1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
دروس اجباری |
2 |
هدف کلی |
شناخت آناتومی کارکردی سیستم اعصاب مرکزی و محیطی، آشنایی با فیزولوژی بخش های مختلف سیستم اعصاب مرکزی، مروری بر نوروشیمی و ساختمان و عملکرد ناقلین عصبی، آشنایی با علم عصب پایه سلولی و مولکولی، کاربردهای علم عصب پایه سلولی و مولکولی در مطالعه مغز و رفتار |
3 |
شایستگی های پایه |
مجموع دروس کارشناسی در حوزه روان شناسی بالاخص دروس فیزیولوژی اعصاب و روان شناسی فیزیولوژیک، ( تسلط و آگاهیهای مقدماتی در حوزه علوم اعصاب) |
4 |
اهداف یادگیری |
تسلط دانشجویان به مبانی علوم اعصاب، آشنایی به جدید ترین یافته های پژوهشی در حوزه علوم اعصاب شناختی، تسلط به موضوع اختصاصیت در مغز و موضوع احساس و ادراک |
5 |
روش تدریس |
نمایشی، بحث گروهی، سخنرانی، انفرادی( همه این موارد بر اساس محدودیت ها و امکاناتی که در فرآیند آموزش مجازی فراهم می گرددانجام می شود). |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور و مشارکت فعال در کلاس، مشارکت در تصویر سازی موضوع های مطرح در هر جلسه، بازبینی، بازخوانی و بازشنوائی مطالبی که در کلاس به صورت متن و یا پاور ارائه می شودو مشارکت در بحث کلاسی جهت رفع هر گونه ابهام احتمالی برای جمع دانشجویان کلاس، امتحان های میان ترم، امتحان پایان ترم، ... |
7 |
منبع |
|
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب، پاور پوینت، فیلم، مقاله... |
9 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، حضور و غیاب، مشارکت درفرآیند پویاسازی کلاس، مشارکت در پژوهش مرتبط با سرفصل کلاس... |