1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس اصلی |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با اصول پسیکوفیزیک و منابع درسی پیشرفته در این زمینه
آشنایی با چگونگی سنجش قابلیت های انسان بر اساس کشف و تمایز انواع محرک های حسی
آشنایی با مقیاس هایی برای اندازه گیری قابلیت های انسان و محدودیت های وی |
3 |
شایستگی های پایه |
تعریف موضوعات پایه : گستره محرک ها، گستره روان شناختی، پاسخ سنجش، ابزار سنجس
نظریه Detection شبکه های پایه، فضاء تصمیم گیری و توزیع های پایه، جدا سازی شاخص های حساسیت و سوگیری
تخمین عملکرد براساس شبکه |
4 |
اهداف یادگیری |
ماهیت الکترو آنسفالوگرام، چگونگی ثبت آن، استراتژی های ثبت، ثبت یک قطبی و دو قطبی
پتانسیل های فراخوانده
الکترو میوگرافی
تمرین در جهت توسعه قابلیت اجرایی ارزیابی های عصب روانشناختی |
5 |
روش تدریس |
روش توضیحی
روش حل مسئله
روش مباحثه
روش کارگاهی |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور و مشارکت فعال در کلاس
اجراء آزمون های مورد آموزش در کلاس
تسلط در حد تبیین مقدماتی ریاضی فازی در علوم انسانی در کلاس
تسلط بر ثبت امواج مغزی
تهیه پروپوزال به زبان انگلیسی |
7 |
منبع |
|
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاور پوینت
فیلم
آزمون های شناختی
آزمون های روان شناختی
ابزار نوروفیدبک، کامپیوتر و اقلام مورد نیاز ثبت سیگنال در نوروفیدبک
ابزار tDCS |
9 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت فعال
اجراء عملی آزمون ها
اجراء عملی ثبت سیگنال
پروپوزال تنطیمی
آزمون میان ترم و پایان ترم تحصیلی
اجراء عملی پژوهش بر اساس ابزار های مورد آموزش |
10 |
فایل |
Pdf File |