طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس اصلی
2 هدف کلی - آشنایی با مبانی نظری و مفهومی روان سنجی و سایکوفیزیک - آشنایی با آزمون های معتبر در حوزه سنجش فرآیند های ذهنی -
3 شایستگی های پایه - کسب مهارت اجراء و نمره گذاری و تفسیر آزمون های روان سنجی - کسب مهارت در شیوه های سنجش رفتاری سایکوفیزیکی - توانایی تحلیل و تفسیر داده های حاصل از روشهای فوق
4 اهداف یادگیری تسلط بر بررسی تفاوت های فردی روش های ارزیابی در حوزه روان سنجی سنجش ویژگی های شخصیت تسلط بر مهارت و دید تمام نگر بالینی
5 روش تدریس 1- روش‌ تدریس بر اساس انتقال مستقیم اطلاعات و آموزش‌ها(حتی الامکان مجازی، در غیر اینصورت با رعایت پروتکل های مربوطه به طور غیر مجازی) 2- روش‌ تدریس و آموزش بر اساس تعامل (بالاخص در فضای مجازی) 3- روش‌ تدریس مسأله محور(در فضای مجازی) 4- بحث گروهی 5- روش‌ تدریس و آموزش انفرادی ( با حفظ فاصله اجتماعی)
6 وظایف دانشجو - مشارکت و حضور فعال در کلاس(مجازی) - بررسی و نقد جدید ترین مقالات مرتبط با موضوع هر جلسه - اجراء عملی آزمون های مورد مباحثه تهیه پروپوزال انگلیسی بر اساس اصول مطرح در کلاس و امکانات ارزیابی که در کلاس معرفی می شود. -تهیه مقاله بر اساس موضوعات مطرح در کلاس
7 نحوه ارزشیابی انجام فعالیت منظم و مداوم منطبق با وظائف اعلام شده در فوق تهیه پروپوزال انگلیسی کار های عملی مرتبط با هر جلسه آزمون پایان ترم
8 منبع
9 مواد و امکانات آموزشی کتاب های معرفی شده جدید ترین مقالات مرتبط با موضوع همایش های در حال اجراء