| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
اختیاری |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی با رویکردهای علوم اعصاب شناختی به عاطفه، هیجان و شخصیت |
| 3 |
شایستگی های پایه |
دروس اصلی رشته مربوطه |
| 4 |
اهداف یادگیری |
بررسی هیجان از دیدگاه علم عصب پایه شناختی
تعامل شناخت وعاطفه و هیجان
رویکرد علم عصب پایه شناختی به ترس، خشم، شادی، غم و عشق |
| 5 |
روش تدریس |
روش توضیحی
روش سخنرانی
روش اکتشافی
روش حل مسئله
روش مباحثه
پرسش و پاسخ
واحد کار |
| 6 |
وظایف دانشجو |
بررسی پژوهش های جدید درحوزه موضوع هایی که در ابتدای ترم مطرح می شود.
بررسی و تبیین بخش هایی از سر فصل که طبق قرار به ایشان اعلام می شود.
مشارکت فعال و خلاقانه در طی ترم به گونه ای که تمام روش های تدریس فوق عملیاتی شود.
آزمون میان ترم
آزمون پایان ترم |
| 7 |
منبع |
1- نوروسایکولوژی بالینی هیجان
یاناساچی، ترجمه علی غنائی |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکشن
کتاب
مقاله های جدید در حوزه مورد هدف درس |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال در کلاس
انجام تکالیف موظفه
آزمون میان ترم
آزمون پایان ترم |