بین بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری (موردمطالعه: هتل‌های پنج ستاره شهر تبریز)

سومین کنفرانس بین المللی مدیریت کسب و کار

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۹/۲۶

بررسی نقش واسطه نگرش و جهت گیری شخصی به برند لوکس در رابطه بین جهت گیری مذهبی و تمایل به خرید (مطالعه موردی مشتریان محصولات اپل در شهرستان مشهد)

دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۹/۰۷

شخصیت نام تجاری و تاثیر آن بر اعتماد به نام تجاری و تعهد نام تجاری (مطالعه مشتریان لوازم خانگی سامسونگ در شهرستان مشهد

دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۹/۰۷