فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۶۰

تأثیر استفاده از بازی‌ها و فیلم‌های آموزشی در یادگیری صحبت کردن و شنیدن در میان فراگیران زبان انگلیسی پیش از متوسط عراق: مدارس عالی کربلا در کانون توجه

الماس کمال صالح الزکم
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۷/۰۸

بررسی رابطه بین اشتیاق معلم و اشتیاق تحصیلی و ویژگی های رفتاری زبان آموزان

الهام قنبری استاج
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۷/۰۴

بررسی کتاب زبان سال دهم: بررسی مهارت های تولیدی

ارمان مهران راد
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۳/۰۷

بررسی ارتباط بین کاریزما و انرژی معلمان زبان ایرانی با لذت و اضطراب زبان خارجی دانش آموزان آن ها: مطالعه ترکیبی

فاطمه سادات حسینی زهرایی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۱/۲۴

بکارگیری تکنولوژی بعنوان یک روش جدید و خلاق در تدریس زبان انگلیسی به فراگیران عراقی: درک و برداشت معلمان و فراگیران

انوار حسین مجید الجاسم
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۱/۱۷

تغییر هویت دانشجویان ایرانی مقطع دکتری زبان انگلیسی در مسیر تبدیل شدن به محققان کیفی و مختلط

مریم جلیلی کیا
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۸/۰۲

بررسی نقش پیچیدگی واژگانی، تنوع واژگانی، پیچیدگی نحوی و انسجام در مهارت گفتاری زبان آموزان ایرانی:رویکرد تحقیق مختلط

مهتاب کلاهی اهری
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۸/۰۲

رابطه‌ی دانش منظوری زبان‌آموزان در زمینه کنش‌های گفتاری معذرت‌خواهی و درخواست و توانایی در درک و تولید آن‌ها: بررسی اهمیت سطح زبانی

زهراء عبدالکریم عبدالوهاب مبارک
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۷/۲۵

بررسی خواندن و درک مطلب، راهبردهای خواندن و سوگیری در آزمون خواندن در پرتو هیجامد: مورد زبان آموزان انگلیسی

الهه مرادی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۶/۳۰

بررسی فرهنگ خانه -hca- و ارتباط آن با توانایی نوشتن انگلیسی دانشجویان ارشد عراقی

حنین محمد عبدعلی ابو عمیمه
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۸/۱۶

بررسی ارزیابی بحث پایان نامه های کارشناسی ارشد: تحلیل مقایسه ای زبان آموزان efl ایرانی و عراقی

عمر الفاروق احمد حمید الجنابی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۲۷

بررسی رابطه بین شیوه‌های تدریس معلمان و سرمایه‌گذاری زبانی فراگیران زبان انگلیسی در یادگیری: پژوهشی ترکیبی در عراق

احمد راهی جیاد الهلال
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۶/۱۶

تأثیر کاربرد رسانه های اجتماعی در ارتقا انگیزه ، گوش دادن و مهارت گفتاری زبان آموزان دانشگاه عراق به زبان انگلیسی: یک مطالعه مبتنی بر skype

علی حسن درجال المذکوری
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۴/۰۲

استراتژی های ادب در زبان انگلیسی برای متون اسلامی: تجزیه و تحلیل جامعه شناختی قرآن کریم

حامد کطان جواد الجلیحاوی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۱۱/۲۵

بررسی رابطه زبان‌آموزان عراقی و راهبردهای ناهماهنگ مدرسان و پیامدهای آن دردرک مطلب: (مطالعه موردی دبیرستان‌های ذی‌قار)

ایاد کاظم هرید الاسدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۱۷

بررسی توانمندسازی سلسله مراتبی فضای حرفه ای معلمان زبان انگلیسی از منظر سازمانی: یک مطالعه با روش آمیخته

ناهید رویایی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۰۹/۱۰

بررسی دیدگاه‌های معلمان و دانش‌آموزان زبان انگلیسی عراقی نسبت به مزایا و عیوب کتاب‌های درسی دبیرستان موردپژوهشی شهر سماوه عراق

ولید حمید زاطی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۶/۲۹

تأثیر همگنی و ناهمگنی بر مهارت گفتاری زبان آموزان efl متوسطه عراقی از طریق فعالیت تعاملی مشارکتی

امیر سلمان لفته الزرفی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۶/۱۱

رابطه بین وضعیت اقتصادی اجتماعی زبان آموزان efl متوسطه عراقی و تمایل آنها به یادگیری مشارکتی

سوسن رحمن عوده الخنیفساوی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۴/۱۶

تأثیر استفاده از خلاقیت در کلاس‌های درس زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی توسط معلم عراقی زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم

احمدسالم زوید الحول
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۱/۲۳

تاثیر استفاده از فعالیت‌های مبتنی بر هوش زبانی و هوش روایی بر مهارت نگارش دانشجویان عراقی زبان انگلیسی

صابرین عبدالکریم شاکر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۷/۰۶

تاثیر استفاده از رمزگردانی توسط اساتید عراقی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی بر گرامر و واژگان زبان آموزان عراقی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: مورد پژوهشی استان ذی‌قار

اثمارسالم زوید الحول
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۷/۰۱

هویت زبانی، سرمایه گذاری زبانی و جوامع تخیلی فراگیران زبان انگلیسی ایرانی: یک پژوھش مختلط

ناهید سلطانیان
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۶/۳۰

تاثیر مدیریت تعامل‌گرایانۀ معلمان عراقی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی بر انگیزۀ زبان‌آموزان: مورد پژوهی دانشگاه القادسیه

افراح سامی حمزه بنی حسن
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۳۰

استراتژی های آموزشی تعاملی و تاثیرات آن بر عملکرد زبان گفتاری زبان‌آموزان عراقی: مطالعه موردی دانشگاه بابل

سری محمدجواد عبدالکاظم کم کم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۲۷

تأثیر مدیریت مشارکتی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی مدرسان عراقی درس زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم: موردپژوهش ‏شهر بابِل

منذرنعمان هادی البوجاسم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۲۳

در تأثیر آموزش و پرورش معلم‎ ‎در بکار گیری نرم افزار اموزش زبان در یادگیری خواندن فراگیران زبان انگلیسی در عراق: مطالعه ‏موردی دانشگاه القادسیه

ابتهال علی عبدالامیر الطیاوی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۴/۳۰

ارزیابی گرامر و واژگان کتاب درسی سطح متوسطه در عراق: تجزیه و تحلیل کتابهای درسی مرحله دوم

جبل فلیح حسن
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۴/۱۸

تأثیر یادگیری ترکیبی (پلت فرم moodle) بر مهارت و استعداد گرامری زبان آموزان efl

سالم دعدع نایف النایف
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۲۶

بررسى اکاهی معلمان عراقی برمبنای آموزش وظیفه‌ای: مطالعه موردی کمی در میسان عراق

رعد حسن خرنوب الطلیباوی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۲۴

تأثیر اطلاعات زبانشناختی بر توانایی صحبت کردن در زبان‌آموزان efl عراقی

الاء عبود علوان ال خنفر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۲۱

تاثیر یادگیری الکترونیک و آموزش مبتنی بر وب بر درک مطلب زبان آموز efl (سطح) متوسط عراقی

حیدر زعیبل مریض الشحمانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۲۱

تأثیر بازخوردهای معلم بر عملکرد نوشتاری زبان آموزان متوسطه زبان انگلیسی در عراق: مطالعه موردی دانشگاه کوفه

حوراء یحیی نعوم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۱۰

بررسی تأثیر سوالات دانشجویان بر عملکرد و نگرش دانشجویان نسبت به تست پذیرش (مطالعه موردی: کربلاء)

میاده عزیز عبید
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۲/۲۱

بررسی تاثیر آموزش هوش چندگانه (زبان شناسی، بینا فردی، و دیداری) بر یادگیری سبک، انگیزه و آموزش گرامر (مورد فراگیران سطح متوسط efl عراقی)

مریم حسن حمید الشریفی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۱/۲۹

بررسی تاثیر به کارگیری تغییر کد (زبان) از سوی معلمان عراقی زبان انگلیسی بر توانش خواندن و درک مفاهیم و انگیزه فراگیران زبان انگلیسی

جمیله عبدالمحسن علی المالکی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۱/۲۱

نقش شخصیت معلم در روش تدریس

سوده اسحاقی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۱/۱۴

رابطه ی میان شرکت کردن در اموزشگاه های زبان انگلیسی،نمره ی زبان عمومی و وابستگی به میدان

فرانک دشتبان جامی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۸/۱۶

مطالعه رابطه خلاقیت معلم ، جنسیت و شیوه تدریس

نرجس ابراهیمی فرد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۸

بررسی نگرش دانشجویان نسبت به آموزش مجازی: مطالعه موردی در دانشگاه فردوسی مشهد

محترم عرفانی بوجار
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۶

رابطه بین خلاقیت معلمان عراقی یادگیرنده زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و طراحی سوالات چند گزینه ای و شناسایی نقایص (مطالعه موردی نجف)

حسین حیدر عطیه الخفاجی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۱۴

رابطه بین عزت نفس وانگیزش آموزش بر کیفیت ترجمه شفاهی برای دانشجویان عراقی (مرد) رشته زبان وادبیات انگلیسی

احمد راهی جیاد الهلال
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۱۲

تحقیق رابطه بین شخصیت معلمان زبان انگلیسى وعربى وجنسیت آنها در آزمون سازى: مورد تحقیق شهر میسان عراق

حسنین نجم عبد العبودی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۰۱

نگاهی به رابطه بین مهارتهای تفکر انتقادی، سرمایه اجتماعی و فرهنگی و استراتژی های یادگیری زبان: یک تحقیق کمی و کیفی در محیط یادگیری زبان خارجه

میثم فتحی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۳۱

رشد وتقویت مهارات صحبت کردن انگلیسی دانش اموزان عراقی از بکارگیری وسایل ارتباط جمعی

علاء جبار شنته الهلیچی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۴/۲۶

A discursive study of iran-western powers negotiations on the iranian nuclear issue as reflected in the tehran times and the new york times

علی زیاره محمد السواعد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۳/۱۹

بررسى انتقادى کتب درسی زبان انگلیسی قدیمى دوره ى دبیرستان در مقابل کتب درسى جدید در سیستم آموزشی عراق تدریس می شوند از منظر آموزش زبان به شیوه ی ارتباطی

فاضل مصطفی بحیوس العبادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۱/۰۷

رابطه ی بین انگیزش شغلی و ریسک پذیری معلم زبان انگلیسی و نقش آن در پویایی کلاس بر اساس تئوری بی نظمی

بهروز مرزبان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۴/۳۱

درک و شخصیت زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی: رویکردی دوگانه برای بررسی عوامل موثر بر تمایل به برقراری ارتباط

بهناز طالبی زاده سردری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۲/۲۹

پایان نامه خانم زینب زاهدی دانشجوی کارشناسی ارشد اموزش زبان انگلیسی

زینب زاهدی کسرینه
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۱۸

بررسی تاثیر میزان اضطراب، تحمل ابهام و جنسیت بر ترجیح زبان آموزان در زمینه تصحیح اشتباه

سعید آژند
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۰۷

سبک های یادگیری، خود کارامدی و انگیزه های ذاتی به عنوان شاخصهای درک مطلب ielts در ایران

بهناز ذاکرالحسینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۰۱

بررسی ارتباط بین نوع شخصیت معلم و نحوه تدریس زبان انگلیسی

فاطمه اسحاقیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

بررسی اختلال نگارش متعصبانه و یک جانبه در پایان نامه های دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی دانشگاه فردوسی مشهد

لیلا بندساری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۳/۲۱

بررسی ارتباط میان کمرویی- خودکارآمدی و تمایل به برقراری ارتباط با توجه به فراگیری زبان دوم در دانش آموزان ایرانی

فاطمه خان احمد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۰/۲۹

زبان کتبی، تصحیح مستقیم و بررسی مجدد انشا به زبان دوم

مرجان برادران سلمانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۰/۲۸

بررسی عوامل محیطی موثر بر تمایل به برقراری ارتباط کلامی از دیدگاه بوم شناسی

عاطفه طاهریان کلاتی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۰/۲۵

رابطه میان خودکارامدی و موفقیت معلمان زبان انگلیسی در دبیرستانهای ایران

علی اصغر رضائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۰/۱۲

چیست در یک رنگ؟ مطالعه ای عصب شناختی، روان شناختی، و زبان شناختی در تأثیر رنگ ها بر امواج مغز، پاسخ های هیجانی آنی، و حفظ واژگان زبان انگلیسی در جوانان ایرانی

سیده فاطمه حسینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۱۲/۱۹

رابطه میان هوش هیجانی و درک ادبی : مورد کاوی دانشجویان ادبیات انگلیسی

هانیه اعلمی دوست
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۰۶/۳۱