تقویت مهارت های گفتاری و شنیداری در زبان آموزان عراقی سطح متوسط از طریق پادکست سازی با جی پی تی حمایت ابزارهای هوش مصنوعی
علی امین علیوی الجمیلی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
تغییر هویت پژوهشی دانشجویان دکتری آموزش زبان انگلیسی به سمت روش پژوهش مختلط و کیفی؛ نگرش دانشجویان و اساتید رشته آموزش زبان انگلیسی در مورد روش های مختلف پژوهش: چالش ها و راهکارها
مریم جلیلی کیا
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
مقایسه تسلط بر واژگان انگلیسی بین گیمرهای مدرن و غیرگیمرها: بررسی فراگیران سطح مبتدی -پیش متوسطه- زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی -efl- در اردبیل
سینا مرادزاده
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
ارزیابی کتب آموزش زبان در ایران از سری ویژن از منظر دانش آموزان و معلمان: با تاکید بر 4 مهارت
ارمان مهران راد
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۲
تأثیر استفاده از بازیها و فیلمهای آموزشی در یادگیری صحبت کردن و شنیدن در میان فراگیران زبان انگلیسی پیش از متوسط عراق: مدارس عالی کربلا در کانون توجه
الماس کمال صالح الزکم
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۸
عناصر فرهنگی در کتب آموزش زبان- تحلیل محتوا
دانیال صدرآبادی حقیقی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۸
بررسی رابطه بین اشتیاق معلم و اشتیاق تحصیلی و ویژگی های رفتاری زبان آموزان
الهام قنبری استاج
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۴
بررسی دانش محتوای آموزشی تکنولوژیکی معلمان زبان انگلیسی عراق و رابطه آن با خودکارآمدی، خلاقیت و نگرش آنها به کاربرد فناوری؛ نمونه مورد بررسی: معلمان دبیرستان بابل
بنین رائد محمد علی الزبیدی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
بررسی ارتباط بین کاریزما و انرژی معلمان زبان ایرانی با لذت و اضطراب زبان خارجی دانش آموزان آن ها: مطالعه ترکیبی
فاطمه سادات حسینی زهرائی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
بکارگیری تکنولوژی بعنوان یک روش جدید و خلاق در تدریس زبان انگلیسی به فراگیران عراقی: درک و برداشت معلمان و فراگیران
انوار حسین مجید الجاسم
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
بررسی نقش پیچیدگی واژگانی، تنوع واژگانی، پیچیدگی نحوی و انسجام در مهارت گفتاری زبان آموزان ایرانی:رویکرد تحقیق مختلط
مهتاب کلاهی اهری
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
رابطهی دانش منظوری زبانآموزان در زمینه کنشهای گفتاری معذرتخواهی و درخواست و توانایی در درک و تولید آنها: بررسی اهمیت سطح زبانی
زهراء عبدالکریم عبدالوهاب مبارک
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
بررسی خواندن و درک مطلب، راهبردهای خواندن و سوگیری در آزمون خواندن در پرتو هیجامد: مورد زبان آموزان انگلیسی
الهه مرادی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
بررسی فرهنگ خانه -hca- و ارتباط آن با توانایی نوشتن انگلیسی دانشجویان ارشد عراقی
حنین محمد عبدعلی ابو عمیمه
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
بررسی ارزیابی بحث پایان نامه های کارشناسی ارشد: تحلیل مقایسه ای زبان آموزان efl ایرانی و عراقی
عمر الفاروق احمد حمید الجنابی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
بررسی رابطه بین شیوههای تدریس معلمان و سرمایهگذاری زبانی فراگیران زبان انگلیسی در یادگیری: پژوهشی ترکیبی در عراق
احمد راهی جیاد الهلال
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
تأثیر کاربرد رسانه های اجتماعی در ارتقا انگیزه ، گوش دادن و مهارت گفتاری زبان آموزان دانشگاه عراق به زبان انگلیسی: یک مطالعه مبتنی بر skype
علی حسن درجال المذکوری
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
استراتژی های ادب در زبان انگلیسی برای متون اسلامی: تجزیه و تحلیل جامعه شناختی قرآن کریم
حامد کطان جواد الجلیحاوی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
بررسی رابطه زبانآموزان عراقی و راهبردهای ناهماهنگ مدرسان و پیامدهای آن دردرک مطلب: (مطالعه موردی دبیرستانهای ذیقار)
ایاد کاظم هرید الاسدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
بررسی توانمندسازی سلسله مراتبی فضای حرفه ای معلمان زبان انگلیسی از منظر سازمانی: یک مطالعه با روش آمیخته
ناهید رویایی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بررسی دیدگاههای معلمان و دانشآموزان زبان انگلیسی عراقی نسبت به مزایا و عیوب کتابهای درسی دبیرستان موردپژوهشی شهر سماوه عراق
ولید حمید زاطی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۹
تأثیر همگنی و ناهمگنی بر مهارت گفتاری زبان آموزان efl متوسطه عراقی از طریق فعالیت تعاملی مشارکتی
امیر سلمان لفته الزرفی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
رابطه بین وضعیت اقتصادی اجتماعی زبان آموزان efl متوسطه عراقی و تمایل آنها به یادگیری مشارکتی
سوسن رحمن عوده الخنیفساوی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۶
تأثیر استفاده از خلاقیت در کلاسهای درس زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی توسط معلم عراقی زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم
احمدسالم زوید الحول
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۳
تاثیر استفاده از فعالیتهای مبتنی بر هوش زبانی و هوش روایی بر مهارت نگارش دانشجویان عراقی زبان انگلیسی
صابرین عبدالکریم شاکر
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶
تاثیر استفاده از رمزگردانی توسط اساتید عراقی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی بر گرامر و واژگان زبان آموزان عراقی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: مورد پژوهشی استان ذیقار
اثمارسالم زوید الحول
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱
هویت زبانی، سرمایه گذاری زبانی و جوامع تخیلی فراگیران زبان انگلیسی ایرانی: یک پژوھش مختلط
ناهید سلطانیان
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۰
تاثیر مدیریت تعاملگرایانۀ معلمان عراقی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی بر انگیزۀ زبانآموزان: مورد پژوهی دانشگاه القادسیه
افراح سامی حمزه بنی حسن
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۰
استراتژی های آموزشی تعاملی و تاثیرات آن بر عملکرد زبان گفتاری زبانآموزان عراقی: مطالعه موردی دانشگاه بابل
سری محمدجواد عبدالکاظم کم کم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۷
تأثیر مدیریت مشارکتی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی مدرسان عراقی درس زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم: موردپژوهش شهر بابِل
منذرنعمان هادی البوجاسم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳
در تأثیر آموزش و پرورش معلم در بکار گیری نرم افزار اموزش زبان در یادگیری خواندن فراگیران زبان انگلیسی در عراق: مطالعه موردی دانشگاه القادسیه
ابتهال علی عبدالامیر الطیاوی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰
ارزیابی گرامر و واژگان کتاب درسی سطح متوسطه در عراق: تجزیه و تحلیل کتابهای درسی مرحله دوم
جبل فلیح حسن
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸
تأثیر یادگیری ترکیبی (پلت فرم moodle) بر مهارت و استعداد گرامری زبان آموزان efl
سالم دعدع نایف النایف
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۶
بررسى اکاهی معلمان عراقی برمبنای آموزش وظیفهای: مطالعه موردی کمی در میسان عراق
رعد حسن خرنوب الطلیباوی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۴
تأثیر اطلاعات زبانشناختی بر توانایی صحبت کردن در زبانآموزان efl عراقی
الاء عبود علوان ال خنفر
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۱
تاثیر یادگیری الکترونیک و آموزش مبتنی بر وب بر درک مطلب زبان آموز efl (سطح) متوسط عراقی
حیدر زعیبل مریض الشحمانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۱
تأثیر بازخوردهای معلم بر عملکرد نوشتاری زبان آموزان متوسطه زبان انگلیسی در عراق: مطالعه موردی دانشگاه کوفه
حوراء یحیی نعوم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۰
بررسی تأثیر سوالات دانشجویان بر عملکرد و نگرش دانشجویان نسبت به تست پذیرش (مطالعه موردی: کربلاء)
میاده عزیز عبید
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۱
بررسی تاثیر آموزش هوش چندگانه (زبان شناسی، بینا فردی، و دیداری) بر یادگیری سبک، انگیزه و آموزش گرامر (مورد فراگیران سطح متوسط efl عراقی)
مریم حسن حمید الشریفی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۹
بررسی تاثیر به کارگیری تغییر کد (زبان) از سوی معلمان عراقی زبان انگلیسی بر توانش خواندن و درک مفاهیم و انگیزه فراگیران زبان انگلیسی
جمیله عبدالمحسن علی المالکی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۱
نقش شخصیت معلم در روش تدریس
سوده اسحاقی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۱/۱۴
رابطه ی میان شرکت کردن در اموزشگاه های زبان انگلیسی،نمره ی زبان عمومی و وابستگی به میدان
فرانک دشتبان جامی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۸/۱۶
مطالعه رابطه خلاقیت معلم ، جنسیت و شیوه تدریس
نرجس ابراهیمی فرد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۸
بررسی نگرش دانشجویان نسبت به آموزش مجازی: مطالعه موردی در دانشگاه فردوسی مشهد
محترم عرفانی بوجار
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۶
رابطه بین خلاقیت معلمان عراقی یادگیرنده زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و طراحی سوالات چند گزینه ای و شناسایی نقایص (مطالعه موردی نجف)
حسین حیدر عطیه الخفاجی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۱۴
رابطه بین عزت نفس وانگیزش آموزش بر کیفیت ترجمه شفاهی برای دانشجویان عراقی (مرد) رشته زبان وادبیات انگلیسی
احمد راهی جیاد الهلال
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۱۲
تحقیق رابطه بین شخصیت معلمان زبان انگلیسى وعربى وجنسیت آنها در آزمون سازى: مورد تحقیق شهر میسان عراق
حسنین نجم عبد العبودی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۰۱
نگاهی به رابطه بین مهارتهای تفکر انتقادی، سرمایه اجتماعی و فرهنگی و استراتژی های یادگیری زبان: یک تحقیق کمی و کیفی در محیط یادگیری زبان خارجه
میثم فتحی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۳۱
رشد وتقویت مهارات صحبت کردن انگلیسی دانش اموزان عراقی از بکارگیری وسایل ارتباط جمعی
علاء جبار شنته الهلیچی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۴/۲۶
A discursive study of iran-western powers negotiations on the iranian nuclear issue as reflected in the tehran times and the new york times
علی زیاره محمد السواعد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۹
بررسى انتقادى کتب درسی زبان انگلیسی قدیمى دوره ى دبیرستان در مقابل کتب درسى جدید در سیستم آموزشی عراق تدریس می شوند از منظر آموزش زبان به شیوه ی ارتباطی
فاضل مصطفی بحیوس العبادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۷
رابطه ی بین انگیزش شغلی و ریسک پذیری معلم زبان انگلیسی و نقش آن در پویایی کلاس بر اساس تئوری بی نظمی
بهروز مرزبان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۴/۳۱
درک و شخصیت زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی: رویکردی دوگانه برای بررسی عوامل موثر بر تمایل به برقراری ارتباط
بهناز طالبی زاده سردری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۲/۲۹
پایان نامه خانم زینب زاهدی دانشجوی کارشناسی ارشد اموزش زبان انگلیسی
زینب زاهدی کسرینه
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۱۸
بررسی تاثیر میزان اضطراب، تحمل ابهام و جنسیت بر ترجیح زبان آموزان در زمینه تصحیح اشتباه
سعید آژند
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۷
سبک های یادگیری، خود کارامدی و انگیزه های ذاتی به عنوان شاخصهای درک مطلب ielts در ایران
بهناز ذاکرالحسینی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۱
بررسی ارتباط بین نوع شخصیت معلم و نحوه تدریس زبان انگلیسی
فاطمه اسحاقیان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۶/۱۸
بررسی اختلال نگارش متعصبانه و یک جانبه در پایان نامه های دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی دانشگاه فردوسی مشهد
لیلا بندساری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۳/۲۱
بررسی ارتباط میان کمرویی- خودکارآمدی و تمایل به برقراری ارتباط با توجه به فراگیری زبان دوم در دانش آموزان ایرانی
فاطمه خان احمد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۰/۲۹
زبان کتبی، تصحیح مستقیم و بررسی مجدد انشا به زبان دوم
مرجان برادران سلمانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۰/۲۸
بررسی عوامل محیطی موثر بر تمایل به برقراری ارتباط کلامی از دیدگاه بوم شناسی
عاطفه طاهریان کلاتی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۰/۲۵
رابطه میان خودکارامدی و موفقیت معلمان زبان انگلیسی در دبیرستانهای ایران
علی اصغر رضائی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۰/۱۲
چیست در یک رنگ؟ مطالعه ای عصب شناختی، روان شناختی، و زبان شناختی در تأثیر رنگ ها بر امواج مغز، پاسخ های هیجانی آنی، و حفظ واژگان زبان انگلیسی در جوانان ایرانی
سیده فاطمه حسینی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۱۲/۱۹
رابطه میان هوش هیجانی و درک ادبی : مورد کاوی دانشجویان ادبیات انگلیسی