| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
The main courses of the doctoral program |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی با مبانی عصب شناختی یادگیری، تفکر و زبان |
| 3 |
شایستگی های پایه |
تسلط بر مباحث، روانشناسی فیزیولوژیک، فیزیولوژی اعصاب، نظریه های روانشناسی، و گذراندن دروسی در حوزه فلسفه |
| 4 |
اهداف یادگیری |
مبانی عصب شناختی؛
یادگیری، حافظه
تفکر،
زبان
و برقراری ارتباط بین این مباحث و مهارت های تشخیص و درمان، توسعه قابلیتهای فردی جهت ورود این مباحث به حوزه های پژوهشی |
| 5 |
روش تدریس |
مجازی، سخنرانی، مباحثه |
| 6 |
وظایف دانشجو |
مشارکت فعال درفرآیند کلاس با مطالعه مباحثی که از قبل به ایشان معرفی می گردد و ارائه مباحث به صورت شفاهی و نوشتاری، مشارکت در آزمون پایانی |
| 7 |
منبع |
|
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
رایانه و اینترنت
کتاب
پاور پوینت
فیلم و اسلاید های متناسب
مقالات معتبر علمی
همایش های بین المللی و ملی در حال اجراء |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت فعال در کلاس، انجام تکالیف به هنگام و ارائه در کلاس، آزمون های میان ترم و پایان ترم |