1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
دروس اصلی |
2 |
هدف کلی |
توسعه دانش و مهارت جهت تسلط به روش های ارزیابی نوروپسیکولوژی |
3 |
شایستگی های پایه |
تسلط کامل به مباحث و دروس مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، و همچنین آگاهی مطلوب نسبت به دروس مربوط به روانسنجی ، و مباحث مربوط به علوم اعصاب شناختی |
4 |
اهداف یادگیری |
تفاوت در ارزیابی های علوم شناختی و علوم اعصاب شناختی آشنائی با ابزارهای ارزیابی علوم اعصاب شناختی:
EEG
Neuorofeedback
MRI
FMRI
PET |
5 |
روش تدریس |
روش سخنرانی، روش اکتشافی، روش حل مسئله، روش مباحثه، واحد کار، یادگیری فردی روش ازمایشی، روش نمایشی، فعالیت تجربی خارج از کلاس |
6 |
وظایف دانشجو |
مشارکت و حضور فعال در فرآیند آموزش
مطالعه موردی
تمرین در جهت انجام ارزیابی با ابزارهای متعدد
مطالعه و ارائه مقاله های جدید در حوزه موضوع های مطرح در کلاس |
7 |
منبع |
|
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب ها، مقاله، ابزارهای آزمایشگاهی، |
9 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون های میان ترم
آزمون پایان ترم
کار عملی گزارش مطالعه موردی |