فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ
تعداد موارد: ۳۴

A TRANSITION FROM MULTIDISCIPLINARY (PARALLEL) INTEGRATED APPROACH TO TRANSDISCIPLINARY APPROACH IN CURRICULUM OF ISLAMIC EDUCATION

Journal of Critical Reviews

مجلات خارجی 2020 December Volume (7) No (1) Pages (857-865)

Identification of Current Art Education Approaches in Irans Middle Schools: A Steps Toward Identifying Knowlede Domains

World Applied Sciences Journal

مجلات خارجی 2013 January Volume (24) No (1) Pages (130-134)

Identification of Current Art Education Approaches in Iran’s Middle School Period Art Education

e-International Journal of Educational Research

مجلات خارجی 2012 August Volume (3) No (3) Pages (50-64)

Identification of approaches in the approved objectives, the syllabuses of teacher training, and National Program in Irans case

word conference on design arts&education

کنفرانس های خارجی | 2012-05-07

ارزشیابی برنامه درسی انقلاب اسلامی: گذر از رویکرد منفعلانه ناکام موجود به رویکرد گفتمان‌سازانه

پاسداری فرهنگی انقلاب اسلامی

مجلات داخلی | فروردین ۱۴۰۲ دوره (12) شماره (25) صفحات (139-158)

الگوی مفهومی گفتمان سازی آموزه های انقلاب اسلامی ایران در برنامه های درسی

پاسداری فرهنگی انقلاب اسلامی

مجلات داخلی | اسفند ۱۴۰۰ دوره (11) شماره (23) صفحات (199-224)

خودشناسی در نظریه حیات معقول علامه جعفری و دلالتهای آن در تعیین عوامل، مراحل و اهداف تربیت

فلسفه تربیت

مجلات داخلی | بهمن ۱۳۹۹ دوره (5) شماره (1) صفحات (127-151)

تبیین عناصر و مولفه های برنامه درسی فطرت گرای توحیدی در تربیت دینی متربیان

پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۹ دوره (3) شماره (30) صفحات (138-154)

برنامه‌درسی اجراشده در نظام تربیتی امام صادق علیه‌السلام: حاکمیت توحید و اخلاق

پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۸ دوره (27) شماره (44) صفحات (59-86)

بررسی و مقایسه وضع موجود و مطلوب ویژگی های دبیران دین و زندگی از دیدگاه دانش آموزان

تربیت اسلامی

مجلات داخلی | مهر ۱۳۹۸ دوره (14) شماره (29) صفحات (75-95)

ماهیت گفتمان سازی آموزه های انقلاب اسلامی و ویژگی های آن در برنامه های درسی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۶ دوره (2) شماره (2) صفحات (7-40)

شناسایی موضوعات اساسی مورد نیاز سبک زندگی دانشجویی از منظر صاحب‌نظران اسلامی

مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی

مجلات داخلی | شهریور ۱۳۹۶ دوره (21) شماره (2) صفحات (251-268)

بررسی و تحلیل محتوای کتب درسی دوره ابتدایی از حیث توجه به آموزه های انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر نظرات شهید مطهری در کتاب پیرامون انقلاب اسلامی

پاسداری فرهنگی انقلاب اسلامی

مجلات داخلی | خرداد ۱۳۹۶ دوره (6) شماره (14) صفحات (175-196)

نیازسنجی رئوس مطالب برنامه‌ی درسی دوره‌های تکمیلی علوم انسانی اسلامی: زمینه‌ای جهت بهبود و تقویت نظریه‌پردازی بر اساس مبانی دینی

مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۳۹۶ دوره (21) شماره (70) صفحات (19-46)

تحلیل کیفی محتوای کتب مقطع متوسطه از منظر گفتمان سازی نظریه ولایت فقیه بر اساس آموزه های انقلاب اسلامی ایران

تربیت اسلامی

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۵ دوره (11) شماره (23) صفحات (1-24)

پیوند روح، نور و سکینه در قرآن و نقش آنها در حیات اخلاقی انسان با تکیه بر ارزیابی دیدگاه علّامة طباطبایی

علوم قرآن و حدیث

مجلات داخلی | تیر ۱۳۹۵ شماره (96)

روش‌های آموزش توحید افعالی در قرآن

تربیت اسلامی

مجلات داخلی | مهر ۱۳۹۴ دوره (10) شماره (21) صفحات (167-190)

مدیریت تعارض در آثار مدیریتی مبتنی بر دیدگاه اسلام

پژوهش نامه مدیریت تحول

مجلات داخلی | تیر ۱۳۹۴ دوره (7) شماره (12) صفحات (95-115)

توصیف و تبیین الگوهای نظری تربیت اسلامی

تربیت اسلامی

مجلات داخلی | شهریور ۱۳۹۰ دوره (1) شماره (12) صفحات (27-49)

بررسی الگوی سازمان دهی برنامه درسی جاری سطح یک حوزه علمیه و ارایه ویژگی های مطلوب آن با توجه به رویکرد تلفیقی مضمون محور

مطالعات تربیتی و روانشناسی

مجلات داخلی | آبان ۱۳۸۹ دوره (11) شماره (1) صفحات (109-132)

ساماندهی محتوای برنامه های درسی با الهام از آیات قرآن کریم

مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی

مجلات داخلی | فروردین ۱۳۸۹ دوره (45) شماره (1) صفحات (133-152)

بررسی واژه‌ها و مفاهیم اساسی برنامه‌ درسی در قرآن وحدیت

علوم انسانی-دانشگاه امام حسین(ع)

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۸۷ دوره (16) شماره (73) صفحات (37-60)

بررسی محتوای درسی سطح یک حوزه علمیه و ارائه ویژگی های مطلوب آن بر اساس نظریه شرح و بسط (با تاکید بر اصول فقه)

پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت

مجلات داخلی | بهمن ۱۳۸۵ دوره (7) شماره (2) صفحات (5-21)

نقش تمثیلات قرآنی در ارائه محتوای برنامه درسی پیام های آسمانی

هفتمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی ایران

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۱/۲۵

نقش رویکرد فطرت گرای توحیدی در تربیت دینی متربیان

اولین همایش ملی مدرسه فردا

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۶/۲۶

بررسی تطبیقی فطرت گرایی توحیدی از منظر صاحب نظران مسلمان

اولین همایش ملی مدرسه فردا

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۶/۲۶

خصیصه های عناصر برنامه درسی در رویکرد گفتمان سازانه با تاکید بر آموزه های انقلاب اسلامی ایران

اولین همایش ملی تازه های تعلیم و تربیت در نظام آموزشی ایران

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۱۲/۰۵

گفتمان سازی به مثابه رویکردی برای کاربرد اندیشه های کلان و بنیادین اسلامی در نظام تعلیم و تربیت

همایش ملی رویکردهای کاربردی و پژوهشی در علوم انسانی و مدیریت

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۱۱/۰۲

ضرورت کاوش در منبع قرآن و روایات به منظور کشف تمثیل های مناسب در کتاب های درسی (زمینه ای برای ایجاد نوآوری کتاب های درسی دین و زندگی)

همایش ملی تغییر در برنامه درسی دوره های آموزش و پرورش

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۲/۱۲/۱۴

بررسی مدل فرایندی آندراگوژی در آموزش ضمن خدمت

اولین همایش ره آوران آموزش

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۲/۰۲/۲۸

تحلیل نظام تعلیم و تربیت اسلامی: چگونگی تأثیر مبانی دینی در برنامه درسی تربیت اجتماعی

همایش ملی تعلیم وتربیت اسلامی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۱/۱۲/۱۰

واکاوی تحول در نظریه‌های تربیت اسلامی بعد از انقلاب اسلامی

نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۱/۰۲/۰۲

بررسی تحلیلی رویکردهای مختلف به بومی ماندن برنامه‌ی درسی در عصر جهانی «تدوین محتوا به شیوه‌ی بومی ـ جهانی»

iجهانی شدن وبومی ماندن برنامه درسی چالش ها وفرصت

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۷/۰۸/۰۸

فلسفه ازدواج از دیدگاه اسلام و بررسی موانع موجود بر سر راه ازدواج جوانان

ازدواج بهنگام ،آگاهانه،آسان وپایدار

کنفرانس های داخلی | ۱۳۶۸/۰۳/۲۴