ارزیابی فرآیندهای شناختی-رفتاری و علائم اختلال adhd و مقایسه همزمانی فازی بین شبکه dmn و شبکه خودکنترلی در بزرگسالان دارای اهمالکاری
هدیه صابری طینت جوان
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
بررسی فراتحلیلی اثر بخشی مداخله های هیپنوتراپی و ذهن آگاهی بر کاهش نشانه های اضطراب و افزایش قابلیت های شناختی نسبت به سایر مداخله ها
کبرا عزیزی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
پیش بینی خودکار عوامل شخصیت بر اساس ویژگی های فرکانس های مغزی حین پردازش هیجانی و پردازش شناخت اجتماعی
علی صداقت
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
بررسی مقایسه سطح اثربخشی آموزش نوروفیدبک ومداخله نرم افزار شناختی برتنظیم هیجان و ارتقای حافظه کاری دانشجویان
زهرا رجبی مندی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
مقایسه ی عملکردهای روانشناختی و عصب روانشناختی سندرم لانگ کووید در افراد با سابقه و بدون سابقه بستری
عاطفه شریفی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
مرور و مقایسه نظام مند مطالعه های تجربی نظریه های هوشیاری به منظور ارائه پروفایل واگرایی/ همگرایی نظریه ها
حسام کاربخش راوری
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
مقایسه ی اثربخشی tdcs و اجرای توانبخشی شناختی در ارتقا حافظه کاری، بازداری و انعطاف پذیری شناختی جوانان
شیوا شایع ثانی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
بررسی ارتباط بین استرس و اضطراب والدین در رابطه با ویژگیهای روانشناختی و شخصیتی فرزندان
آذقه اسماعیل زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
مدلسازی ویژگی های عصب روانشناختی افراد ناشنوا؛ تعدیل کنشهای مغزی با مداخله روان درمانی بدنی و نوروفیدبک
مرضیه سروی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه ای با جریان متناوب (tacs) بر بازداری و تکانشگری در افراد وابسته به نیکوتین
سیدعبدالکریم قاسمی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
بررسی شیوع و مقایسه انسجام eeg-emg و مولفه های erp آماده سازی حرکتی در فرآیند تصویرسازی و اجرای حرکت کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی تحولی
سعید غلامی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۷
بررسی و بهینه سازی مداخله نرم افزار شناختی بر کنش های شناختی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری ویژه -sld- مبتنی بر یادگیری ماشین -machine learning-
مهسا رمضانپورکامی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۲
بررسی ارتباط سوگیری توجه نسبت به نشانه های غذا با میزان مصرف کالاهای خوراکی تبلیغاتی؛ نقش واسطهای بازداری پاسخ و ولع خوردن
ایده جلالی درویش زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
بررسی ویژگیهای روانسنجی (ساختار عاملی و اعتباریابی) چکلیست تجدیدنظرشده ارتباطات کودکان (ccc-r)
مینا تجملیان
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
عوامل روان شناختی مؤثر بر تردید حرفه ای حسابرس: آیا مداخله tdcs می تواند بر بهبود تردید حرفه ای اثربخش باشد؟
سیدعلی موسوی گوکی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
بررسی عوامل موثر بر اظهار نظر حسابرس با رویکرد علوم اعصاب شناختی
ریحانه حقیقی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۲
بررسی اثربخشی تمرینات کامپیوتریشناختی بر حافظه فعال دیداری فضایی و توجه انتخابی دیداری در زنان مبتلا به دیسفوریای جنسیتی و مقایسه آن با مردان و زنان غیرمبتلا قبل و بعد از تمرینات
فاطمه تاجی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
بررسی رابطه توانایی های شناختی، خطر پذیری و دیدگاه به زمان با موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
میثم کرمی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
بررسی تاثیرترکیبی دو روش مداخله ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه ای - tdcs- بر واکنش اضطرابی و عاطفی به نشخوار فکری عمدی
وحیده مومنیان
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
بررسی ویژگیهای روانسنجی (رواسازی، اعتباریابی و هنجاریابی)، پرسشنامه فنوتایپ گستره اتیسم bapq در والدین کودکان اتیسم
غزاله بلوچیان
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای با جریان مستقیم بر شدت لکنت مبتلایان به لکنت تحولی؛ مقایسه دو مونتاژ تحریک الکتریکی
محدثه دبیریان
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
مقایسه ویژگی هایی عصب روان شناختی افراد سرمایه گذار در بازار بورس با افراد غیر سرمایه گذار
مهسا قصاب مهرجرد
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
بررسی ویژگیهای روانشناختی افراد دارای سوء پیشینه قبل و بعد از بهکارگیری الگوی رواندرمانی انسانگرایانه در گروه کارخانجات زیتون آرشیا
سالار کریمی پور
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
بررسی تاثیر مداخله نوروفیدبک بر کاهش سطح اضطراب ریاضی و ارتقاء حافظه کاری (تک آزمودنی)
یاسمن سادات رضویان
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
مقایسه اثربخشی دارودرمانی، نوروفیدبک و مداخله انگیزشی مبتنی بر leap بر کاهش نشانگان وسواس در بیماران مبتلابه وسواس آلودگی
تیمورشاه رحیمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه ای با جریان مستقیم و تاب آوری به روش پنسیلوانیا بر اهمال کاری
روح اله عاشوری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۶
تأثیر تمرین شناختی حافظهی کاری بر توسعهی سیالی کلام و سطح افسردگی در سالمندان
بهاره بهرامی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بررسی مقایسه ای توانایی های زبانی - شناختی افراد مبتلا به لکنت با افراد بدون لکنت
الهام حکیمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۶
بررسی رابطه سطح نشانگان وسواسی – جبری و بازداری پاسخ با ویژگی امواج مغزی
مهیار مقدم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
بررسی رابطه بین غالبیت نیمکره ای، هوش هیجانی بر اعتیاد به اینترنت و حافظه ی کاری در میان دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان شیروان در سال 1398
فریبا عمرانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷
اثر عینیت و هیجان در پردازش معنایی واژگان با استفاده از پتانسیل های وابسته به رویداد (همراه با ساخت آزمون تصمیم گیری واژگانی بومی)
محمدرضا گلمکانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اثربخشی تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای بر تصمیم گیری و کنترل بازداری در بیماران مبتلا به میگرن
فائزه اکرمی نژاد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
مقایسه اثربخشی ذهن آگاهی و روان درمانی بدنی بر پیمانه سازی هیپوکامپ در بیماران مبتلا به افسردگی بعد از سکته مغزی
سحر سادات نظم بجنوردی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹
ساخت آزمون سنجش بازداری مبتنی بر واقعیت مجازی
فرناز پیامی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳
مقایسه اثربخشی آموزش برنامهریزی عصبی زبانی(nlp) و حساسیتزدایی از طریق حرکات چشم وپردازش مجدد(emdr) بر اضطراب مادران کودکان ناشنوا و کم شنوا
مرضیه ایزدپناه کاخکی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸
اثربخشی تحریک الکتریکی مغز از روی جمجمه( tdcs)بر تشنج و کنش های اجرایی کودکان و نوجوانان مبتلا به صرع کانونی مقاوم به درمان دارویی
حانیه یاورزاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۵
اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر سوگیری توجه و حافظه کاری در افراد با نشانگان وسواس فکری- عملی2463131
شیرین اسمعیلی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۳
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای (tdsc) بر نشانگان اضطراب و سوگیری توجه زنان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی
آیدا محرم زاده گلیانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۷/۱۲
بررسی اثربخشی مداخله با تی دی سی اس بر سطح افسردگی زنان متاهل
الهام نصیری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۵/۱۸
اثر بخشی یادگیری مغز محور بر پیشرفت تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی
فاطمه کمالی حسین زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۳۰
اثربخشی روش تحریک الکتریکی مستقیم مغز از روی جمجمه(tdcs) بر ولع مصرف وکنش های اجرایی افراد مصرف کننده ی قلیان
زهرا پورمحمدشاندیز
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۴/۳۰
بررسی اثر تحریک الکتریکی مستقیم مغز از روی جمجمه (tdcs) در ناحیه نورون های آینه ای بر عشق در زنان مبتلا به ناگویی خلقی
زهرا قهرمانی نیک
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۲/۱۰
مقایسه سطح تعارض خانوادگی و سطح توجه و خود نظم جویی در نوجوانان دختر هنرستانی و دبیرستانی
ناهید حسینی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۱/۱۸
مقایسه ی هوش معنوی و ناگویی خلقی و دشواری تنظیم هیجانی در مجرمین مرتبط و غیر مرتبط به مواد و افراد عادی
مصطفی نجمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۴
بررسی اثربخشی tdcs ناحیه خلفی جانبی قشر پرهفرونتال (dlpfc) بر کاهش میزان ولع مصرف مواد در معتادان مصرف کننده کراک
مهدی غفاری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۷/۱۲
بررسی ومقایسه آموزش ریاضی ونوروفیدبک بر قابلیت های عصب روانشناختی ویادگیری ریاضی کودکان طیف اوتیسم
محدثه علی زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۹
اثر بخشی تحریک الکتریکی مغز از روی جمجمه بصورت کانونی((hd-tdcs بر اسپایک ها، تعداد تشنجهای صرعی و کنش های عصب روانشناختی بیماران مبتلا به صرع
جواد حسن نیاروشن
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۸
بررسی تاثیر tdcs ناحیه vmpfc بر زمان واکنش حین انجام آزمون نظریه ذهن و توانایی هوش هیجانی آزمودنیهای سالم بزرگسال
سجاد توسلی کفرانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۴
بررسی اثر بخشی مداخله روان درمانی بدنی بر ویژگی های عصب روان شناختی زنان مبتلا به افسردگی همراه با نشخوار فکری
پریسا احمدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۳/۱۲
بررسی تاثیر ترکیبی نوروفیدبک و کاهش تدریجی دارو بر ویژگیهای عصب - روان شناختی کودکان مبتلا به فزون کنشی- نقص توجه
فاطمه نادمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۳/۱۱
بررسی اثربخشی توانبخشی دوساهو بر مهارتهای حرکتی و تعاملات اجتماعی کودکان سندروم دان 7 تا 9 ساله مشهد
فهیمه خزاعی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۱۱
بررسی تاثیر خاطره گویی گروهی و تقویت باورهای معنوی - مذهبی بر کاهش اضطراب مرگ سالمندان
زهراسادات علوی صدر
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۹/۱۹
مقایسه درمان نوروفیدبک وگروه درمانی هیجان مدار برکاهش ناگویی خلقی و بهبود رضایتمندی زناشویی
مریم سادات فخری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۷/۰۹
همه گیر شناسی موردی الکسی تایمیا و تاثیر روان درمانی بدنی بر ویژگی های عصب روانشناختی بیماران تحت عمل قلب باز
مهدیس ملک زاده مغانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۷/۰۱
اثربخشی روان درمانی بدنی بر عملکرد جنسی و رضایت زناشویی زنان دیابتی
مهوش باقری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۶/۳۱
اثر بخشی روان درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی برکاهش اضطراب امتحان و کمال گرایی دانشجویان دختر